• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер настінний (спліт-система) з монтажем)

Завершена

3 553 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 765.00 UAH
Номер: 2f23c4a695d8499aad96077dae657d75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-08-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 08.01.2024 17:03 - 30.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.01.2024 № 1-з Чернівці Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 січня 2024 року № 1-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2023-10-10-014949-a від 10.10.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178, абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178 в частині укладення договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: недопущення в подальшому встановленого порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей № 1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо); усунення виявлених порушень вимог абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178, абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей № 1178, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178 шляхом розірвання договору про закупівлю товарів від 12.12.2023 № 11, укладеного із ФОП «КЛИМЮК В.І.», та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник) на 2023 рік (ID: UA-P-2023-10-10-005555-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 10.10.2023 № 191 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.10.2023; тендерні пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця «ГОНЧАР ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ» (далі – ФОП «ГОНЧАР О.А.»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТЕНЕРГО» (далі – ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОПРОПОЗИЦІЯ» (далі – ТОВ «ТЕХНОПРОПОЗИЦІЯ»), Фізичної особи-підприємця «КЛИМЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ» (далі – ФОП «КЛИМЮК В.І.»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформаціях та документах учасників ФОП «ГОНЧАР О.І.», ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» та ТОВ «ТЕХНОПРОПОЗИЦІЯ»; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 25.10.2023, від 02.11.2023, від 20.11.2023, від 27.11.2023, від 04.12.2023, від 13.12.2023, від 15.12.2023; повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2023; договір про закупівлю товарів від 12.12.2023 № 11 (далі – Договір № 11); додаткові угоди від 18.12.2023 № 1 та від 28.12.2023 № 2 до Договору № 11; повідомлення про внесення змін до договору від 15.12.2023, від 19.12.2023, від 29.12.2023; пояснення Замовника разом з документами, надані 16.01.2024 та 17.01.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності Тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону визначений перелік відомостей, які повинна містити тендерна документація. Пунктом 14 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проте, Замовник у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації не зазначив інформацію щодо дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ФОП «КЛИМЮК В.І.», тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, виходячи з наступного. Так, учасник ФОП «КЛИМЮК В.І.» у складі своєї тендерної пропозиції не надав наступні документи: - документи на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції (далі – Документи повноважень), чим не дотримав вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації; - документ, яким учасник підтверджує можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника (далі – Документ про можливість поставки товару), чим не дотримав вимог пункту 10 Додатку 3 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації; - технічний документ виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься інформація про відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання з наданням копії документів (далі – Технічний документ виробника), чим не дотримав вимог пункту 9 Додатку 3 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації. У зв’язку із встановленими порушеннями Замовнику 12.01.2024 оприлюднено запит про надання пояснень. У відповідь Замовник 17.01.2024 оприлюднив пояснення, в якому щодо відсутності Документів повноважень зазначив: «…повноваження на підписання тендерної пропозиції, поданою фізичною особою підприємцем, у даному випадку підтверджуються печаткою, яка містить ідентифікаційний код фізичної особи підприємця та накладенням електронного підпису на тендерну пропозицію. Необхідно підкреслити, що тендерна документація не містить вимог щодо того, які конкретно документи необхідно подати учаснику на підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції, зокрема, якщо учасник закупівлі – фізична особа підприємець.». Надане Замовником пояснення не спростовує факту наявності порушення, оскільки вимога про надання Документів повноважень встановлена самим Замовником у Тендерній документації, хоча і без конкретизації виду таких документів, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції. В поясненні щодо відсутності в пропозиції учасника ФОП «КЛИМЮК В.