-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
45450000-6 Інші завершальні будівельні (Поточний ремонт приміщень будівлі ФАП КНП «Могилів-Подільський МЦ ПМСД» Могилів-Подільської міської ради в с.Карпівка, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області за адресою: Україна, с.Карпівка, вул. Старицького 3/1, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області)
Торги не відбулися
640 787.52
UAH з ПДВ
Номер:
be5e1a1962bd4d988514e501571908e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 18:09 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 №86-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2023 №86-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2023-10-11-000207-a, 11.10.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель установлено порушення вимог пункту 13 Постанови №1178 та пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
–
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 11 жовтня 2023 року Комунальним некомерційним підприємством «Могилів-Подільський міський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник), пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06 грудня 2023 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, пунктом 14 Постанови №1178 передбачено, що закупівля відповідно до Постанови №1178 здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Вимогами частини першої статті 4 Закону передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог частини першої статті 4 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель річний план закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень будівлі ФАП КНП «Могилів-Подільський МЦ ПМСД» Могилів-Подільської міської ради в с.Карпівка, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області за адресою: Україна, с. Карпівка, вул. Старицького 3/1, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області (далі – послуги з поточного ремонту ФАП с. Карпівка), звіт про договір за якою розміщено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-11-000207-a.
Поряд із цим, установлено, що згідно з розміщеною інформацією в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-28-002362-а Замовником проведено закупівлю послуг з поточного ремонту ФАП с. Карпівка за процедурою відкритих торгів, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у них.
При цьому, відповідно до пункту 13 Постанови №1178 замовниками здійснюється придбання послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі виключного переліку підстав, зокрема в зв’язку із відміною відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою №1178.
Водночас, в пункті 13 Постанови №1178 визначено, що замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Однак, Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та обґрунтування підстави для здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту ФАП с. Карпівка без використання електронної системи, звіт про договір за якою розміщено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-11-000207-a, чим порушено вимоги пункту 13 Постанови №1178.
Крім того, Замовником, після внесення інформації в електронні поля звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядок №1082).
Також, Замовником в звіті про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, зазначено, що місцем надання послуг з поточного ремонту є місцезнаходження Замовника, зокрема за адресою: вул. Полтавська, буд. 89/2, м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000 (пункт 9), тоді як предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту ФАП с.Карпівка за адресою: вул. Старицького 3/1, с.Карпівка, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області.
При цьому, відповідно до інформації та документів, наданих Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, під час оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, допущені порушення, виправлення яких неможливе за допомогою наявного функціоналу електронної системи закупівель.
В ході моніторингу Замовник, на підставі рішення уповноваженої особи від 06 грудня 2023 року (протокол №548), відмінив закупівлю послуг з поточного ремонту ФАП с.Карпівка внаслідок неможливості усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
18.12.2023 16:28 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником було усунено порушення, допущені внаслідок технічної помилки, шляхом відміни закупівлі послуг з поточного ремонту ФАП с.Карпівка на підставі рішення уповноваженої особи від 06 грудня 2023 року (протокол №548).
Дата публікації звіту:
20.12.2023 11:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
20.12.2023 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
47eda4a77ee441fe87823812be2d724c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень будівлі ФАП КНП «Могилів-Подільський МЦ ПМСД» Могилів-Подільської міської ради в с.Карпівка, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області за адресою: Україна, с.Карпівка, вул. Старицького 3/1, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-11-000207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, оскільки в ній розміщена аналогічна інформація щодо закупівлі даних послуг за номерами UA-2023-10-11-011437-a; UA-2023-10-11-000145-a; UA-2023-10-11-000477-a?
3. Чому не оприлюднені річний план закупівлі, інформація про яку розміщена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-11-000207-a, та обґрунтування підстав для її здійснення?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»?
5. З яких підстав в звіті про договір про закупівлю, який укладений без використання електронної системи закупівель та розміщений за номером UA-2023-10-11-000207-a, зазначена інформація, що місцем поставки послуг з поточного ремонту приміщень будівлі ФАП КНП «Могилів-Подільський МЦ ПМСД» Могилів-Подільської міської ради в с.Карпівка, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області за адресою: Україна, с.Карпівка, вул. Старицького 3/1, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області є фактична адреса місцезнаходження замовника (вул. Полтавська, буд. 89/2, м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000)?
6. Чому після внесення інформації в електронні поля звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель та розміщеного за номером UA-2023-10-11-000207-a не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи?
7. Чи укладено договір про закупівлю, звіт про результати якого оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-11-000207-a (у разі укладання надати його сканкопію)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
df354800b5154936bb7ec7786b67a88d
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2023 12:57
Опис:
Замовник провів закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні (Поточний ремонт приміщень будівлі ФАП КНП «Могилів-Подільський МЦ ПМСД» Могилів-Подільської міської ради в с.Карпівка, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області за адресою: Україна, с.Карпівка, вул. Старицького 3/1, Могилів-Подільської ТГ, Могилів-Подільського району, Вінницької області), унікальний номер закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-10-11-000207-a.
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик інформації про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, сталася технічна помилка, а саме: при внесенні інформації про договір та під час завантаження додатків до закупівлі (сканований договір) через особливості роботи майданчику не було змоги завантажити документи, тому у зв’язку з неможливістю усунути виправлення через особливості роботи майданчика, при оприлюдненні звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, виникла помилка і закупівлю не було можливості довести до кінця, тому уповноваженою особою було прийнято рішення відмінити закупівлю.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (із змінами), з метою прозорості та відкритості закупівель в зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють виправлення інформації та відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України «ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНИХ (МЕХАНІЧНИХ) ПОМИЛОК, ДОПУЩЕНИХ КОМІТЕТОМ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ ПРИ ЗАПОВНЕННІ ФОРМ ДОКУМЕНТІВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІСЛЯ ЇХ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ" ВІД 01.12.2015 № 3302-05/40086-08. Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після іх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом розгляду рішення уповноваженої особи, було прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо скасування закупівлі в цілому, унікальний номер закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-10-11-000207-a.
З огляду на це в електронній системі закупівель щодо Закупівлі в електронних полях звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, розміщена неповна інформація, яку не можна виправити за допомогою наявного функціоналу електронної системи закупівель. Отже, є потреба усунути порушення, що виникло через неможливість виправити технічну помилку в електронній системі закупівель, а саме відмінити Закупівлю.
скільки дана закупівля перебувала в статусі чернетки, з метою приведення у відповідність закупівлі, було прийнято рішення про відміну закупівлі, що підтверджено рішенням уповноваженої особи.