-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Сир кисломолочний жирністю 9%, Сир твердий жирністю 50%
Завершена
99 550.00
UAH без ПДВ
Номер:
34b5ff459c414c17997437368d5837b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 15:17 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.12.2023 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-16-006496-a від 16.10.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2023 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-10-16-006496-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій; договір про закупівлю товарів від 12.10.2023 № 23-27.2 на суму 99 550,00 грн., укладений з фізичною особою-підприємцем Філімоновим Олександром Леонідовичем; пояснення та документи Замовника від 12.12.2023 та від 18.12.2023, надані на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.12.2023 12:58 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2023 12:58
Запити/Пояснення
Номер:
e3675131792448c1b7ef94539da55a14
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.12.2023 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі сиру кисломолочного жирністю 9% та сиру твердого жирністю 50% (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-16-006496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до вимог пункту 14 Особливостей, закупівля здійснюється Замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель Замовника відповідно до статті 4 Закону.
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження наявної потреби закупівлі у жовтні 2023 року 355 кг сиру кисломолочного жирністю 9% та 150 кг сиру твердого жирністю 50%.
2. Замовнику надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Філімонова Олександра Леонідовича (РНОКПП 3037511434), з яким укладено договір про закупівлю товарів від 12.10.2023 № 22-27.2 без використання електронної системи закупівель?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
5. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження підстав наявності в специфікації Додатку від 12.10.2023 №01 до Договору про закупівлю товарів від 12.10.2023 № 22-27.2 вимог до постачання, а саме: постачання товару здійснюється в заклад дошкільної освіти Нововолинської міської територіальної громади, в яких розміщені тимчасово переміщені особи, згідно Таблиці № 01 Розділу V «Умови поставки товару» Договору про закупівлю товарів від 10.02.2023 № 23-24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7360daf83b01467ab547808c5cc85a29
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
12.12.2023 17:44
Опис:
Відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі сиру кисломолочного жирністю 9% та сиру твердого жирністю 50% (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-16-006496-а), управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області повідомляє наступне.
Відповідно до розрахунку по КПКВК 0611010 до потреби кошторису видатків на 2023 рік по ЗДО потреба у видатках на продукти харчування становила 7 011 000,00 грн. по загальному фонду та 3 135 000,00 грн. по спеціальному фонду, всього 10 146 000,00 грн. Згідно з кошторисом на 2023 рік видатки на продукти харчування становили 4 065 000,00 грн. по загальному фонду і 3 135 000,00 грн. по спеціальному фонду, разом 7 200 000,00 грн. Різниця між запланованими та виділеними коштами на продукти харчування для ДЗО на 2023 рік становила 2 946 000, грн. У зв’язку з цим Управлінням освіти оголошено відкриті торги на закупівлю сиру кисломолочного жирністю 9% в кількості 4 500 кг та сиру твердого жирністю 50% в кількості 2 500 кг (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-10-005915-a) за результатами яких укладено відповідний договір з переможцем торгів ФОП Зайдловим А.М. Остання поставка сиру в рамках вищевказаного договору відбулась 09.10.2023р.
Відповідно до довідок про зміни до кошторису на 2023 рік № 115 від 19.07.2023р.; № 156 від 11.10.2023р.; № 188 від 22.11.2023р. на продукти харчування виділялись додаткові кошти по загальному фонду в сумі 500 000,00 грн.; 800 000,00 грн.; 650 000,00 грн. відповідно. В зв’язку з поступовим виділенням додаткових коштів на продукти харчування Управління освіти здійснювало їх закупівлю невеликими партіями, в межах виділених на це коштів.
У жовтні 2023 року наявну потребу у закупівлі 355 кг сиру кисломолочного жирністю 9% та 150 кг сиру твердого жирністю 50% визначено на підставі заявок ЗДО, дані яких зведено у загальні заявки на 16.10.2023р.; 23.10.2023р.; 25.10.2023р. з урахуванням додатково виділених коштів на закупівлю продуктів харчування. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі стандартів, технічних умов, норм та положень, установлених: ДСТУ, Законами України та інших нормативно-правових актів, діючих на території України, які регулюють якість Товару, зокрема: ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді» (український асортимент) (СODEX STAN С-1-1966–С-35-1978, NEQ); ДСТУ 4554:2006 «Сир кисломолочний»; Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР; Закону України «Про дитяче харчування» від14.09.2006 №142-V; Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено на підставі примірного чотирьохтижневого меню на осінній період 2023 року та очікуваної вартості товару, яку визначено на підставі аналізу середніх цін на сир кисломолочний жирністю 9% та сир твердий жирністю 50% в мережі Інтернет», зокрема на сайтах Мінфіну та «Прозорро», а також порівнянням цінових пропозицій від ФОП Зайдлова А.М. та ФОП Філімонова О.Л., надісланих на усний запит уповноваженої особи Управління освіти. Оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, здійснено за критерієм наявності у них з Управління освіти позитивного досвіду співпраці, та вибрано для їх виконання саме ФОП Філімонова О.Л. з підстав найбільш економічно вигідної цінової пропозиції.
В специфікації Додатку від 12.10.2023р. № 01 до Договору про закупівлю товарів від 12.10.2023р. № 23-27.2 міститься посилання на тимчасово переміщених осіб, оскільки в Нововолинському ЗДО № 2 на момент укладення цього договору проживали тимчасово переміщені особи. Посилання на договір № 23-24 від 10.02.2023р. є технічною опискою.
Номер:
5368983aaf9241d2a98cd71b83787577
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2023 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі сиру кисломолочного жирністю 9% та сиру твердого жирністю 50% (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-16-006496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 1.1 Договору про закупівлю товарів від 12.10.2023 № 22-27.2 (далі – Договір) постачання товару здійснюється в заклади дошкільної освіти Нововолинської міської територіальної громади, в яких розміщені тимчасово переміщені особи.
Проте, Замовник у своїй відповіді від 12.12.2023 на запит Управління надав пояснення та документальне підтвердження щодо додаткового виділення коштів (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік від 11.10.2023 № 156) та лист погодження меню від 07.08.2023 № 603/01-20 з примірним чотиритижневим меню на осінній період 2023 року для закладів дошкільної освіти Нововолинської міської ради при п’ятиденному перебуванні та трьох разовому харчуванні (сніданок, обід, вечеря) дітей ясельного та дошкільного віку.
Так, згідно оприлюднених заявок ЗДО, дані яких Замовником зведено у загальні заявки на 16.10.2023р.; 23.10.2023р.; 25.10.2023р потреба сиру кисломолочного жирністю 9% у кількості 439 кг та сиру твердого жирністю 50% у кількості 74 кг.
Однак, відповідно Додатку до Договору від 12.10.2023 № 01 асортимент та кількість товару становить: сиру кисломолочного жирністю 9% 355 кг та сиру твердого жирністю 50% 150 кг.
1. Замовнику надати пояснення щодо проведення розрахунків заявок ЗДО, а саме формулу розрахунку: потреби для забезпечення дітей ясельного та дошкільного віку відповідно до чотиритижневого меню на осінній період 2023 року для закладів дошкільної освіти Нововолинської міської ради при п’ятиденному перебуванні та трьох разовому харчуванні (сніданок, обід, вечеря) чи потреби для розміщених тимчасово переміщених осіб.
2. Замовнику надати документальне підтвердження наявної потреби закупівлі у жовтні 2023 року сиру кисломолочного жирністю 9% 355 кг та сиру твердого жирністю 50% 150 кг для якої верстви населення громади Нововолинської міської ради.
3. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо умов виконання Договору за рахунок коштів загального фонду (видаткові накладні, платіжні доручення, акти звіряння взаємних розрахунків, тощо), зокрема, з врахуванням, що продукти харчування для дітей ясельних та дошкільних груп Замовником розраховано згідно Розрахунків до кошторисів видатків на 2023 рік (файл «Розрахунок до кошторису видатків по спеціальному фонду на 2023 рік по ЗДО.pdf» та файл «Розрахунок по КПКВК 0611010 до потреби кошторису видатків на 2023 по ЗДО (загальний фонд).pdf»), які надано у відповіді від 12.12.2023 на запит Управління.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
863e4ea69b324b1bb0a9fd039d8f2400
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.12.2023 17:02
Опис:
Відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі сиру кисломолочного жирністю 9% та сиру твердого жирністю 50% (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-16-006496-а), управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області повідомляє наступне.
В графі сир твердий загальної заявки на 16.10.2023р. відображено не кількість кілограм сиру твердого жирністю 50%, а кількість його упаковок. В кожній такій упаковці знаходилось орієнтовно від 1,6 кг. до 2,5 кг. сиру твердого жирністю 50%. Точна вага придбаного в рамках вищевказаного договору сиру твердого жирністю 50% відображено у наданому Вам реєстрі накладних. Невідповідність між даними загальних заявок на 16.10.2023р.; 23.10.2023р.; 25.10.2023р. (439 кг) та Додатку № 01 до Договору № 23-27.2 від 12.10.2023р. (355 кг) у кількості сиру кисломолочного жирністю 9% виникла в зв’язку з недостатністю фінансування, необхідного для його закупівлі в достатньому розмірі на момент укладення вищевказаного договору.
Розрахунок потреби в кількості сиру кисломолочного жирністю 9% та сиру твердого жирністю 50% здійснювався сестрами медичними, або дієт-сестрами закладів дошкільної освіти на підставі меню-вимоги на видачу продуктів харчування на кожен день. Дана потреба включала харчування виключно дітей-відвідувачів закладів дошкільної освіти (без тимчасово переміщених осіб).