• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Паливо

Завершена

233 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 961e8a75bb7b482dbfacd93b46c2a0d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-06-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.12.2023 18:17 - 28.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.12.2023 № 62-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-10-20-003458-a 20.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, juliavanya16@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності умов договору вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності умов договору вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-10-20-003458-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.10.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.10.2023 № б/н та від 07.12.2023 № б/н, обґрунтування підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель та підтверджуючі документи, договір поставки від 16.10.2023 № СК4/87, укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Тенегія» (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 19.12.2023. Відповідно до положень пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне. Замовником 20.10.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Згідно з положеннями абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Проте, замовником, в порушення вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей, разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель не було оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Під час проведення моніторингу, Замовником 07.12.2023 оприлюднено Договір від 16.10.2023 № СК4/87 та обґрунтування підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи, тобто на 48-й день після оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель. На запит Управління від 14.12.2023 Замовником 19.12.2023 надано пояснення та документи, відповідно до яких: «при публікації звіту у закупівлі № UA-2023-10-20-003458-a сталась технічна помилка через яку не завантажився Договір від 16.10.2023 № СК/87 (р№ 610/23) та додатки до нього, про що було складено протокол та виправлена помилка».
Період усунення порушень: 27.12.2023 17:08 - 11.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2023 17:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, та запланованим навчанням уповноваженої особи 2024 році.
Дата публікації звіту: 02.01.2024 12:56

Запити/Пояснення