-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
Завершена
28 737 811.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 689.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 143 689.05 UAH
Номер:
7459b5a3ee0e48aba394683ee81105bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 17:52 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2023 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-10-18-016369-a 18.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 3 статті 5, пункту 8 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 17 Особливостей та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 № 131 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.10.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2023 № 138 (про визначення переможцем ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС») та від 10.11.2023 № 147 (про продовження строку на укладання договору до 60 днів), договір підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладений Замовником з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 23.11.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.12.2023, 13.12.2023 та 20.12.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (18.10.2023) була чинною редакція Особливостей від 19.09.2023.
Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням Особливостей в редакції, що діяла до 19.09.2023, у зв’язку з чим, вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме:
- абзац другий пункту 2 розділу ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» суперечить пункту 47 Особливостей;
- абзац восьмий пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить пункту 43 Особливостей;
- абзац другий пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить пункту 47 Особливостей;
- абзаци третій, шостий, сьомий, десятий, шістнадцятий та дев’ятнадцятий пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечать пунктам 42, 37, 40, 43, 47, 42 Особливостей відповідно;
- абзаци дванадцятий та двадцять шостий пункту 4 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» суперечать пунктам 17 та 49 Особливостей відповідно;
- абзац п’ятий Додатку 4 до тендерної документації Замовника суперечить пункту 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене тендерна документація не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, у даному випадку відповідно до пункту 19 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника.
Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника проєкт договору про закупівлю послуг не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпунктах 2 та 8 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
При цьому, Замовником у пункті 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей.
Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
У ході моніторингу встановлено розбіжність між вимогами, зазначеними в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі в яких передбачено післяоплату протягом 90 календарних днів у розмірі 100%, проте в пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та в укладеному Договорі передбачено, що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках», чим не дотримано вимоги пункту 3 статті 5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень:
21.12.2023 17:32 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку по моніторингу по управлінню видано відповідний наказ, що оприлюднено в електронній системі закупівель
Дата публікації звіту:
22.12.2023 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
b8856acd71304753a694c0c214a78225
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2023 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c33fec68f51541d482342c81c326a796
Назва:
Пояснення та документи
Дата опублікування:
04.12.2023 09:45
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 18.10.2023», що оприлюднений 19.10.2023 року. Зазначаємо, що переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», відповідно до пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації під час укладення договору про закупівлю було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (копію Протоколу 3 1 загальних зборів засновників ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» від 28.10.1993 року, наказ про призначення директора товариства №5 від 15.03.1994 року та копію ліцензії № 33-Л від 09.08.201 7 року. Зазначені документи також мітяться у складі пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», а тому повторно Замовником у межах надання відповіді на цей запит не оприлюднюються. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 22.11.2023 року ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни на поточний рік. Зазначаємо, що договірна ціна на 2023 рік відповідно умов укладеного Договору встановлена на рівні 635 037,60 грн., таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 635 037,60 грн х 5% = 31 751,88 грн.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації;
- зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів;
- підтвердний документ щодо сплати ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» забезпечення виконання умов договору.
Номер:
dadd37cf082b48aa88a347e4ab485f40
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2023 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо повідомити, чи ознайомлювався учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, за місцем знаходження замовника?
2. Чи були дотримані ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги пункту 6 розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «При складанні тендерної пропозиції врахувати:
- кошти на розміщення відходів на полішлні ТПВ;
- кошти на закладання документації до страхового фонду» (з посиланням на документи, надані в тендерній пропозиції учасника, в якій міститься зазначена інформація)?
3. Просимо повідомити з наданням підтверджуючих документів чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках та підписаний зі своєї сторони договір поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках. Ненадання підписаного проекту договору з додатками у 2-х примірниках та підписаного договору поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках до спливу 7 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю буде розцінено як відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця (пп.1 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 1 ч. 3 п. 41 Особливостей)»?
4. Відповідно до вимог пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів».
Просимо повідомити з яких причин Замовником укладено Договір підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на 27 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (27.10.2023).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f127badef2cc4a749c4bbc2ac58a7f77
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
13.12.2023 13:14
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, відповідно до абз. 2 п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, ознайомитися з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, можна за місцем знаходження замовника. З огляду на те, що зазначена норма не встановлює обов’язку для учасника, а лише надає йому таке право Замовник не веде збір інформації про осіб, що здійснюють ознайомлення з проектною документацією з метою підготовки тендерних пропозицій та надає можливість ознайомлення з проектною документацією в період подання пропозицій всім зацікавленим особам. Таким чином Замовник не має можливості повідомити чи ознайомлювався учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі. Зазначаємо, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги пункту 6 розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «При складанні тендерної пропозиції врахувати: - кошти на розміщення відходів на полігоні ТПВ; - кошти на закладання документації до страхового фонду» дотримано в повному обсязі. Сума коштів на зазначені витрати відображена учасником у файлі «АВК.imd», витяг із зазначеного файлу надаємо. Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації Замовника були виконані у повному обсязі, копію супровідного листа надаємо. Щодо строків укладення договору повідомляємо, що відповідно до абз. 4 п. 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Так, в період опрацювання Замовником проєкту договору були внесені зміни до Бюджетного кодексу України в наслідок чого 10.11.2023 року Замовником було отримано Доручення заступника міського голови про перегляд видаткової частини бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Керуючись зазначеним та з метою уникнення спірних ситуацій Замовником було прийнято рішення продовжити строк для укладення договору до 60 днів, до здійснення перегляду видаткової частини бюджету Чернігівської міської територіальної громади, що зафіксовано в протоколі уповноваженої особи № 147 від 10.11.2023 року.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- супровідний лист № 421/1 від 27.10.2023 року.
- витяг з файлу АВК.imd;
- протокол уповноваженої особи № 147 від 10.11.2023 року.
Номер:
0d0a5310056149d0b41d77d2028eedbb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2023 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. У зв’язку з чим в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів, при тому що в пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та як наслідок у пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» укладеного між Замовником та ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, зазначено що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках»?
2. З яких причин Замовником, відповідно до даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів Spending, оприлюднених за посилання https://spending.gov.ua/new/transactions/search, 29.11.2023 здійснено оплату за виконані роботи ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (згідно акту № 1 та №2) по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, у сумі 635 037,60 грн, з при тому що в оголошенні про проведення відкритих торгів, зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів.
3. Просимо зазначити суму сплачених коштів (з наданням підтверджуючих документів) по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладеному з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС».
4. Згідно з локальними кошторисами Замовником передбачено перевезення ґрунту та перевезення сміття до 10 км.
Відповідно до пунктів 14 та 15 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої в тендерній пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», учасником передбачено перевезення ґрунту та перевезення сміття до 10 км, крім того пунктом 8 розділу І «Витрати труда» підсумкової відомості ресурсів учасником закладено витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття, в обсязі 163,54 люд.годин.
Просимо повідомити, яким чином здійснюватиметься перевезення ґрунту та сміття, за відсутності у підсумковій відомості ресурсів машин для виконання даних робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
243fe29aeed04e83be0297f56e7e54de
Назва:
Пояснення № 3
Дата опублікування:
20.12.2023 15:29
Опис:
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому всі документи, що формує електронна система закупівель формуються саме з урахуванням інформації, що зазначена в електронних полях. В свою чергу інтерфейс електронного майданчика для проведення закупівель яким користується Замовник пропонує до заповнення електронне поле «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», де Замовнику необхідно зазначити тип оплати (аванс або післяоплата), кількість днів та їх тип (календарні, банківські, робочі). Вказані електронні поля виключають можливість зазначення конкретної дати або будь якої іншої інформації. З метою заповнення запропонованих електронних полів у відповідності до умов проекту договору Замовником в електронній системі закупівель було зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів. В полі «опис» Замовником додатково зазначено «оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки з Підрядником за виконані роботи здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, та надання Підрядником відповідної документації, відповідно до умов укладеного договору, не пізніше 25 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках» (скріншот додається). В пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та як наслідок у пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» укладеного між Замовником та ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, зазначено що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках». Звертаємо увагу, що зазначений пункт договору жодним чином не протирічить інформації, викладеній в електронній системі закупівель, адже слово «період» використовується для визначення певного проміжку часу, у даному випадку оплата може бути здійснена в будь-який день, що входить до періоду 90 календарних днів. В свою чергу в договорі визначена кінцева дата виконання зобов’язання т.я. застосовано формулювання «не пізніше». Наголошуємо, що замовником по зазначеній закупівлі не передбачалося надання авансу, а отже всі платежі здійснюються післяплатою при наданні відповідної документації, у строк що не перевищує 90 календарних днів та не пізніше 25 грудня 2024 року.
Виконані підрядником роботи було оплачено на підставі п. 4.1. укладеного договору, за фактично виконані ним роботи (про 100% післяоплати за виконані роботи та період 90 календарних днів Замовником описано вище).
Сума сплачених коштів по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладеному з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» становить 635 037,60 грн., підтверджуючий документ надаємо.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва в підсумковій відомості ресурсів відображаються сукупність матеріальних та технічних ресурсів, які необхідні для виконання будівельних робіт. Таким чином у зазначеному документі здійснюється відображення машин, механізмів, матеріалів, виробів і комплектів, що безпосередньо застосовуються на будівельному майданчику і вартість експлуатації яких входить до договірної ціни та оплачується Підряднику. В свою чергу кошторисними нормами України передбачені розцінки на вивіз сміття та грунту на відстань 10 км - С311-10-м та С311-10 (відповідно). Вказані розцінки не потребують додаткового залучення машин, адже витрати по зазначеним розцінкам відшкодовуються виключно відповідно до обсягу вивезеного сміття та грунту, не залежно від залученого для цього машин, механізмів та працівників. Зазначаємо, що додаткова експлуатації машин для вивезення сміття не входять до договірної ціни та не відшкодовуються Підряднику.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- скріншот з екрану уповноваженої особи щодо інформації, зазначеної в електронному полі «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)»;
- платіжна інструкція № 968 від 27.11.2023 року.