-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул.І.Франка на ділянці від буд.№33 до буд.№39а в смт.Східниця м.Борислав Львівської області. Коригування
Завершена
3 848 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 486.10 UAH
мін. крок: 1% або 38 486.10 UAH
Номер:
ff06f452924e462183f4e875e3f721e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-22-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2023 00:00
Період моніторингу:
22.11.2023 16:45 - 14.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2023 № 295
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2023 № 295.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-20-014412-a, 20.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пунктів 3, 18 та 49 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 44, а також пунктів 18 та 49 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» щодо розірвання договору.
Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 12 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Східницької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-10-20-005183-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.11.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 20.11.2023 №23.35; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 2.3 «Посадова(і) особа(и) замовника, уповноважена(і) здійснювати зв'язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: «Ступак Леся Миколаївна, уповноважена особа; тел../факс (03248) 4-82-01, за адресою замовника е- mail: shidnitca.jkg@ukr.net».
Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Замовник має право визначати уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель як серед наявних працівників організації, так і шляхом введення нових посад або укладення трудового контракту з дотриманням вимог статті 11 Закону, Кодексу законів про працю України та законодавства в цілому (роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.04.2020 №3304-04/24218-06).
Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа з публічних закупівель» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
Відповідно до наявної в публічному доступі в електронній системі закупівель інформації Ступак Леся Миколаївна обіймає посаду спеціаліста І категорії, в.о. головного бухгалтера Замовника.
Таким чином, у тендерній документації Замовника не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Частиною 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Проте, за нормами пункту 37 Особливостей №1178 під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції (без прив’язки до результатів аукціону чи початкового етапу аукціону).
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено пункти 3 та 28 Особливостей №1178.
За умовами тендерної документації Замовника (частина 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») для підтвердження інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в складі пропозиції учасник подає розрахунок ціни тендерної пропозиції (відповідно із Додатком №3 до тендерної документації), що повинен складатись з наступних документів: Договірна ціна; Локальні кошториси; Розрахунок загальновиробничих витрат; Пояснювальна записка; Календарний графік виконання робіт; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
При цьому, ціна пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та у відповідності із вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» має бути наданий в електронному вигляді в форматі WORD («DOC») або EXCEL («XLS») та додатково в електронному файлі у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, та має містити підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень.
Таким чином за вимогами тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни окремо у форматі WORD («DOC») або EXCEL («XLS») та окремо в електронному файлі у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Слід зазначити, що Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281).
Так, відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів
Учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дороги по вул.І.Франка на ділянці від буд.№33 до буд.№39а в смт.Східниця м.Борислав Львівської області. Коригування» (файл «Кошторис.pdf»), згідно з якою ціна пропозиції сформована на підставі наступних розрахунків: Розрахунок №1 - заробітна плата; Розрахунок №2 - вартість матеріальних ресурсів; Розрахунок №3 - вартість експлуатації будівельних машин i механізмів; Розрахунок №4 - загальновиробничі витрати; Розрахунок №8 – інші супутні витрати; Розрахунок №9 - прибуток; Розрахунок №10 - кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації; Розрахунок №13 - податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством i не враховані складовими вартості будівництва.
Водночас, моніторингом встановлено, що розрахунків №№8-10, які зазначені у договірній ціні, в електронному вигляді в форматі WORD («DOC») або EXCEL («XLS») у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» не надано.
Вищевказані розрахунки містяться лише у файлі «123.imd», доступ до якого є можливим виключно у випадку наявності відповідного програмного комплексу АВК-5.
Отже, учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Крім того, аналізом кошторисних розрахунків встановлено, що учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» до локального кошторису 02-01-06 включено вартість розмітки проїжджої частини емаллю суцільною лінією шириною 0,1 мкм із врахуванням у ньому трудовитрат робітників, які обслуговують машини, в загальній кількості 0,55 люд.-год.
Відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Окрім того, за нормами пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат.
Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» Довідки від 24.10.2023 №111 про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Додаток 1 Довідка про наявність обладнання.pdf») машина маркірувальна Шмель 11-Б на базі ГАЗ 33021 залучена відповідно до договору надання послуг обладнанням та механізмами від 24.04.2023 №24/4-23, укладеного учасником з ТОВ «Трафік менеджмент груп».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» також надано скан-копію вищевказаного договору надання послуг.
Так, відповідно до умов пункту 3.2.2. договору надання послуг обладнанням та механізмами від 24.04.2023 №24/4-23 виконавець (ТОВ «Трафік менеджмент груп») зобов’язаний надати послуги, зазначені в пункт 1.2. цього договору, власними силами або із залученням третіх осіб, за дії яких він відповідає, як за свої власні.
