-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Придбання комплекту обладнання довгострокового користування для реалізації громадського проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки "Puliui Science Hub"» в ліцеї імені І. Пулюя на вул. І. Пулюя, 16
Назва предмету закупівлі: Придбання комплекту обладнання довгострокового користування для реалізації громадського проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки "Puliui Science Hub"» в ліцеї імені І. Пулюя на вул. І. Пулюя, 16. Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 39162100-6 «Навчальне обладнання». Місцезнаходження Замовника: Україна, м. Львів, 79071,вул.Пулюя,16. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування .Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Завершена
2 999 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
f3a24339b5784521b35dbf62629c63cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 16:41 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2024 № 76
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-10-10-001143-a, 10.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 3 та 4 Особливостей №1178, пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання та не надання у повному обсязі інформації та документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 4 Особливостей №1178, пункту 12 частини першої статті 10 Закону при оприлюдненні інформації про закупівлю, пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 при укладанні договору про закупівлю, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-10-10-000345-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 20.10.2023 №20/10/23; тендерну пропозицію ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 30.10.2023 №12, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю; звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
При цьому, за вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 15.04.2024 та 17.04.2024 було опубліковано в електронній системі закупівель запити до Замовника щодо надання відповідної інформації та документів з питань та прийнятих Замовником рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Водночас, на опублікований 15.04.2024 запит Замовником надана відповідь в електронній системі закупівель лише 23.04.2024 (шостий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
Так, 15.04.2024 Західним офісом Держаудитслужби опубліковано запит, зокрема, щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, Західним офісом Держаудитслужби опубліковано 17.04.2024 запит щодо надання інформації про те, чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за договором про закупівлю товарів від 30.10.2023 №12 та, у разі виконання всіх зобов'язань за договором, - вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлю.
При цьому у запитах зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовником у наданій відповіді зазначено, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з метою реалізації великого громадського бюджетного проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки «Puliui Science Hub» в ліцеї імені І. Пулюя по вул. І. Пулюя, 16, виграного ліцеєм імені Івана Пулюя ЛМР, а очікувану вартість предмета розраховано на підставі кошторису проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки «Puliui Science Hub» в ліцеї імені І. Пулюя по вул. І. Пулюя, 16, великого громадського бюджетного проєкту, який ліцей імені Івана Пулюя ЛМР виграв у 2021 році.
Крім того, у наданій Замовником відповіді, зокрема, зазначено, що термін дії договору від 30.10.2023 №12 протягом його дії не продовжувався та на момент запиту договір виконаний в повному обсязі.
Проте, документальне підтвердження наведених у поясненнях інформації Замовником не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Аналогічна вимога зазначена у підпункті 6.3.3 пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовника.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби запитано у Замовника документи, що підтверджують виконання переможцем тендеру вимог пункту 17 Особливостей №1178.
На вищевказаний запит Замовником надано відповідь, у якій вказано, що: «3. Документом учасника, що підтверджує право підпису є 7. Довідка про уповноважену особу.pdf, яка долучена учасником 17.10.2023 о 13:28 та розкрито 18.10.2023 о 00:03».
Однак, за вимогами тендерної документації Замовника щодо розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо (для юридичних осіб, (пункт 2 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації) встановлена окремо від вимоги про надання переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю інформації про право підписання договору про закупівлю (підпункт 6.3.3 пункту 3 розділу 6).
ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як учасником тендеру, у складі тендерної пропозиції надано документи на підтвердження повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Водночас, надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю під час моніторингу не підтверджено, чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Водночас, у пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та з врахуванням Особливостей.
Також, згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Одночасно, згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що у таблиці розділу 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника та переможця вимогам, визначеним у відповідності до п.47 Особливостей» Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі надання довідки або інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення яка/який оформлена на керівника учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, що відповідає підпункту 3 пункту 47 Особливостей №1178.
Однак, з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (про що повідомлено на сайті НАЗК: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/).
Таким чином, на час оголошення та проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником порушено норми пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
Згідно з пунктом 4 Особливостей №1178 у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Згідно з пунктом 12.1 договору про закупівлю від 30.10.2023 №12 договір діє до 31.12.2023 року, а в частині фінансових зобовʼязань - до повного виконання.
Водночас, на запит Замовником надано (опубліковано) в електронній системі закупівель відповідь, у якій зазначено, що термін дії договору від 30.10.2023 №12 протягом його дії не продовжувався та на даний момент договір виконаний в повному обсязі, а несвоєчасна публікація звіту про виконання договору від 30.10.2023 №12 була допущена у зв’язку із невчасним поданням відомостей про виконання договору, в результаті чого відповідальна за внесення інформації до електронної системи особа була непоінформована про необхідність завантаження до електронної системи звіту про виконання договору..
Таким чином, Замовником 24.04.2024 опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю із порушенням строку, чим порушено пункти 3 та 4 Особливостей №1178 та пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
30.04.2024 16:06 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2024 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
818d2319ddec4ddbb1273943b2d4471c
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради
Дата опублікування:
15.04.2024 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-10-10-001143-a, яка проводилась Ліцеєм імені Івана Пулюя Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a15ceca9206b46d886d9d772d736e5f3
Назва:
Пояснення1
Дата опублікування:
23.04.2024 16:15
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень надаємо наступну інформацію.
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою реалізації великого громадського бюджетного проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки "Puliui Science Hub"» в ліцеї імені І. Пулюя по вул. І. Пулюя, 16, виграного ліцеєм імені Івана Пулюя ЛМР. Очікувану вартість предмета розраховано на підставі кошторису проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки "Puliui Science Hub"» в ліцеї імені І. Пулюя по вул. І. Пулюя, 16, великого громадського бюджетного проєкту, який ліцей імені Івана Пулюя ЛМР виграв у 2021 році.
Розмір бюджетного призначення складає 2 999 999гривень.
2. Посилання на сайт замовника з опублікованим обґрунтуванням http://lyceum-puliuia.lviv.sch.in.ua/galerei_ta_dokumenti/normativni_dokumenti/
3. Документом учасника , що підтверджує право підпису є 7. Довідка про уповноважену особу.pdf, яка долучена учасником 17.10.2023 о 13:28 та розкрито 18.10.2023 о 00:03.
Номер:
e5a79f443db84647ae2373bff4a57ab4
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради
Дата опублікування:
17.04.2024 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-10-10-001143-a, яка проводилась Ліцеєм імені Івана Пулюя Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 12.1 розділу 12 договору про закупівлю товарів від 30.10.2023 №12 договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023 року, а в частині фінансових зобовʼязань - до повного виконання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за договором про закупівлю товарів від 30.10.2023 №12 (з наданням підтверджуючих документів щодо надання послуг та їх оплати).
2. У разі виконання всіх зобов'язань за договором про закупівлю товарів від 30.10.2023 №12, вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9c9ceb121255454cb48b7541921655bc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.04.2024 19:45
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень надаємо наступну інформацію. 1. Термін дії договору від 30.10.2023№ 12 протягом його дії не продовжувався та на даний момент договір виконаний в повному обсязі 2. Несвоєчасна публікація звіту про виконання договору від 30.10.2023 № 12 була допущена у зв’язку із невчасним поданням відомостей про виконання договору, в результаті чого відповідальна за внесення інформації до електронної системи особа була непоінформована про необхідність завантаження до електронної системи звіту про виконання договору. На сьогодні питання щодо обміну інформацією між уповноваженими особами врегульовано, тому виникнення подібних випадків на майбутнє мінімізовано. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу і зобов’язуємося усунути його в найкоротший термін та в майбутньому не допускати подібного в роботі.