І.» Документу про можливість поставки товару Замовник зазначив: «…тендерною документацією не було встановлено спосіб та вигляд такого підтвердження. Тобто, Замовник вимагав підтвердити можливість поставки товару у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника, не конкретизуючи при цьому вимоги до такого підтвердження. В свою чергу, у завантаженому ФОП Климюк В.І. документі 7. Додаток 5. Цінова пропозиція зазначено, що учасник, вивчивши тендерну документацію та технічне завдання, має можливість та погоджується виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції.». Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту наявності порушення, оскільки вимога про надання Документу про можливість поставки товару встановлена Замовником у Тендерній документації, а відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником також зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Щодо відсутності в пропозиції учасника ФОП «КЛИМЮК В.І.» Технічного документу виробника в наданому поясненні Замовник зазначив наступне: «…вимога про підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам технічного завдання технічним документом виробника викладена у додатку 3 курсивом. В свою чергу, примітками до Додатку 3 визначено, що Символи (зірочки) та інформація (вимоги), що наведена(і) в технічній специфікації курсивом, є уточнюючими та повинні враховуватися під час підготовки тендерної пропозиції, але в технічній специфікації Учасника не відображаються (не повторюються). ФОП Климюк В.І. надав у складі тендерної пропозиції документ під назвою Додаток 3 (Технічні характеристики), в якому вказав, зокрема, характеристики товару, що пропонується до участі в Закупівлі. У технічних та якісних характеристиках учасник зазначив комплектність кожної одиниці товару, зокрема кожна одиниця супроводжуватиметься документами виробника, що підтверджують якість товару, в тому числі технічний паспорт та інструкцію з експлуатації. Таким чином, учасник ФОП Климюк В.І. виконав вимоги Замовника, а саме врахував умови технічної специфікації при підготовці тендерної пропозиції та передбачив надання технічного паспорту та інструкції з експлуатації до кожної одиниці товару.». Надане Замовником пояснення не спростовує факту наявності порушення, оскільки у пункті 9 Додатку 3 Тендерної документації Замовником чітко встановлена вимога про те, що відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника, в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Крім того, у наданому документі під назвою «Додаток 3 (Технічні характеристики)» учасник ФОП «КЛИМЮК В.І.» технічні та якісні характеристики товарів (кондиціонерів) зазначив із виразом «не більше» та «не менше», не вказавши при цьому чітких технічних та якісних характеристик запропонованих кондиціонерів. Крім зазначеного вище, учасник ФОП «КЛИМЮК В.І.» у складі своєї пропозиції надав: - сертифікати EUROVENT (файл «euroventAC-CL2000-26-E---CL2000U-W-26-E-1697009399-96-7871ecd6.pdf» та файл «euroventAC-CL2000-35-E---CL2000U-W-35-E-1697009384-55-5ed805f9.pdf») англійською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації, відповідно до якого усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою; -декларації відповідності (файли «16.1.UA-DoC_6720894332_ERP_UA.001.D.32035-21_Bosch_CL3000i_CL5000i», «16.2. UA-DoC_6720894330_LVD_EMC_UA.001.D.32033-21_Bosch_CL3000i_CL5000i», «16.3.UA-DoC_6720894331_ROHS_UA.001.D.3203421_Bosch_CL3000i_CL5000i»), які не містять інформації про відповідність кондиціонерів моделей CL2000 RAC 2,6 кВт та CL2000 RAC 3,5 кВт марки BOSCH, які саме запропоновані учасником у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 тендерної документації. У наданому на запит поясненні Замовник зазначив, що надання окремого документу, а саме сертифікату EUROVENT, що не містить перекладу на українську мову є безумовною формальною (несуттєвою) помилкою, що виключає можливість відхилення пропозиції замовником. З приводу надання учасником декларацій відповідності, які не містять інформації про відповідність кондиціонерів моделей CL2000 RAC 2,6 кВт та CL2000 RAC 3,5 кВт марки BOSCH Замовник надав пояснення, в якому зазначив: «Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність на кондиціонери спліт-типу торговельної марки BOSH, які були видані 08.04.2021 та 09.04.2021. Об'єктом кожної із зазначених декларацій є кондиціонери спліт-типу, що виготовляються серійно, відповідають вимогам технічних регламентів. Декларації видані на широкий ряд моделей кондиціонерів різних потужностей. Строк дії даних декларацій не обмежений. Замовник вважає, що учасник ФОП Климюк В.І. виконав вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, а саме – підтвердив діючою на дату подання тендерної пропозиції декларацією відповідність на продукцію, що пропонується до постачання. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції. Тому враховуючи зазначене, а також зважаючи на обов'язковість супроводження кожної товарної одиниці документами виробника, що підтверджують якість товару, Замовник не вважає зазначене зауваження невідповідністю вимогам тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції учасника.». Проте, у пункті 3 Додатку 3 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання учасником діючої на дату подання тендерної пропозиції декларації відповідності на продукцію, що пропонується до постачання, яка підтверджує відповідність товару вимогам нормативно-правового акта (в разі зазначення учасником в технічній специфікації нормативно-правового акта). Однак, надані учасником ФОП «КЛИМЮК В.