-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Номер:
36ed9cdf3a6d42acb647ec507b558cc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 17:57 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2023 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-10-23-001428-a 23.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ладанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.10.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Ладан-послуга» Ладанської селищної ради (далі – КП «Ладан-послуга»), протокол уповноваженої особи з публічних закупівель від 01.11.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2023, договір від 07.11.2023 № 22, укладений Замовником з КП «Ладан-послуга» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 08.11.2023, додаткова угода до Договору від 08.11.2023 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.11.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.12.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції КП «Ладан-послуга» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації Замовника: «в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати копію аналогічного(их) договору(ів), завірену власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору(ів), які є його(їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його(їх) виконання (актів наданих послуг) та оригінал позитивного відгуку щодо виконання зазначеного договору».
На виконання даної вимоги учасником КП «Ладан-Послуга» в тендерній пропозиції надано договори від 27.05.2021 № 20, від 22.09.2021 № 40, від 05.05.2022 № 15 та від 01.03.2023 № 3, укладені між КП «Ладан-Послуга» та Ладанською селищною радою. Проте, оригіналів позитивних відгуків щодо виконання зазначених договорів КП «Ладан-Послуга» не надано.
Також, слід зазначити, копії вищезазначених договорів не завірені власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), що порушує вимоги тендерної документації Замовника.
Вимогами абзацу третього підпункту 2 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено, що «для документального підтвердження наявності у учасника власних обладнання, матеріально-технічної бази, техніки та транспортних засобів, необхідних для надання послуг, Учасник надає копії документів, які підтверджують право власності на них (для транспортних засобів – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу)».
На виконання даної вимоги учасником КП «Ладан-Послуга» у тендерній пропозиції надано довідку від 26.10.2023 № 341/23 «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (далі – Довідка № 341/23) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених в довідці № 341/23. Проте, не надано копії свідоцтв про реєстрацію вантажного автомобіля ЗІЛ-ММЗ-4505 87-67 та легкового автомобіля ВАЗ 21043 СВ 0646 ЕМ, зазначених в Довідці № 341/23.
Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника (Додаток № 6)».
Проте, учасником КП «Ладан-Послуга» в тендерній пропозиції проекту Договору не надано.
Також, учасником КП «Ладан-Послуга» в тендерній пропозиції в порушення вимог, зазначених в Додатку 1 до тендерної документації Замовника, не надано реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції, який подається на бланку учасника (у випадку, якщо учасник такий бланк має) за формою, наведеною у Додатку № 9 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано КП «Ладан-Послуга» можливості виправити невідповідності.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Ладан-Послуга» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, натомість, протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель від 01.11.2023 № б/н КП «Ладан-Послуга» визначено переможцем торгів.
Згідно з вимогами підпункту 5.8 пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо подання переможцем документів, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Слід зазначити, що зміст пунктів 3, 5, 6, 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону аналогічний змісту підпунктів 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 01.11.2023, проте, протягом наступних чотирьох днів переможцем торгів КП «Ладан-Послуга» вищезазначені документи не оприлюднені в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимогу тендерної документації Замовника.
Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію КП «Ладан-Послуга», натомість, 07.11.2023 між Замовником та КП «Ладан-Послуга» укладено Договір.
Період усунення порушень:
21.12.2023 17:38 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунення порушення вимог абзацу п"ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Зменшення суми договору та розірвання договору.
Дата публікації звіту:
25.12.2023 14:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
26.12.2023 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
f3e4a5abf8df47fa82fae9b68247ece2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2023 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць)», очікуваною вартістю 240 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-23-001428-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про стан виконання договору від 07.11.2023 № 22, укладеного між Замовником та Комунальним підприємством «Ладан-Послуга» (з наданням підтверджуючих документів: актів наданих послуг, платіжних документів, тощо).
3. Відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації Замовника: «в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати копію аналогічного(их) договору(ів), завірену власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору(ів), які є його(їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його(їх) виконання (актів наданих послуг) та оригінал позитивного відгуку щодо виконання зазначеного договору».
На виконання даної вимоги учасником Комунальним підприємством «Ладан-Послуга» (далі – КП «Ладан-Послуга») в тендерній пропозиції надано договори від 27.05.2021 № 20, від 22.09.2021 № 40, від 05.05.2022 № 15 та від 01.03.2023 № 3, укладених між КП «Ладан-Послуга» та Ладанською селищною радою. Проте, оригіналів позитивних відгуків щодо виконання зазначених договорів КП «Ладан-Послуга» не надано.
Також, слід зазначити, копії вищезазначених договорів не завірені власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), що порушує вимоги тендерної документації Замовника.
4. Вимогами абзацу третього підпункту 2 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено: «для документального підтвердження наявності у учасника власних обладнання, матеріально-технічної бази, техніки та транспортних засобів, необхідних для надання послуг, Учасник надає копії документів, які підтверджують право власності на них (для транспортних засобів – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу)».
