-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2
Завершена
16 319 194.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 595.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 595.97 UAH
Номер:
5ce96a2a464046509391b6b5eac29d34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 15:45 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 №1-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.01.2024 №1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-10-17-001088-a 17.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №33 «Маринка» м. Суми, Сумської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.10.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.10.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА БУД 21», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.11.2023 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2023, договір від 10.11.2023 № 1, додаткові угоди від 14.11.2023 № 1, 21.12.2023 № 2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.01.2024 та від 19.01.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, встановлення дизельного генератору 10кВА, влаштування дренажного приямку з обладнанням зануреним насосом з поплавковим вимикачем.
У відомості обсягів робіт до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва розділом ІV «Устаткування» передбачено, зокрема, встановлення: дизельного генератора 10кВА, 8кВт 0,4кВ (1 шт.); занурених насосів 0,25 кВт з поплавковим вимикачем (2 шт.); насосної станції SАR 100 - BСm 10/50, 0.75 кВт Реdrоllо (1 шт.).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За нормами пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Окрім того, відповідно до пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання.
Крім того, відповідно до пункту 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження.
Отже, враховуючи вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13-1 Порядку № 861 та на виконання абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, та вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, то замовник у тендерній документації має вимагати подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, передбачених пунктом 13-1 Порядку № 861.
Крім того слід зазначити що, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі (а не конкретної одиниці товару), вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тис. гривень.
Однак, Замовник в тендерній документації не визначив вимогу щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, який набувається замовником у власність при виконанні робіт та щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, чим порушив вимоги абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861.
Період усунення порушень:
05.02.2024 14:11 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 14:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення на виконання висновку моніторингу по закупівлі UA-2023-10-17-001088-а за предметом "Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпрастішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №33 "Маринка" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Котляревського,2"
Дата публікації звіту:
09.02.2024 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
e06de96ea03f42bc80f1a3867da933f5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.01.2024 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-001088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4db0f96f7ae84a0d8d59adb954b4e64d
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11 січня 2024 року надання пояснення.
Дата опублікування:
15.01.2024 21:10
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про надання пояснень в рамка моніторингу процедури закупівлі UA -2023-10-17-001088-а Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №33 "Маринка" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Котляревського, 2 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне:
1.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 1 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації виконаної ТОВ «СІТІІНЖЕНЕРЕНГ».
2.Отримано позитивний експертний звіт (додаток 1 додається). Експертиза проведена ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» експертний звіт№18/1356-10/23.
3. Проектно-кошторисна документація зареєстрована в єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, реєстраційний номер: ЕХ01:6352-8084-7529-6921.
Учасники торгів мали можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за адресою: м. Суми, вул.. Котляревського,2, про що зазначено у п 2.2 розділу 1 Тендерної документації (додаток 2 додається).
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до кошторисної документації вартість склала 16650,954 тис грн. затвердженої наказом Сумського ДНЗ №33 №63-аг від 09.10.2023 (додаток 3 додається).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості - на власному веб-сайті закладу освіти. Посилання: sadik-marinka.in.ua . В розділі виконання ст. 30 Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти «Інформація що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства»
Додатки:
- додаток 1 експертний звіт;
- додаток 2 акти огляду;
- додаток 3 наказ, зведений кошторис, об’єктний кошторис.
Номер:
d67322bad25548008bb9dcae4698ad1a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.01.2024 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-001088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, встановлення дизельного генератору 10кВА, влаштування дренажного приямку з обладнанням зануреним насосом з поплавковим вимикачем.
У відомості обсягів робіт Технічної специфікації включено встановлення: дизельного генератора 10кВА, 8кВт 0,4кВ; зануреного насосу 0,25 кВт з поплавковим вимикачем; насосної станції SАR 100 - BСm 10/50, 0.75 кВт Реdrоllо.
Учасником, ТОВ «АЛЬФА БУД 21» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: дизельний генератор 10кВА, 8кВт 0,4кВ (1 шт.); занурений насос 0,25 кВт з поплавковим вимикачем (2 шт.); насосна станція SАR 100 - BСm 10/50, 0.75 кВт Реdrоllо (1 шт.).
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки, генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням, насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією.
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником ТОВ «АЛЬФА БУД 21» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d2aedc0286f54ef7b39742b9479e4be0
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 16 січня 2024 року надання пояснення.
Дата опублікування:
19.01.2024 16:23
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
Уповноваженою особою на здійснення публічних закупівель під час проведення відкритих торгів із особливостями за предметом: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2» дійсно було допущено помилку. Оскільки тендерна документація не містить вимогу щодо підтвердження ступеня локалізації товару в порядку передбаченому пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
Натомість переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬФА БУД 21" на нашу вимогу було надано всі необхідні документи, що підтверджують ступінь локалізації відповідного товару (документи додаються).
За таких обставин порушення виявлене органом державного фінансового контролю виправлене ( ступінь локалізації підтверджений).
Принагідно гарантуємо недопущення подібних порушень в майбутньому, а уповноважена особа в обов’язковому порядку буде направлена на навчання у сфері публічних закупівель.