• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобіль Peugeot Landtrek 4х4 (або еквівалент)

Завершена

1 325 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 250.00 UAH
Номер: 34e85708f5f849b19f812d5941c37d5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-05-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.12.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 05.12.2023 11:10 - 27.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 04.12.2023 № 110-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.12.2023 № 110-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2023-10-23-016310-a, яку проводить Семенівська сільська рада.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178, дотримання порядку розгляду тендерної пропозиції, підстав для надання вимоги про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «21» грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 (далі – Особливості №1178), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, підстави для надання вимоги про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Семенівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.10.2023 №80, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВіДі Авеню», вимога про усунення невідповідностей, надання документів на виконання вимоги про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерної пропозиції від 02.11.2023 №86, повідомлення про намір укласти договір від 02.11.2023, договір про закупівлю від 23.11.2023 №37. До вказаного предмету закупівлі (товару) не застосовуються особливості здійснення закупівлі (щодо ступеня локалізації виробництва) визначені п.61 Розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону №922 та абзацу 5 пункту 3 Особливостей у зв’язку з надходженням запитів від військових для забезпечення потреб Збройних сил на закупівлю предмету закупівлі та з метою подальшої передачі таких товарів на облік запитувачам.
Період усунення порушень: 21.12.2023 13:34 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2023 13:34