-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
17450 Калоприймач Coloplast Alterna стомічний однокомпонентний ,відкритий, непрозорий, без фільтру № 30.
Калоприймач стомічний однокомпонентний, відкритий, непрозорий ,без фільтру, пластина калоприймача має спиралевидну структуру. У ній поєднуються два клейових шари: один шар з гідроколоїдним покриттям, другий надійно утримує калоприймач на тілі. Калоприймач має дренажний отвір з м’яким клеючим затискачем. Багатошаровий поліетилен, з якого виготовлений калоприймач, повинен не пропускати запах. Розмір для вирізання 10мм- 70мм В упаковці має міститись 30 штук. 1. Запропонований товар повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Мають бути надані декларації або документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (надати копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції та при поставці). 2. Вимоги щодо якості Товару повинні бути підтверджені Сертифікатом якості або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановлених до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами та повинен бути оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України (надати копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції та при поставці). 3. Крім того, для підтвердження медико-технічних вимог, учаснику необхідно підтвердити відповідність запропонованого ним товару копією настанови (інструкції) з експлуатації (застосування) медичних виробів, технічною документацією, тощо. 4. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 3 календарних днів з дати постачання. 5. Термін придатності медичного виробу на момент поставки повинен становити не менше 70 % від загального терміну придатності. 6. Доставка товарів здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться за рахунок постачальника товару. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 1. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за отриманий Товар (його партію) шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту поставки Товару. Датою поставки Товару є дата підписання видаткових накладних представником ПОКУПЦЯ. 2. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ на рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА грошових коштів на підставі згідно наданого рахунку та накладної. 3. Оплата товару ПОКУПЦЕМ здійснюється згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України. 4. ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. 5. ПОКУПЕЦЬ є комунальним підприємством, яке частково фінансується з бюджету міста та обслуговується в Управлінні Державної казначейської служби у Лубенському районі Полтавської області, розрахунки здійснюються в межах встановленого рахунку ліміту початкових оборотів у Системі електронних платежів Національного банку України згідно Положення про єдиний казначейський рахунок, затверджений наказом Державного казначейства України від 26.06.2002 № 122 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.07.2002 року № 594/6882.