-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Критерій оцінки - 100% ціна
Завершена
18 061 431.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180 614.31 UAH
мін. крок: 1% або 180 614.31 UAH
Номер:
770e34e5e13240f99c2271ba7cf0139d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 17:41 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 37-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-10-18-003563-a 18.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Нормаль-Україна» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту четвертого пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Семенівської міської ради Новгород-Сіверського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 № 370 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Нормаль-Україна» (далі – ТОВ «Нормаль-Україна», Учасник), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.10.2023 та протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможцем ТОВ «Нормаль-Україна» від 31.10.2023 № 389, договір від 15.11.2023 № 532, укладений Замовником з ТОВ «Нормаль-Україна» (далі – Договір), додаткова угода від 21.05.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.11.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.06.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Нормаль-Україна» з урахуванням вимог Особливостей встановлено, що абзацом четвертим додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації Замовником передбачено, що «... Матеріали, що будуть використовуватися в ході виконання робіт за предметом закупівлі, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, про що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист шляхом підтвердження зазначених вимог в цьому абзаці».
Серед інших вимог додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації Замовником також передбачено, що «Учасники повинні підтвердити та гарантувати (у вигляді довідки) в складі своєї пропозиції можливість виконати технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі, які зазначені нижче:
1. Учасник підтверджує, що несе відповідальність за життя та здоров’я працівників, які безпосередньо виконуватимуть роботи, відповідно до Закону України «Про охорону праці»;
2. Учасник несе повну матеріальну відповідальність за невиконання або неналежне виконання робіт згідно чинного законодавства України;
3. Виконання робіт Підрядником повинні відповідати вимогам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища;
4. Гарантія на виконані роботи в частині гарантійного строку на будівельні матеріали – протягом строку, визначеного виробником будівельних матеріалів, а в частині якості будівельних робіт – протягом 10 років з дати підписання актів здачі-приймання виконаних будівельних робіт»;
5. Учасник під час виконання робіт відповідає:
- за достовірність та відповідність заявленим характеристикам матеріалів і комплектуючих;
- за своєчасне прибирання робочих місць і вивезення будівельного сміття;
- за збереження цілісності іншого обладнання, яке знаходиться в зоні виконання робіт».
Згідно з поясненнями, наданими Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області (далі – Управління), на виконання вимоги Замовника, передбаченої абзацом четвертим додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації, учасником ТОВ «Нормаль-Україна» у складі тендерної пропозиції надана довідка про підтвердження та гарантування виконання технічних, якісних та інших вимог до предмету закупівлі від 24 жовтня 2023 року № 63.
Проте, довідка від 24 жовтня 2023 року № 63 ТОВ «Нормаль-Україна» гарантувала, що учасник процедури закупівлі «…несе повну матеріальну відповідальність за невиконання або неналежне виконання робіт згідно чинного законодавства України;…несе повну матеріальну відповідальність за невиконання або неналежне виконання робіт згідно чинного законодавства України;… виконання робіт ТОВ «Нормаль-Україна» відповідатиме вимогам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища;… гарантує на виконані роботи в частині гарантійного строку на будівельні матеріали – протягом строку, визначеного виробником будівельних матеріалів, а в частині якості будівельних робіт – протягом 10 років з дати підписання актів здачі-приймання виконаних будівельних робіт;… під час виконання робіт відповідає: за достовірність та відповідність заявленим характеристикам матеріалів і комплектуючих; за своєчасне прибирання робочих місць і вивезення будівельного сміття; за збереження цілісності іншого обладнання, яке знаходиться в зоні виконання робіт» та підтверджувала інші вимоги додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації Замовника.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нормаль-Україна» відсутній гарантійний лист, яким учасник підтверджує сертифікацію матеріалів, які будуть використовуватися в ході виконання робіт за предметом закупівлі, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у абзаці четвертому додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «Нормаль-Україна», можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилив учасника ТОВ «Нормаль-Україна», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «Нормаль-Україна» переможцем процедури закупівлі від 31.10.2023 № 389, оприлюднений в електронній системі закупівель 31.10.2023 та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.10.2023, та укладено Договір № 532.
За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору про закупівлю встановлено наступне.
Моніторингом установлено, що за умовами Договору ТОВ «Нормаль-Україна» зобов’язується виконати роботи з капітального ремонту існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В, договірна ціна загального обсягу яких складає 15 991 3011,84 грн в тому числі ПДВ, відповідно до Календарного графіку виконання робіт, що є Додатком № 5 до Договору, у строк з дати підписання Договору, закінчення виконання робіт – 31.05.2024 (пункт 1.1 розділ 1; пункт 3.1 розділу 3; пункт 4.2 розділу 4).
