-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області
Завершена
1 233 879.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 169.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 169.40 UAH
Номер:
77d059b66ba44b79ae87215b1f402f21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2023 00:00
Період моніторингу:
22.12.2023 11:47 - 13.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2023 № 80
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.12.2023 № 80.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-10-09-011964-a 09.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-10-09-003964-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 13.10.2023 №177 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозиції ПП «НАЧМЕД» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2023 №182, від 27.10.2023 №185, від 31.10.2023 №188, від 16.11.2023 №207, скарга ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за номерами ID: UA-2023-10-09-011964-a.b1 від 31.10.2023, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 09.11.2023 №18016-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю послуг від 27.11.2023 №452, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 27.12.2023.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Рішенням Органу оскарження від 09.11.2023 №18016-р/пк-пз зобов’язано Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» за процедурою закупівлі — «Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-09-011964-a. Замовником виконано рішення Органу оскарження та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС».
Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників ПП «НАЧМЕД» порушень не встановлено.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» укладено договір на закупівлю послуг від 27.11.2023 №452 на загальну суму 785405,00 гривень.
Період усунення порушень:
03.01.2024 17:43 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2024 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
933830cf82f741acbfedc992f873163b
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.12.2023 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-09-011964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6d156aacdd3f4638a91f09fe7a332eec
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
27.12.2023 15:34
Опис:
Управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1)Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі , на момент оголошення процедури закупівл,і визначено згідно рішення № 380 від 27 жовтня 2022 року м. Старокостянтинів «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування комунальному некомерційному підприємству «Старокостянтинівська багатопрофільна лікарня» (рішення додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002р за № 639/6927 та наказу МОЗ України від 21 лютого 2013 року № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року за № 662/23194 та наказу МОЗ України від 15 травня 2014 року № 527 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 640/6928.
Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів затвердженого наказом МОЗ України та МВС України № 65/80 від 31.01.2013(далі –Порядок).
Наказ від 21.05.2007 N 246 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113 « Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (із змінами)
2) Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, посилання http://www.xn----7sbf6bgsdfd9q.xn--j1amh/2023/10/13/3805/
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
3) Переможець закупівлі «Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області» ПП ЕСКУЛАП-ПЛЮС під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги частини 2 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та надав відповідні документи в друкованому вигляді за власним підписом та печаткою, а саме: - інформацію про право підписання договору про закупівлю; - та копії ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (документи додаються).