На виконання даної вимоги учасником КП «Ладан-Послуга» в тендерній пропозиції надано довідку від 26.10.2023 № 341/23 «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (далі – Довідка № 341/23) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених в довідці № 341/23. Проте, не надано копії свідоцтв про реєстрацію вантажного автомобіля ЗІЛ-ММЗ-4505 87-67 та легкового автомобіля ВАЗ 21043 СВ 0646 ЕМ, зазначених в Довідці № 341/23.
5. Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника (Додаток № 6)».
Проте, учасником КП «Ладан-Послуга» в тендерній пропозиції проекту Договору не надано.
6. Також, учасником КП «Ладан-Послуга» в тендерній пропозиції в порушення вимог, зазначених в Додатку 1 до тендерної документації Замовника, не надано реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції, який подається на бланку учасника (у випадку, якщо учасник такий бланк має) за формою, наведеною у Додатку № 9 до тендерної документації
Враховуючи зазначене в пунктах 3-6 цього запиту, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості) або не відхилено тендерну пропозицію КП «Ладан-Послуга» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей?
7. Згідно з вимогами абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та підпункту 5.8 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Проте, переможцем КП «Ладан-Послуга» вищезазначені документи у строк визначений законодавством в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію КП «Ладан-Послуга» відповідно до вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ad792b23f7f44f2fa8862bca5d945d1e
Назва:
Відповідь (пояснення) Замовника на запит щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць)», очікуваною вартістю 240 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-23-001428-a)
Дата опублікування:
19.12.2023 14:30
Опис:
Відповідь (пояснення) Замовника на запит щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць)», очікуваною вартістю 240 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-23-001428-a):
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил: Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-ХІІ (із змінами і доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004-ХІІ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», обрано метод розрахунку очікуваної вартості товару/послуг, на підставі закупівельних цін минулих закупівель, та з врахуванням запланованого графіку прибирань в населених пунктах Ладанської територіальної громади. У вартість послуг повинно бути включено: всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, транспортні (в тч. підвезення працівників та вивезення сміття після прибирання) та інші витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні цього Договору, та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно надання послуг.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://rada.info/upload/users_files/04412449/979bcca327aab150986a0f6b5f40f6ed.pdf.
2. Підтверджуючі документи про стан виконання Договору від 07.11.2023 № 22 між Ладанською селищною радою та Комунальним підприємством «Ладан-Послуга» Ладанської селищної ради (додаються).
3. Відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Учасником Комунальним підприємством «Ладан-Послуга» (далі – КП «Ладан-Послуга») в тендерній пропозиції надано договори від 27.05.2021 № 20, від 22.09.2021 № 40, від 05.05.2022 № 15 та від 01.03.2023 № 3, укладених між КП «Ладан-Послуга» та Ладанською селищною радою. Оскільки контрагентом по даним (аналогічним) договорам та Замовником закупівлі UA-2023-10-23-001428-a є одна юридична особа (Ладанська селищна рада), відповідність копій аналогічних договорів оригіналам, стан їх виконання в попередні періоди Замовником перевірено самостійно, у зв’язку з чим вимога про усунення невідповідностей не висувалась.
4. На вимоги пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасником КП «Ладан-Послуга» в тендерній пропозиції надано довідку від 26.10.2023 № 341/23 «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та додано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: на ГАЗ 35-08; Трактор колісний LOVOL FT354HXC; ВАЗ 21043 (з реєстраційним номером: СВ9079ВН). Проте, не надано копії свідоцтв про реєстрацію вантажного автомобіля ЗІЛ-ММЗ-4505 87-67 та легкового автомобіля ВАЗ 21043 СВ 0646 ЕМ, зазначених в Довідці № 341/23. При цьому, вантажний автомобіль ЗІЛ-ММЗ-4505 87-67 належить на праві комунальної власності Ладанській селищній раді (Замовнику) та переданий 20 травня 2020 року учаснику КП «Ладан-Послуга» в оперативне управління (господарське відання), у зв’язку з чим додаткового підтвердження наявності вищезазначеного автомобіля (вимоги про усунення зазначеного порушення) Замовником не висувалось.
Водночас, при виконанні попередніх (аналогічних) договорів, КП «Ладан-Послуга» не залучався легковий автомобіль ВАЗ 21043(реєстраційний номер СВ 0646 ЕМ), та враховуючи, що виконання вимог договору про закупівлю (прибирання території) здійснюватиметься 5 працівниками учасника (згідно з довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 340/23 від 26.10.2023, відповідно, для підвозу працівників до місця надання послуги, достатньо застосовувати один легковий автомобіль, у зв’язку з чим, відсутність документів щодо підтвердження права власності на додатковий легковий автомобіль не вплинуло та не могло вплинути на якість надання послуг.
5. Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника (Додаток № 6)».
Проте, учасником КП «Ладан-Послуга» дійсно в тендерній пропозиції проекту Договору не надано. При цьому учасником надано в складі тендерної пропозиції надано Довідку про ознайомлення з проектом договору та гарантією виконання своїх зобов’язань за ним № 336/23 від 26.10.2023.
6. Учасником КП «Ладан-Послуга» дійсно не надано в тендерній пропозиції реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції, водночас, підпунктом 1.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.