При цьому, пунктом 2.2 розділу 2 Договору визначено строк його дії з дня його підписання і до 31.12.2024 року.
Згідно з додатком 3 до тендерної документації Замовника, зокрема локальними кошторисами № 02-01-01 (на загальнобудівельні роботи), № 02-01-02 (на тепломеханічні рішення) та № 02-01-03 (на електротехнічні рішення) передбачено, що виконання складових елементів робіт з капітального ремонту існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В, має бути проведено у строк, встановлений тендерною документацію: з дати підписання Договору (15.11.2023) до 31 травня 2024 року, тобто протягом 199 календарних днів.
Поряд із цим, моніторингом установлено, що учасник ТОВ «Нормаль-Україна» погодився із вищевказаними умовами Договору та зобов’язався виконати увесь обсяг робіт у строк, встановлений тендерною документацію (із зазначенням строку завершення виконання робіт у цифровому виразі) до 31.05.2024, що документально ним підтверджено наданим у складі тендерної пропозиції гарантійним листом (файл «4.1. Гарантійний лист про виконання всього обсягу робіт у строк.pdf»).
Додатковою угодою від 21 травня 2024 року № 1 Замовником внесені зміни до істотних умов Договору, а саме умови пунктів 2.2 розділу 2 та 3.1 розділу 3 Договору викладено в новій редакції, згідно з якими строк дії Договору – з дня його підписання і до 31.12.2025, а строки виконання робіт по Договору: до 31 травня 2025 року відповідно до календарного графіку виконання робіт, що є додатком до Договору.
Згідно з поясненнями, наданими Замовником на запит Управління, додаткова угода від 21 травня 2024 року № 1 до Договору укладена на підставі того, що ТОВ «Нормаль-Україна» був надісланий лист № 25 від 02 травня 2024 року, в якому вони просили продовжити строк виконання робіт до 31 травня 2025 року в зв’язку з погіршенням безпекової ситуації в м.Семенівка через збільшення обстрілів з боку країни-агресора. Згідно з листом від 02.05.2024 № 25 в процесі виконання робіт ТОВ «Нормаль-Україна» «…зіткнулося з ускладненнями, що були обумовлені погіршенням безпекової ситуації в місті Семенівка через збільшення обстрілів з боку країни-агресора, і як наслідок, необхідність перебування в укриттях працівників, що виконували роботи на об’єкті, що в свою чергу призвело до відставання від графіку виконання робіт. У зв’язку з даними обставинами просимо продовжити строк виконання робіт до 31 травня 2025 року».
Таким чином, відповідно до вищезазначених змін, підрядник ТОВ «Нормаль-Україна» повинен провести виконання робіт з капітального ремонту протягом 564 календарних днів, замість 199 календарних днів.
Слід зазначити, що документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до Договору додатковою угодою від 21.05.2024 року № 1, зокрема продовження строку виконання робіт до 31 травня 2025 року, Замовником надано не було.
Отже, учасник ТОВ «Нормаль-Україна» подаючи свою тендерну пропозицію на участь у відкритих торгах 18 жовтня 2023 року та укладаючи 15 листопада 2023 року із Замовником Договір, усвідомлював, що виконання робіт з капітального ремонту існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В, в період воєнного стану в України може супроводжуватися погіршенням безпекових умов у місті Семенівка, проте зобов’язався їх виконати протягом 199 календарних дні з кінцевим строком до 31 травня 2024 року.
Водночас, Замовником внесені зміни до Договору, в частині продовження строку виконання робіт з капітального ремонту існуючої котельні до 31 травня 2024 року, які за умовами Договору та календарного графіку виконання робіт, що є додатком до Договору, станом на дату їх внесення (21 травня 2024 року), мали бути виконані в повному обсязі 31 травня 2024 року.
Відповідно до норм підпункту четвертого пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас, зазначена норма Особливостей передбачена в пункті 4.3 розділу 4 Договору. Також, умовами Договору визначено, що підрядник зобов’язаний виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки роботи відповідно до проєктної документації, дотримуватися календарного графіку виконання робіт в тому числі і за строками виконання конкретних видів робіт, не допускати порушення строків виконання робіт, визначених календарним графіком, у тому числі і по етапам (пункт 5.4 розділу 5 Договору) та порушення зобов’язань за Договором є підставою для застосування господарських санкцій (пункт 16.1 розділу 16), а також, за несвоєчасне виконання зобов’язань щодо строків виконання робіт, визначених календарним графіком виконання робіт (у тому числі і по етапам), підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 0,1% вартості невиконаних чи неналежно виконаних робіт за кожний календарний день прострочення, а за прострочення виконання робіт понад 7 (сім) календарних днів підрядник додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% від загальної вартості (ціни) Договору (пункт 16.6 розділу 16).
