• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція шкір-венерологічного диспансеру під гуртожиток для ВПО на вул. Василя Стуса, 4 в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

5 362 822.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 350.39 UAH
Номер: 182a163d37a44d01bab49b884ff71ca2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.12.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 04.12.2023 16:02 - 26.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.12.2023 № 73-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.12.2023 № 73-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-10-11-014943-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 01.11.2023 № 2/7330, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та екології Звягельської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.10.2023, тендерна пропозиція переможця приватного підприємства «Інтерра Буд» (далі - ПП «Інтерра Буд»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 23.10.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2023 № 213, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2023, договір про закупівлю від 01.11.2023 № 2/7330, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 08.12.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «Інтерра Буд» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3 розділу 2 тендерної документації, Замовником встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни, а також надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, які повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Інтерра Буд» адміністративні витрати у складі договірної ціни та прибуток (файли «Кошторисний розрахунок 1» та «Кошторисний розрахунок 2») розраховані за класом наслідків (відповідальності) – СС1. Проте, учасник ПП «Інтерра Буд», відповідно до пояснювальної записки, розрахунків адміністративних витрат та прибутку з урахуванням норм пунктів 4.38 та 4.39 Настанови, в ціні пропозиції для розрахунку адміністративних витрат застосував показник – 4,37 та для визначення розміру кошторисного прибутку застосував показник – 8,33, при тому, що об’єкт будівництва: «Реконструкція шкір-венерологічного диспансеру під гуртожиток для ВПО на вул. Василя Стуса, 4 в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області» відноситься до видів робіт «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою», для яких згідно вимог Додатків № 25 та № 27 Настанови показник для розрахунку адміністративних витрат становить – 3,89, а показник для визначення розміру кошторисного прибутку становить – 7,65, що не відповідає вимогам пунктів 4.38, 4.39 та 5.17 Настанови, а відтак не відповідає вимогам підпункту 3.1.1 пункту 3 розділу 2 тендерної документації та призвело до завищення ціни (договірної ціни) тендерної пропозиції. Також, відповідно до підпункту 3.1.2 пункту 3 розділу 2 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Слід відмітити, що відповідно до пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 7 групи А Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, зокрема, підйомників для підіймання працівників, здійснюється на підставі дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При цьому, в постанові Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» установлено умову, що на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 357 від 24.03.2022, яка діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Відповідно до даних пункту 10 розділу II підсумкової відомості ресурсів, наданих учасником ПП «Інтерра Буд» у складі тендерної пропозиції, вказаним учасником для виконання робіт передбачених технічним завданням (Додаток № 2 до тендерної документації), заплановано використання орендованого автогідропідіймача, висотою підйому 18 м, вартість роботи якого включено до ціни тендерної пропозиції учасника. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд» відсутній дозвіл на експлуатацію (застосування) та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вказаної машини підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам підпункту 3.1.2 пункту 3 розділу 2 тендерної документації. Також, відповідно до пункту 6 Порядку № 1107 роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 23 групи А Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2), зокрема, «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», виконуються на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте, аналізом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд» відсутній дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на вказані роботи підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам підпункту 3.1.2 пункту 3 розділу 2 тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Інтерра Буд» як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 21.12.2023 10:59 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2023 10:59

