• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 Меблі медичного призначення)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) 7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. 7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Завершена

18 790 185.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 950.92 UAH
Номер: f7f790e93d9d46d282a7a544a6df752a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 21.12.2023 11:36 - 12.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.12.2023 №90-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.12.2023 № 90-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-10-18-010729-a 18.10.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено порушення вимог абзаців другого, п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу другого пункту 2, абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 2, абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзаців другого, п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором від 08.11.2023 №424 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 №118 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 31.10.2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.11.2023 №127, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2023 року, договір від 08.11.2023 №424, повідомлення про внесення змін до договору від 22.12.2023 року, додаткову угоду від 22.12.2023 №1, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 22.12.2023 року, 22.12.2023 року та від 01.01.2024 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено, що згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати перелік (реєстр) наданих документів у складі пропозиції учасника. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» вищевказаний перелік (реєстр) наданих документів не надано. Слід зазначити, що Замовник самостійно встановив в ТД вищевказану вимогу. Щодо вищезазначеного порушення Замовнику через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснення від 28.12.2023. Згідно відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 01.01.2024 ненадання учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переліку (реєстру) наданих документів у складі пропозиції учасника враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» та віднесено до формальних помилок, а саме згідно пункту 12 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710 (подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду). Слід зазначити, що відсутність документа, надання якого Замовник вимагав у підпункті 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не є формальною помилкою згідно пункту 12 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно пунктів 1.28, 3.13, 4.13, 5.13, 6.10, 7.13, 8.9, 9.9, 10.15, 11.11, 12.14, 13.15, 14.11, 15.15, 16.15, 17.12, 18.12, 19.12, 20.12, 21.11, 22.13, 23.13, 24.13, 25.14, 26.14, 27.14, 28.9, 29.12, 30.12, 31.12, 32.14 Технічної та кількісної специфікації Додатку 3 «Технічна специфікація (Медико-технічні вимоги)» до ТД Замовник встановив вимогу щодо надання учасником копії свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію, що пропонується до закупівлі. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» не надано копії свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію, що пропонується до закупівлі (по позиціях 1-32), однак у Технічній специфікації від 23.10.2023 №23 (файл «Технічна частина.pdf») по позиціях 1-32 вказано, що копію свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію надано у складі тендерної пропозиції. Щодо вищезазначеного порушення Замовнику через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснення від 28.12.2023. У відповідь Замовником надано пояснення від 01.01.2024, в якому зазначено: «Учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» у складi тендерної пропозицiї (файл «Технiчнi документи на позицiї 1-40.pdf»; файл «Технiчнi документи на позицiї 41-42.pdf») надано Сертифiкат вiдповiдностi та вiдповiдно до cтаттi 1 Закону Украiни «Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi» документ про вiдповiднiсть - декларацiя (в тому числi декларацiя про вiдповiднiсть), звiт, висновок, свiдоцтво, сертифiкат (у тому числi сертифiкат вiдповiдностi) або буль-який iнший документ, є документом, що пiдтверджує виконання заданих вимог, якi стосуються об’єкта оцiнки вiдповiдностi. Отже, враховуючи положоння cтаттi 1 Закону України «Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi» Учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» процедури закупiвлi надано належний документ, який пiдтверджує вiдповiднiсть медичних виробiв технiчним регламентам.». Слід зазначити, що Замовник самостійно встановив у ТД вимогу щодо надання копії свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію, що пропонується до закупівлі (по позиціях 1-32). Однак, учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» вищевказаний документ в складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає пунктам 1.28, 3.13, 4.13, 5.13, 6.10, 7.13, 8.9, 9.9, 10.15, 11.11, 12.14, 13.15, 14.11, 15.15, 16.15, 17.12, 18.12, 19.12, 20.12, 21.11, 22.13, 23.13, 24.13, 25.14, 26.14, 27.14, 28.9, 29.12, 30.12, 31.12, 32.14 Технічної та кількісної специфікації Додатку 3 «Технічна специфікація (Медико-технічні вимоги)» до ТД. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а визначив ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переможцем торгів та уклав з ним договір від 08.11.2023 №424 ціною 18 789 632,31 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 05.01.2024 10:41 - 20.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.01.2024 10:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунено порушення у зв'язку з розірванням договору №424 від 08.11.2023
Дата публікації звіту: 10.01.2024 14:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 23.01.2024 10:20

Запити/Пояснення