Згідно з пунктом 17.3 розділу 17 Договору Замовник має право розірвати договір в односторонньому порядку, повідомивши про це підрядника електронною поштою та рекомендованим листом у разі, якщо підрядник зі своєї вини: допустив відставання темпів виконання робіт від передбачених Договором більш ніж на 7 календарних днів; виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк.
Разом з тим, при виникненні обставин, які не залежать від підрядника і перешкоджають виконанню робіт, строк закінчення робіт по Договору може відкладатися на відповідний строк, за умови погодження Замовником (пункт 3.2 розділу 3 Договору). Обставинами, які перешкоджають виконанню робіт, не залежать від підрядника і можуть бути підставою для перегляду строку виконання робіт: обставини непереборної сили, у тому числі проведення бойових дій на території міської територіальної громади; обставини, за які відповідає Замовник (відсутність коштів на фінансування будівництва); ненадходження на рахунок Підрядника грошових коштів за виконані роботи протягом 14 календарних днів після направлення Замовником відповідного платіжної інструкції через систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства - Казначейство» (пункт 3.3 розділу 3 Договору). У разі виникнення об’єктивних обставин, які перешкоджають виконанню робіт та не залежать від підрядника останній невідкладно надсилає Замовнику аргументований лист із зазначенням таких обставин разом із проєктом додаткової угоди на зміну строків виконання робіт. Замовником вивчається викладена у листі інформація на предмет підтвердження виникнення обставин, які перешкоджають виконанню робіт та не залежать від підрядника. За результатом розгляду листа Замовник підписує відповідну додаткову угоду або аргументовано відмовляє в її підписанні. Відсутність листа чи несвоєчасність його надання підрядником свідчить про відсутність у зазначений період обставин, які перешкоджають виконанню робіт та не залежать від волі підрядника (пункт 3.5 розділу 3 Договору).
Однак, у своєму поясненні Замовником документально не підтверджено виникнення об’єктивних обставин, які перешкоджають виконанню робіт, у тому числі проведення бойових дій на території міської територіальної громади, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором до 31 травня 2025 року, та яких не існувало на час укладання Договору.
Враховуючи вищевикладене та те, що ТОВ «Нормаль-Україна», згідно з умовами Договору, зобов’язалось виконати роботи з капітального ремонту існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В, у строк до 31 травня 2024 року, продовження строку їх виконання до 31 травня 2025 року на підставі пояснення Замовника та листа ТОВ «Нормаль-Україна» від 02.05.2024 № 25, що виконання робіт супроводжувалося погіршенням безпекової ситуації в місті Семенівка через збільшення обстрілів з боку країни-агресора, і як наслідок, необхідність перебування в укриттях працівників, що виконували роботи на об’єкті, що в свою чергу призвело до відставання від графіку виконання робіт, не є достатнім документальним підтвердженням об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків виконання зобов’язань за Договором.
Зважаючи на зазначене, додаткова угода від 21 травня 2024 року № 1 до Договору укладена з порушенням вимог підпункту четвертого пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповідь на запит Управління від 20.06.2024 Замовником надано 25.06.2024. Проте, Замовником до електронної системи закупівель завантажено неповний перелік запитуваних документів. Замовником оприлюднено необхідні документи на дев’ятий робочий день з дня оприлюднення запиту (що підтверджено накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника: час підпису 11:29 год 03.07.2024), чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, згідно з якою відповідні пояснення (інформація, документи) Замовника на запит посадової особи органу державного фінансового контролю надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
09.07.2024 15:13 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 15:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Чинним законодавством (стаття 5 КАСУ) передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Семенівська міська рада Новгород-Сіверського району Чернігівської області вважає висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднений 09.07.2024 року таким що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області у вище вказаному висновку вважає, що погіршення безпекової ситуації у Семенівській міській територіальній громаді та зокрема у м. Семенівка не є вагомою підставою для продовження строку виконання робіт (про що зазначає ТОВ «Нормаль-Україна» у своєму листі №25 від 02.05.2024 року).
