• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо ( м'ясо свинини без кістки, м'ясо яловичини без кістки )

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації

Торги відмінено

148 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 480.00 UAH
Номер: c3da9dd5531b4c9bb364c27a376180b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 04.03.2024 17:44 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.03.2024 № 24-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.03.2024 № 24-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2023-10-19-011038-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Аврамчука В.П. встановлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством установлено порушення частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 23 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «М’ЯСНИЧОК», - порушень не встановлено. Питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю неможливо дослідити, у зв’язку з ненаданням Замовником відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Новоборівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.10.2023 № 248, тендерні пропозиції ФОП Аврамчука В.П. та ТОВ «М’ЯСНИЧОК» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 02.11.2023 № 325 та від 03.11.2023 № 326, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступні порушення: - на порушення вимог пунктів 14 та 17 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій та посади уповноваженої особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками; - на порушення вимог абзацу 4 пункту 49 Особливостей, в пункті 2 розділу VI тендерної документації Замовником передбачено строки укладання договору, які не відповідають строкам встановленим у вказаному пункті Особливостей, зокрема, договір про закупівлю повинен бути укладеним не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а не 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як передбачено умовами тендерної документації; - на порушення вимог пунктів 44, 50 та 51 Особливостей, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у пункті 3 розділу V та пункті 1 розділу VI тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій та відміни торгів, які не відповідають вищевказаним нормам законодавства. Крім того, опис та перелік формальних помилок, передбачений Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, не враховує увесь перелік формальних помилок, затверджений Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 31.10.2023 до участі у процедурі закупівель подано тендерні пропозиції від двох учасників: ФОП Аврамчука В.П. та ТОВ «М’ЯСНИЧОК». Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.11.2023 № 325, відхилено від участі у торгах тендерну пропозицію подану ФОП Аврамчуком В.П., а протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.11.2023 № 326 визнано переможцем тендерну пропозицію подану ТОВ «М’ЯСНИЧОК». Разом з тим, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 02.11.2023 № 325 встановлено, що тендерну пропозицію ФОП Аврамчука В.П. відхилено від участі у процедурі закупівлі, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з ненаданням у складі пропозиції вказаного учасника експертних висновків (Додаток № 4 до тендерної документації). В свою чергу, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу V тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аврамчука В.П. експертних висновків не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усунено шляхом виправлення таких невідповідностей. Крім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Аврамчука В.П. надано лист від 28.10.2023 № 13 про те, що вказаний учасник погоджується з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, та гарантує їх виконання, з наданням декларацій від виробника (посвідчення про якість) на продукцію тваринного походження, які підтверджують відповідність такої продукції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі за даною процедурою. Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ФОП Аврамчуком В.П. невідповідностей у тендерній пропозиції. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей, безпідставно відхилено тендерну пропозицію подану ФОП Аврамчуком В.П. з найменшою ціновою пропозицією, чим в свою чергу порушено принципи здійснення публічних закупівель (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність), дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону. Таким чином, моніторингом установлено, що Замовник, за відсутності підстав відхилення визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Аврамчука В.П., яка за результатами аукціону була дешевшою на 1 998,00 грн (121 998,00 грн – 120 000,00 грн) за пропозицію учасника ТОВ «М’ЯСНИЧОК», якого за результатами проведеної процедури закупівлі визнано переможцем торгів. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 23 Особливостей, Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, що оприлюднений в електронній системі закупівель 05.03.2024, відповідь не надано. Слід зазначити, що питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю неможливо дослідити, у зв’язку з ненаданням Замовником відповіді на вищевказаний запит.
Період усунення порушень: 21.03.2024 18:03 - 05.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 21.03.2024 18:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівля скасована
Дата публікації звіту: 26.03.2024 13:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 26.03.2024 13:55

Запити/Пояснення