І.» декларації відповідності видані на продукцію торговельної марки BOSCH моделей CL3000iU W 26 E, CL5000iU W 26 E, CL3000iU W 35 E, CL3000iU W 53 E, CL3000iU W 70 E, CL5000iU W 35 E, які не пропонуються зазначеним учасником у тендерній пропозиції для постачання в межах даної процедури закупівлі. Учасником ФОП «КЛИМЮК В.І.» запропоновано до постачання кондиціонери торговельної марки BOSCH моделей CL2000 RAC 2,6 кВт та CL2000 RAC 3,5 кВт, на які декларації відповідності не надано. Крім зазначеного вище, в ході моніторингу встановлено, що учасник ФОП «КЛИМЮК В.І.» надав цінову пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до Додатку 3 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Замовником передбачено для закупівлі в межах процедури за номером ID: UA-2023-10-10-014949-a кондиціонерів настінних (спліт-систем) типу 1 (9000 BTU) – 39 шт, а типу 2 (12000 BTU) – 76 шт, загальною кількістю 115 шт. Також, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, загальна кількість кондиціонерів 115 шт. Однак, учасник ФОП «КЛИМЮК В.І.» надав цінову пропозицію, в якій зазначив про постачання настінних спліт кондиціонерів інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 2,6 кВт (тип 1) в кількості 39 шт та настінних спліт кондиціонерів інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 3,5 кВт (тип 2) в кількості 79 шт. Тобто, учасником в цінову пропозицію зайво включено настінних спліт кондиціонерів інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 3,5 кВт (тип 2) в кількості 3 шт. При цьому, загальна кількість кондиціонерів становить 118 шт, що не відповідає вимогам Додатку 3 Тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник в порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «КЛИМЮК В.І.» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та таку, яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей № 1178 та Додатку 2 Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Так, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 Замовник визначив переможцем торгів учасника ФОП «КЛИМЮК В.І.» та 04.12.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником. Проте, учасник-переможець ФОП «КЛИМЮК В.І.» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, чим порушив вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей № 1178 та Додатку 2 Тендерної документації. На запит про надання пояснень з причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «КЛИМЮК В.І.», якого визначено переможцем, Замовник надав пояснення наступного змісту: «абзацом 14 пункту 47 Особливостей визначено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Просимо звернути увагу, тендерна пропозиція учасника ФОП Климюк В.І. містить серед іншого файл під назвою 18.Довідка про виконання зобов'язань. Наданим документом учасник засвідчує, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, зобов'язання за яким не виконано, що призвело до його дострокового розірвання та застосування санкцій та/або відшкодування збитків. Тобто ФОП Климюк В.В. підтвердив відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, що передбачені абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей, а відтак, у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Зміна статусу ФОП Климюк В.І. з учасника процедури закупівлі на переможця жодним чином не вплинула на відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, тобто не створила причин та умов для відхилення його тендерної пропозиції.». Проте, надане пояснення Замовника не спростовує факту встановленого порушення, оскільки учасником ФОП «КЛИМЮК В.І.» у складі тендерної пропозиції, в тому числі, до визначення його переможцем торгів, не надано відповідного переліку документів, які передбачені абзацом 15 пункту 47 Особливостей № 1178 та Додатком 2 Тендерної документації, а законодавцем чітко визначено перелік, спосіб та строк подання документів переможцем торгів, яких учасником ФОП «КЛИМЮК В.І.» не було дотримано. Таким чином, Замовник в порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «КЛИМЮК В.І.» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Так, між Замовником та учасником ФОП «КЛИМЮК В.І.» договір про закупівлю товарів від 12.12.2023 № 11 (Договір № 11) на суму 3 209 391,00 грн укладено не у відповідності до вимог тендерної документації, оскільки специфікацією до Договору № 11 передбачено закупівлю настінних спліт кондиціонерів інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 3,5 кВт в кількості 79 шт, в той час, коли тендерною документацією (Додатком 3 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі») передбачено закупівлю таких спліт кондиціонерів в кількості 76 шт, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 19.01.2024 15:09 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2024 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: надіслано повідомлення про усунення порушень по моніторингу
Дата публікації звіту: 26.01.2024 12:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: -
Дата публікації: 29.01.2024 09:18

Запити/Пояснення