-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Відновлення працездатності ділянок каналізаційної мережі у м. Балаклія, по вул. Арсенальна, 51-57
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Номер:
5656c7237b5d4e9fa45238844e9ef64f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-13-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2023 00:00
Період моніторингу:
14.11.2023 11:59 - 06.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2023 № 251
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 13.11.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.11.2023 №251
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2023-10-17-002314-a 17.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерної пропозиції; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надання роз`яснення, розгляду тендерної пропозиції учасника; правомірності відхилення тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-10-17-002314-a; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.10.2023 №17/17-10; протокол розкриття від 27.10.2023; правомірності відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АТМОТЕРРА»; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАМБЕР» (далі – ТОВ «ПЛАМБЕР», учасник-переможець); повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів від 30.10.2023; договір про закупівлю від 05.11.2023 №02/05-11 на загальну суму 139 827,52 грн, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.11.2023 (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу встановлено, що в підпункті 1 Розділу IV «1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний в електронних полях електронної системи під час оголошення процедури закупівлі».
Таким чином, в тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
05.12.2023 20:22 - 20.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2023 20:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» на виконання вимог висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-17-002314-a, щодо встановленого порушення вимог п.14 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, надає роз’яснення:
На виконання вищезазначеної вимоги, у тендерній документації закупівлі за номером UA-2023-10-17-002314-a Замовник зазначив, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний в електронних полях електронної системи під час оголошення процедури закупівлі», вважаючи це достатнім для даної вимоги.
З огляду на висновок ДАСУ Замовником прийнято до уваги та здійснено наступні заходи, а саме:
З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну бесіду, щодо недопущення цього порушення в подальшому. Прийняте рішення: у тендерній документації вказувати конкретну дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Дата публікації звіту:
11.12.2023 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
9edb7565137c45b1bf42a75c0471b887
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2023 13:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-002314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a1607a04bf3f4772b0dae93e72843dee
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
17.11.2023 14:19
Опис:
Що стосується першого питання «1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Надаємо наступну інформацію:
На виконання вимог ст. 14 Закону України «Про систему громадського здоров’я», Водного кодексу України, ст. 17 Закону України «Про водовідведення та очищення стічних вод», з метою належного утримання та обслуговування каналізаційних колекторів, що належать до комунальної власності територіальної громади та обліковуються на балансі підприємства, у зв’язку з відсутністю необхідної спецтехніки на підприємстві, постала потреба періодичного очищення ділянок каналізаційної мережі для відновлення їх працездатності.
Обсяг робіт визначався спеціалістами інженерно-технічного складу нашого підприємства згідно наявних потреб, шляхом огляду майданчика та проведення необхідних замірів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було надіслано запити та отримано наступні цінові пропозиції: ТОВ «Рона Інжиніринг» від 10.08.2023 року № 375, ТОВ «Компанія Крона плюс» від 22.08.2023 року №109/1, ТОВ «ПЛАМБЕР» від 15.08.2023 року №829 (сканкопії додаються).
Середня вартість послуги за отриманими пропозиціями визначалася, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та скала: (136000,00+ 144000,00+139827,52)/3= 139 942,51грн. з ПДВ
Таким чином, очікувана вартість закупівлі (з округленням) складає: 140000,00 грн з ПДВ
Що стосується другого питання: «2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»
Надаємо наступну інформацію:
Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», обов’язковість розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі застосовується виключно на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» не підпадає під жодну з таких категорій. Здійснюючи закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти наше підприємство підпадає під визначення Бюджетного кодексу України – одержувач бюджетник коштів.
Що стосується будь-яких інших категорій замовників, умови, викладені в Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, мають рекомендаційний характер.