-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДK 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реконструкція (Реконструкція з влашуванням внутрішніх санвузлів Станівського ЗЗСО І-ІІІ ст. коригування)
Завершена
1 477 698.00
UAH з ПДВ
Номер:
238ab6caa1f64e8fad7e11c57d8c4365
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 10:44 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.12.2023
№33-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 05.12.2023 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-10-19-000410-a 19.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності укладеного договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості); оприлюднення договору про закупівлю; відповідності укладеного договору вимогам законодавства; своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньокоропецької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; договір від 17.10.2023 року № 117; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.12.2023 року.
Період усунення порушень:
21.12.2023 14:22 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
41681b3d6b764df8bbac72c6adb64101
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2023 08:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДK 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реконструкція (Реконструкція з влашуванням внутрішніх санвузлів Станівського ЗЗСО І-ІІІ ст. коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-19-000410-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД» (код ЄДРПОУ 36732270), з яким укладений договір від 17.10.2023 № 117 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6b355322c9cb45ee8e32fcca4bf6a94a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.12.2023 09:40
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
У межах проведення Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області моніторингу процедури закупівлі «ДK 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реконструкція (Реконструкція з влашуванням внутрішніх санвузлів Станівського ЗЗСО І-ІІІ ст. коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-19-000410-a) Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньокоропецької сільської ради (надалі -Замовник) надає інформацію про наступне :
На виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України № 2205 від 25.09.2020р. «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», а саме щодо обов’язкового розміщення внутрішніх туалетів в закладах освіти та з метою покращення матеріально-технічної бази та створення сприятливих умов для освітньої та трудової діяльності в результаті обстеження навчального закладу у Замовника виникла необхідність у закупівлі робіт по влашуванням внутрішніх санвузлів у даного закладі.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Верхньокоропецької сільської ради розміщено оголошення (UA-2023-10-19-000410-a) на Веб-порталі за адресою:https://prozorro.gov.ua щодо проведення закупівлі без використання електронної системи. Предмет закупівлі – ДK 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реконструкція (Реконструкція з влашуванням внутрішніх санвузлів Станівського ЗЗСО І-ІІІ ст. коригування).
1.Якісні та технічні характеристики визначено відповідно до особливостей виконання послуг в закладі освіти, який підпорядкований Замовнику, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмету закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік по місцевому бюджету. Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту відповідно до Технічного завданн.
2.З метою визначення вартості майбутнього ремонту Замовник звернувся до ФОП Савка Ю.І.,ФОП Гелетей Ф.Ф.,та ТОВ «Будівельна компанія ВалСид»., що здійснюють будівельні роботи. В результаті Замовник отримав наступні пропозиції:
-ФОП Савка Ю.І.- 1 592 000,00 грн.
-ФОП Гелетей Ф.Ф.-1 580 000,00 грн.
- ТОВ «Будівельна компанія ВалСид»-1 480 000,00 грн.
Керуючись пунктом 11 Постанови №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», була проведена Капітальний ремонт і реконструкція (Реконструкція з влашуванням внутрішніх санвузлів Станівського ЗЗСО І-ІІІ ст. коригування) без використання електронної системи закупівель за найбільш економічно вигідною комерційною пропозицією (найнижча ціна за один і той самий об’єм наданих послуг) в сумі 1 477 698,00 грн грн. з - ТОВ «Будівельна компанія ВалСид»
3.Так, у відповідності до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт є роботою. В свою чергу, у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) вартісні межі для здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту, які визначені в пункті 11 Особливостей є окремо визначеними та становлять 1,5 млн. грн.
4. Посилання на сторінку вебсайту з розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.