-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:34110000-1 "Легкові автомобілі"(Транспортний засіб– легкові автомобілі типу універсал)
ДК 021:2015:34110000-1 "Легкові автомобілі"(Транспортний засіб– легкові автомобілі типу універсал)
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Номер:
26c04ef56eb44d8c8420141ad8353577
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 18:59 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2023 № 266
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 05.12.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2023 № 266
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2023-10-11-007212-a 11.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АДІС-МОТОР»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «АДІС-МОТОР»; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АДІС-МОТОР», протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2023, договір про закупівлю від 30.10.2023 № 39/2023, пояснення Замовника від 12.12.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.12.2023 11:36 - 21.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2023 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
8efb3a227da44c58b026927bacddbdaa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Транспортного засобу – легкові автомобілі типу універсал, (ДК 021:2015:34110000-1 "Легкові автомобілі"(Транспортний засіб– легкові автомобілі типу універсал)) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-11-007212-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ee8b069091c040ac832b65ad8dba4d07
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.12.2023 13:57
Опис:
За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі інформую наступне. Необхідність в придбанні транспортних засобів, які було придбано за даною закупівлею, із відповідними кількісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України. Так, на підставі відповідного доручення Одеського міського голови та рішення Одеської міської ради Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було виділено кошти по Міській цільовій програмі сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси на 2022 – 2025 роки. Таким чином, на підставі вищезазначених документів, Департаментом муніципальної безпеки було проведено закупівлю транспортних засобів із відповідними кількісними та технічними характеристиками з урахуванням вимог визначених у зверненні командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України для їх подальшої передачі в постійне користування даному військовому підрозділу. Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені та погоджені кінцевим отримувачем майна, що планувалось придбати для виконання відповідних цілей та завдань. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації із відкритих джерел, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, а також інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Також необхідно зазначити, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», в період дії воєнного стану, можливість використання бюджетів всіх рівнів, у тому числі місцевого, визначена тільки на програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботу з територіальною обороною (зокрема матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони). Дана закупівля, як було передбачено відповідним додатком до тендерної документації у вигляді проєкту договору, здійснювалась для забезпечення потреб підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України. Таким чином, дана процедура закупівлі відбувалась відкрито, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» та Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього надаємо посилання на сторінку веб-сайту Одеської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – https://omr.gov.ua/ua/city/departments/bezpeka/byudjet/publichnie-zakupki/ та безпосередньо обґрунтування – https://omr.gov.ua/Files/2023/ZAKUPIVLI/Bezpeka/avtivky_11_10.pdf