Проте міська рада з даним твердженням не погоджується, зазначаємо що згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 (зі змінами), Семенівка міська територіальна громада включена до зони можливих бойових, географічне розташування м. Семенівка (близько 20 км до кордону) дозволяє країні-агресору здійснювати систематичні обстріли як прикордонних сіл так і міста Семенівка. Свої відносини міська рада та ТОВ «Нормаль-Україна» будують на договірних засадах. Серед обставин, що перешкоджають своєчасному виконанню робіт, та не залежать від волі сторін договору є у т.ч. обставини непереборної сили (проведення бойових дій на території громади тощо). Про зміну строків виконання робіт складається додаткова угода (п.3.4. Договору), яка і була підписана 21.05.2024 року.
2) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області у вище вказаному висновку зобов’язує міську раду вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором. Із зазначеного видно, що Держаудитслужбою не конкретизовано яких саме заходів необхідно вжити, не визначено спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку. Аналогічна правова позиція міститься у постанові Верховного суду України у справі 640/17797/20 від 21.10.2021 року, від 04.05.2023 по справі 160/5890/22.
Міська рада не погоджується з інформацією викладеною у висновку, не оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення та повідомляє про намір оскаржити висновок до суду протягом встановленого чинним законодавством строку.
З моменту отриманя інформації про відкриття провадження, у електронній сиситемі буде додано його номер та дату відкриття.
Дата публікації:
12.07.2024 14:36
Дата відкриття провадження:
25.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
620/10128/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
a0f869a02e7f4a23a4fc177721d4dc2c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2024 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 18 061 431,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-003563-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 15 листопада 2023 року № 532.
3. Яким чином учасником торгів ТОВ «Нормаль-Україна» виконано вимоги абзацу четвертого додатку № 3 (технічне завдання) до тендерної документації щодо надання Замовнику гарантійного листа щодо сертифікації матеріалів, які будуть використовуватися в ході виконання робіт за предметом закупівлі?
4. У зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Нормаль-Україна» відсутній переклад з російської мови на українську трудових книжок працівників учасника Фесенка В.П., Коваленка А.М., Маховського А.І., чим порушено вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації Замовника, з яких причин Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
5. Яким чином переможцем торгів ТОВ «Нормаль-Україна», з яким укладено договір, виконано вимоги пункту 6 розділу VІ тендерної документації щодо надання Замовнику банківської гарантії забезпечення виконання вказаного договору та дотримання строку її дії (понад 1 місяць із закінчення строку дії договору) із врахуванням внесених змін додатковою угодою від 21.05.2024 року № 1?
6. Надайте документальні підтвердження виникнення об’єктивних обставин що спричинили внесення змін до договору від 15 листопада 2023 року № 532 додатковою угодою від 21.05.2024 року № 1, зокрема продовження строку виконання робіт до 31 травня 2025 року та строку дії договору 31 грудня 2025?
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7102bbef2694409ab39c3a5d95ed469e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.06.2024 14:26
Опис:
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В» повідомляємо наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку.
Рішенням виконавчого комітету Семенівської міської ради Чернігівської області від 28 липня 2023 року №189 « Про затвердження кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом « Капітальний ремонт існуючої котельні з встановленням резервних котлів на твердому паливі КП «Семенівське» Семенівської міської ради Чернігівської області: м.Семенівка Чернігівської обл., вул. Центральна, буд. 5-В» затверджено кошторисну частину проєктної документації за такими показниками:
- Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 17 липня 2023 року склала – 18532,34 тис.грн., будівельні роботи – 6624,54 тис.грн., устаткування, меблі, інвентар -7050,597 тис. грн., інші витрати – 4857,183 тис.грн.
2. Станом на 24 червня 2024 року за договором підряду №532 від 15 листопада 2023 року сплачено кошти згідно актів на загальну суму 8370456,87 грн, в т.ч. 2023 рік – 7719372,19 грн, 2024 рік – 651084,68 грн.
3. ТОВ «Нормаль-Україна» була надана Довідка про підтвердження та гарантування виконання технічних, якісних та інших вимог до предмету закупівлі №63 від 24 жовтня 2023 року.
4. Про розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Нормаль-Україна» уповноважена особа технічно помилилася- не звернула увагу (не врахувала за помилку), що титульна сторінка трудової книжки викладена не українською мовою, врахувавши запис при прийнятті на роботу написаний українською мовою.
5. Відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 14.11.2023 року ТОВ «Нормаль-Україна» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни (799565,09 грн).
6. ТОВ «Нормаль-Україна» був надісланий лист №25 від 02 травня 2024 року, в якому вони просили продовжити строк виконання робіт до 31 травня 2025 року в зв’язку з погіршенням безпекової ситуації в м.Семенівка через збільшення обстрілів з боку країни-агресора. Також на підтвердження надаємо інформаційну довідку.