• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)

Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.

Завершена

28 737 811.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 689.05 UAH
Номер: 7459b5a3ee0e48aba394683ee81105bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-30-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 30.11.2023 17:52 - 22.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.11.2023 № 60-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-10-18-016369-a 18.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 3 статті 5, пункту 8 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 17 Особливостей та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 № 131 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.10.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2023 № 138 (про визначення переможцем ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС») та від 10.11.2023 № 147 (про продовження строку на укладання договору до 60 днів), договір підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладений Замовником з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 23.11.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.12.2023, 13.12.2023 та 20.12.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (18.10.2023) була чинною редакція Особливостей від 19.09.2023. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням Особливостей в редакції, що діяла до 19.09.2023, у зв’язку з чим, вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме: - абзац другий пункту 2 розділу ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» суперечить пункту 47 Особливостей; - абзац восьмий пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить пункту 43 Особливостей; - абзац другий пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить пункту 47 Особливостей; - абзаци третій, шостий, сьомий, десятий, шістнадцятий та дев’ятнадцятий пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечать пунктам 42, 37, 40, 43, 47, 42 Особливостей відповідно; - абзаци дванадцятий та двадцять шостий пункту 4 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» суперечать пунктам 17 та 49 Особливостей відповідно; - абзац п’ятий Додатку 4 до тендерної документації Замовника суперечить пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене тендерна документація не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей. Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, у даному випадку відповідно до пункту 19 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника. Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника проєкт договору про закупівлю послуг не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпунктах 2 та 8 пункту 19 Особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. При цьому, Замовником у пункті 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У ході моніторингу встановлено розбіжність між вимогами, зазначеними в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі в яких передбачено післяоплату протягом 90 календарних днів у розмірі 100%, проте в пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та в укладеному Договорі передбачено, що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках», чим не дотримано вимоги пункту 3 статті 5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень: 21.12.2023 17:32 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2023 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку по моніторингу по управлінню видано відповідний наказ, що оприлюднено в електронній системі закупівель
Дата публікації звіту: 22.12.2023 10:58

Запити/Пояснення