-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу
Торги відмінено
210 566.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 052.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 052.83 UAH
Номер:
e07fd2f0897b4881aeea0f95c62e0a80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 11:12 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2024 № 39-3
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.04.2024 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-10-18-006451-a, 18.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону, абзацу сьомого пункту 37 та пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ВЕТО», ФОП Диченко О.А. та ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ»; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення щодо тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Процедура закупівлі відмінена.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення щодо тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» на 2023 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 б/н, зі змінами від 19.10.2023; перелік змін, внесених у тендерну документацію; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену 19.10.2023 в електронній системі закупівель; роз’яснення Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕТО» (далі – ТОВ «ВЕТО»), фізичної особи-підприємця ДИЧЕНКА О.А. (далі – ФОП Диченко О.А.), товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» (далі – ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЕТО» у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЕТО» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Диченком О.А. у тендерній пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольні рішення уповноваженої особи від 03.11.2023 № 54, від 13.11.2023 № 58, від 21.11.2023 № 62, від 11.12.2023 № 64, від 19.12.2023 № 68 та від 24.04.2024 № 24; пояснення Замовника, надане 29.04.2024 через електронну систему закупівель; інформація про відміну процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що станом на 23.04.2024 на порушення частини десятої Закону та абзацу сьомого пункту 37 Особливостей, тендерна пропозиція приватного підприємства «Будівельно-монтажна фірма «Бар’єр» не розглянута Замовником протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку замовником до 20 робочих днів.
Відповідно до абзацу сьомого пункту 37 Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Однак, станом на 23.04.2024 тендерна пропозиція приватного підприємства «Будівельно-монтажна фірма «Бар’єр» не розглянута, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку замовником до 20 робочих днів.
Згідно з поясненням Замовника, оприлюдненим в електронній системі закупівель, рішення про відміну відкритих торгів не було ухвалено своєчасно.
Враховуючи вищевикладене та пояснення Замовника, станом на 23.04.2024 на порушення вимог пункту 50 Особливостей відкриті торги не відмінені.
Період усунення порушень:
03.05.2024 10:26 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2024 10:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
10.05.2024 09:13
Запити/Пояснення
Номер:
4da38fee899745a08e26feecd50d083b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2024 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-18-006451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав пропозиція ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар’єр» не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
78adeb61c54a4a31a7e5b2fbb91b6a62
Назва:
Про надання пояснень в межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-18-006451-a)
Дата опублікування:
29.04.2024 20:26
Опис:
Надано інформацію та відповідні документи (протокол уповноваженої особи про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та висвітлено підстави з яких пропозиція ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар’єр» не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів.
Номер:
2fcd36d82b6e425a9711bd24933aec76
Назва:
Про надання пояснень в межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-18-006451-a)
Дата опублікування:
29.04.2024 16:20
Опис:
Надано інформацію та відповідні документи (протокол уповноваженої особи про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та висвітлено підстави з яких пропозиція ПП «Будівельно-монтажна фірма «Бар’єр» не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів.