-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт даху будівлі КЗ "Сільський будинок культури с. Станичне" Старовірівської сільської ради Красноградського району Харківської області розташованого за адресою: 63232, Харківська область, Красноградський район,с. Станичне, вул. Шкільна №2
Завершена
1 250 389.47
UAH без ПДВ
Номер:
d73c6c75bb1541b1a878ea69b0f29a1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-26-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2023 00:00
Період моніторингу:
26.12.2023 13:54 - 17.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 34-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 26.12.2023 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-10-16-002996-a 16.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Старовірівської сільської ради Красноградського району Харківської області (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт від 16.10.2023 року про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 16.10.2023 №194, укладений із ФОП «Червоний Ігор Олександрович», додаткова угода до Договору від 30.11.2023 №1, додаткова угода до Договору від 14.12.2023 №2, додаткова угода до Договору від 20.12.2023 №3, відповідь Замовника на запит Управління від 28.12.2023 року.
Період усунення порушень:
12.01.2024 12:22 - 18.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2024 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
6531541a26104070b16f976344378a8b
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
27.12.2023 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт даху будівлі КЗ "Сільський будинок культури с. Станичне" Старовірівської сільської ради Красноградського району Харківської області розташованого за адресою: 63232, Харківська область, Красноградський район,с. Станичне, вул. Шкільна №2, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-16-002996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження (обґрунтування) щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ФОП «Червоний Ігор Олександрович»
(код ЄДРПОУ 3272318810), з яким укладений договір від 16 жовтня 2023 № 194 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d467481fa6b84ed8930c8d5470844b38
Назва:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Капітальний ремонт даху будівлі КЗ "Сільський будинок культури с. Станичне" Старовірівської сільської ради Красноградського району Харківської області розташованого за адресою: 63232, Харківська область, Красноградський район,с. Станичне, вул. Шкільна №2 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
Дата опублікування:
28.12.2023 10:01
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
«Розмір бюджетного призначення на виконання робіт визначений на підставі рішення XLVII сесії VIII скликання від 12 вересня 2023 року №3650 «Про внесення змін до рішення ХХХVIII сесії VIIШ скликання Старовірівської сільської ради від 22 грудня 2022 року № 3436 «Про бюджет Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» та додатків до нього (зі змінами)
На виконання робіт була розроблена проектно-кошторисна документація з подальшим її затвердженням Наказом №89-аг від 29.09.2023 року. Кошторис пройшов експертизу та отримав позитивний звіт. Після отримання позитивного звіту на базі Інвесторського кошторису була складена договірна ціна на роботи та заключено договір на Капітальний ремонт даху будівлі КЗ "Сільський будинок культури с. Станичне" Старовірівської сільської ради Красноградського району Харківської області розташованого за адресою: 63232, Харківська область, Красноградський район,с. Станичне, вул. Шкільна №2.(ДОДАЄТЬСЯ: Кошторис проекта будівництва, Договір, Договірна ціна, Дефектний акт, Відомість ресурсів, Локальний кошторис на будівельні роботи, Відповідні розрахунки, Об’єктний кошторис, Зведений кошторисний розрахунок, Наказ, Експертний звіт)
Щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: Вимоги Постанови № 710 стосуються саме конкурентних процедур закупівель, а відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Тому вище зазначена закупівля є НЕ КОНКУРЕНТНОЮ, так як вартість робіт є меншою ніж 1,5 млн гривень
Тобто при проведенні конкурентних процедур потрібно оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
При цьому обов’язку оприлюднення зазначеного обґрунтування під час оголошення спрощених закупівель та / або оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, / проведенні запиту пропозиції постачальника немає, але замовник має підготувати та зберігати відповідне обґрунтування (ДОДАЄТЬСЯ: річний план закупівель, обґрунтування до закупівлі).
Оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, було здійснено на підставі комерційних пропозицій від трьох підрядників, а саме: ФОП Білий Д. О. з комерційною пропозицією на виконання робіт з сумою 1 382 910 грн. 00 коп., ФОП Кукла Ю.О. з пропозицією на виконання робіт на суму 1 545 201 грн. 00 коп., та ФОП Червоний І.О. на суму 1 250 389 грн. 47 коп. де пропозиція Червоного І.О. є найбільш економічно вигідною.