• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області

Завершена

1 233 879.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 169.40 UAH
Номер: 77d059b66ba44b79ae87215b1f402f21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.12.2023 11:47 - 13.01.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.12.2023 № 80 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.12.2023 № 80. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2023-10-09-011964-a 09.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-10-09-003964-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 13.10.2023 №177 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозиції ПП «НАЧМЕД» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2023 №182, від 27.10.2023 №185, від 31.10.2023 №188, від 16.11.2023 №207, скарга ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за номерами ID: UA-2023-10-09-011964-a.b1 від 31.10.2023, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 09.11.2023 №18016-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю послуг від 27.11.2023 №452, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 27.12.2023. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Рішенням Органу оскарження від 09.11.2023 №18016-р/пк-пз зобов’язано Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» за процедурою закупівлі — «Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-09-011964-a. Замовником виконано рішення Органу оскарження та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС». Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників ПП «НАЧМЕД» порушень не встановлено. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» укладено договір на закупівлю послуг від 27.11.2023 №452 на загальну суму 785405,00 гривень.
Період усунення порушень: 03.01.2024 17:43 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2024 17:43

Запити/Пояснення