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє про оскарження висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21.12.2023 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-11-014943-a до суду, а саме позовну заяву направлено до суду 04.01.2024р., про що надається підтвердження відповідного поштового відправлення
Дата публікації: 05.01.2024 16:47
Дата відкриття провадження: 25.01.2024 15:00
Номер відкриття провадження: 240/608/24/609/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-11-014943-a від 21.12.2023р. (далі - висновок), надає заперечення до висновку, в тому числі наступне. Щодо розрахунків учасником розміру адміністративних витрат у складі договірної ціни. Згідно ДБН А.2.2 – 3:2014 із Зміною №1 та Зміною №2 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» капітальний ремонт та реконструкція є різними видами будівництва, а саме: П.3.7. капітальний ремонт «Сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають: - втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації; - дооснащення, заміну виробничого устатковання та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання); - благоустрій території, у тому числі щодо забезпечення доступності для маломобільних груп населення». П. 3.21. реконструкція «Перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (загальна площа, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко- економічного рівня, доступність для маломобільних груп населення. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)». Керуючись кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме п. 4.38: "Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників)." Пункти 4, 5, 6 - це ремонт, реставрація та пусконалагоджувальні роботи відповідно, отже визначаємо показник кошторисного прибутку для об’єкту «Реконструкція шкір-венерологічного диспансеру під гуртожиток для ВПО на вул. Василя Стуса, 4 в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області» за пунктом 3 для об’єктів з класом наслідків СС1, що є рівним 8,33. Тобто, учасник закупівлі ПП «Інтерра Буд» у складі тендерної пропозиції застосував правильний показник. Керуючись кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме п.4.39: «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників)». Пункти 4 та 5 – це ремонт та пусконалагоджувальні роботи відповідно, отже визначаємо показник адміністративних витрат для об’єкту «Реконструкція шкір-венерологічного диспансеру під гуртожиток для ВПО на вул. Василя Стуса, 4 в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області» за пунктом 3 для об’єктів з класом наслідків СС1, що є рівним 4,37. Тобто, учасник закупівлі ПП «Інтерра Буд» у складі тендерної пропозиції застосував правильний показник. Відповідно у замовника в цій частині були відсутні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Щодо подання учасником учасником у складі тендерної пропозиції дозвільних документів. Відповідно до підпункту 3.1.2 пункту 3 розділу 2 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». При цьому, види робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на підставі дозволу або декларації визначено додатком 2 до Порядку №1107, а перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки визначено згідно постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Згідно п. 9 Порядку №1107 для одержання дозволу роботодавець, виробник або постачальник подає особисто, через Портал електронних сервісів Мінекономіки, уповноважену ним особу або надсилає поштою до територіального органу Держпраці чи адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці, заяву за формою згідно з додатком 4, до якої додається: на виконання робіт підвищеної небезпеки - висновок експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки; на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - висновок експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - висновок експертизи щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Таким чином, суб’єкт господарювання окремо отримує дозвіл та/або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки, а так само на експлуатацію/застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, тобто власне виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатація/застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки – це різні види господарської діяльності, що потребують отримання відповідних дозвільних документів. В той же час, тендерною документацією не було передбачено необхідності подання дозволу (або декларації) на експлуатацію (застосування) будь-яких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. При цьому, в межах виконання договору підряду не передбачається виконання такого виду робіт підвищеної небезпеки як «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», що передбачений згідно п. 11 групи А додатку 2 до порядку. Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно п. 1.1. розділу 2 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, формуючи тендерну пропозицію учасник керується тими вимогами, що передбачені тендерною документацією Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в тому числі згідно видів робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, Виготовлення скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів, Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо),Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. Таким чином, учасник виконав припис п. 3.1.2. розділу 2 тендерної документації. Окрім цього, як вже зазначалось вище, капітальний ремонт та реконструкція є різними видами будівельних робіт, що зафіксовано в тому числі згідно ДБН А.2.2 – 3:2014, при цьому предметом даної закупівлі є саме реконструкція, а відтак тендерною документацією не передбачено робіт, що належать до виду робіт «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», передбаченого згідно п. 23 групи «А» додатку 2 до Порядку №1107, в тому числі у складі технічного завдання щодо предмету закупівлі відсутні такі види робіт як «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин». Таким чином, тендерною документацією не було передбачено необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції дозвільних документів, що передбачені згідно висновку. В той же час, вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції передбачений у відповідності до п. 44 Особливостей, при цьому замовник процедури закупівлі не має права відхиляти тендерну пропозицію з підстав, що не передбачені законодавством, в тому числі через відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів, що не вимагались тендерною документацією. Таким чином вважаємо, що висновок не є об’єктивним та не грунтується на наявності у змісті тендерної пропозиції учасника-переможця порушень, що спотворюють зміст такої тендерної пропозиції, або так само наявність яких призводила б до невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відтак на підставі ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником буде вжито заходів щодо оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту: 28.12.2023 10:20

Запити/Пояснення