Водночас, моніторингом встановлено, що зазначені у локальному кошторисі 02-01-06 учасника ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» трудовитрати робітників, які обслуговують машини, для розмітки проїжджої частини емаллю суцільною лінією включено до загального обсягу трудовитрат при розрахунку учасником загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку (файл «Кошторис.pdf»).
З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» у наданих у складі тендерної пропозиції розрахунках договірної ціни за відповідними статтями витрат при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні робіт по розмітці проїжджої частини емаллюсуцільною лінією шириною 0,1 мкм (що буде залучений за договором надання послуг обладнанням та механізмами разом з особами, які мають право на керування такою технікою), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281.
Таким чином, учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог тендерної документації Замовника, внаслідок розрахунку ціни тендерної пропозиції не у відповідності до Настанови №281.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Також, за нормами пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Аналізом відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено, що укладений за результатами тендеру з переможцем ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» договір від 20.11.2023 №23.35 не відповідає тендерній пропозиції ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий», а також тендерній документації в частині календарного графіку виконання робіт.
Так, за умовами частини 6 розділу розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, календарний графік виконання робіт.
Згідно умов тендерної документації (пункт 4.4 розділу «Загальні положення») строк виконання робіт – до 31.12.2024.
Учасником ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» у складі тендерної пропозиції надано Календарний план виконання робіт (файл «Календарний план 2023-2024 рр.pdf»), який містить інформацію щодо періоду (місяців) виконання робіт у розрізі переліку (видів) робіт, передбачених договірною ціною (технічним завданням).
Зокрема, відповідно до вищевказаного календарного плану виконання робіт, підготовчі роботи буде проведено у листопаді 2023 року, дорожній одяг – листопада 2023 року – жовтня 2024 року, влаштування примикань – липня-жовтня 2024 року, штучні споруди – листопада-грудня 2023 року.
Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2023-10-20-014412-a договір від 20.11.2023 №23.35 містить Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт», відповідно до якого підготовчі роботи буде проведено протягом листопада-грудня 2023 року, роботи по дорожньому одягу – протягом листопада–грудня 2023 року та березня–грудня 2024 року, влаштування примикань та штучні споруди – протягом березня–грудня 2024 року.
Таким чином, Замовником на порушення пунктів 18, 49, та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 укладено договір від 20.11.2023 №23.35, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (в частині строків виконання робіт).
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень:
13.12.2023 13:49 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 13:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником оскаржено висновок моніторингу в суді. Провадження № П/380/2794/24 від 05.02.2024
Дата публікації:
22.02.2024 15:54
Дата відкриття провадження:
05.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/380/2794/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку органу фінансового контролю від 13.12.2023 р. щодо закупівлі UA-2023-10-20-014412-a від 28.11.2023 «Капітальний ремонт дороги по вул. І.Франка на ділянці від буд.№33 до буд.№39а в смт.Східниця м.Борислав Львівської області. Коригування»
повідомляємо наступне:
1) Інформацію моніторингу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону взято до відома та в подальшому буде враховано при складанні тендерної документації
2) Скеровано листа №88 від 20.12.2023 ТзОВ “Агрошляхбудсервіс» з проектом додаткової угоди про розірвання договору №23.35 від 20.11.2023 (копія листа додається)
Дата публікації звіту:
20.12.2023 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
d8dc501cc84443a1bd33d2cd2afad3a9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2023 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
Дата: 28.11.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-10-20-014412-a, яка проводилась Відділом житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Східницької селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
35750b957a4942c9b474e01bb8ca7bb8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.12.2023 15:16
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі UA-2023-10-20-014412-a від 28.11.2023 повідомляємо наступне.
1.Щодо обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної відповідно до вимог Кошторисних норм України, та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дороги по вул. І.Франка на ділянці від буд.№33 до буд.№39а в смт.Східниця м.Борислав Львівської області. Коригування», експертний звіт №98.1105.23 від 07.04.2023, виданий ДП «Західний ЕТЦ», з врахуванням виконаних робіт.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до проектно-кошторисної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт дороги по вул. І.Франка на ділянці від буд.№33 до буд.№39а в смт.Східниця м.Борислав Львівської області. Коригування, розробленої ФОП Сипень В.І.
Кошторисні призначення на 2023 рік затверджено рішенням сесії Східницької селищної ради від 06.10.2023 №1365 «Про внесення змін в рішення селищної ради від 07.12.2022р. №989 «Про селищний бюджет Східницької територіальної громади на 2023 рік»
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі :
https://skhidnytsia-rada.gov.ua/2023/10/20/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-13/
Надаємо наступні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі:
1.Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
2. Експертний звіт №98.1105.23 від 07.04.2023, виданий ДП «Західний ЕТЦ»
3. Рішення Східницької селищної ради №1365 від 06.10.2023.