• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт: заміна покрівлі даху і утеплювача на горищі будівлі Вишенського ліцею, що розташований за адресою с. Вишеньки вул. Центральна, буд. № 150 Бориспільського району Київської області» Національний класифікатор України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

14 008 109.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 040.55 UAH
Номер: 2aaff0eadf0f4b86a0b54db85b769ba9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.11.2023 18:17 - 09.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.11.2023 № 307 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-10-18-007728-a 18.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АЛЛАТ КОНСТРАКШН» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу, в частині оприлюднення додатків до договору від 09.11.2023 № КР-8, укладеного між Замовником та ТОВ «АЛЛАТ КОНСТРАКШН», встановлено недотримання підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити Договірну ціну (Додаток 1) до договору від 09.11.2023 №КР-8 та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 09.11.2023 № КР-8 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668 та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2023 №б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АЛЛАТ КОНСТРАКШН» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 30.10.2023 №ВТ (О) - 9 -3, договір від 09.11.2023 № КР-8, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.11.2023 та 05.12.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «АЛЛАТ КОНСТРАКШН» з ціновою пропозицією 13 960 189,20 гривень з ПДВ. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 7 Розділу 1 ТД тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, завірені підписом уповноваженої особи Учасника. Згідно з пунктом 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що в складі пропозиції надає довідку в довільній формі. Для підтвердження інформації наведеної у довідці має надати документи: - копії документів, які підтверджують наявність працівників Учасника, зазначених в довідці, а саме: накази про прийняття на роботу або копії трудових книжок або цивільно-правовові угоди. На виконання пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД Переможцем надано скан-копії оригіналів першої і останньої заповнених сторінок трудових книжок працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак, трудові книжки Гречанова В.І., Сперкача В.В., Магери С.І., та Трофімова А.М. не містять перекладу українською мовою, що не відповідає умовам пункту 7 Розділу 1 ТД. Вищевказане призвело до порушення пункту 43 Особливостей № 1178, відповідно до якого, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом встановлено, що за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір від 09.11.2023 № КР-8 в якому згідно підпункту 18.11 пункту 18 зазначено, що додатками до цього договору є: Додаток 1. Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни. Додаток 2. Календарний графік виконання робіт. Додаток 3. План фінансування. Поряд з тим, Замовник не оприлюднив разом із договором від 09.11.2023 № КР-8 Додаток 1 у повній мірі, зокрема договірну ціну до договору, укладеного за результатами процедури закупівлі з Переможцем торгів. Вищевказане призвело до порушення підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII. Також, моніторингом встановлено, що у пункті 11.1 розділу 11 договору від 09.11.2023 № КР-8, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі зазначено: «Гарантійний термін на виконані роботи за цим Договором складає не менше 24 місяців». Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 09.11.2023 № КР-8 (пункт 11.1) встановлено, що гарантійний строк на виконані роботи складає не менше 24 місяців, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень: 12.12.2023 17:05 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2023 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вишенський ліцей Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 12.12.2023 року про результати моніторингу закупівлі UA-2023-10-18-007728-a повідомляє про усунення порушення, а саме: з переможцем закупівлі ТОВ «АЛЛАТ КОНСТРАКШН» було укладено додаткову угода № 1 від 15.12.2023 року якою договір № КР-8 від 09 листопада 2023 року приведено у відповідність норм Цивільного та Господарського кодексів України та урахуванням особливостей. При цьому інформуємо, що від уповноваженої особи відповідальної за вищевказану закупівлю витребуване письмове пояснення щодо встановленого порушення та попереджено її про недопущення порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 15.12.2023 11:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 18.12.2023 13:26

Запити/Пояснення