-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція частини адміністративної будівлі з гаражами (пожежне депо) за адресою вул. Київська, 49-А в м. Кременець Кременецького району Тернопільської області
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту.
Завершена
5 537 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 685.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 685.00 UAH
Номер:
62322a11ce9940d6bb6ecf404a79957e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-09-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2024 00:00
Період моніторингу:
09.01.2024 16:58 - 31.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2024 № 2-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 09.01.2024 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2023-10-06-010160-a від 06.10.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.11.2023 за №92 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.10.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 18.10.2023 за №4, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023 року, договір від 01.11.2023 за №92, додаткова угода до договору від 25.12.2023 за №1, пояснення Замовника від 15.01.2024 та від 23.01.2024 отримані через електронну систему закупівель.
В пункті 14 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник встановив вимогу що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Розрахунок тендерної пропозиції за визначеними формами згідно та у відповідності до кошторисних норм та з урахуванням обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
- договірну ціну (є твердою) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни;
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси;
- зведений кошторисний розрахунок;
- підсумкову відомість ресурсів.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» встановлено, що ним у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну без розрахунку за статтями витрат договірної ціни, що суперечить вимогам тендерної документації.
В пункті 18 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» тендерної документацій Замовником встановлено вимогу «Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ Настанови з визначення вартості будівництва та з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та інших витрат Учасника».
В складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» подано договірну ціну в якій зазначені кошти на покриття ризиків в сумі 86 828,31 грн та пояснювальну записку в якій в п.1 показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва -2%.
В пункті 5.31 розділу V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року за № 281 (далі-Настанова №281) встановлено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів за твердої договірної ціни в розмірі до 1,5%.
Таким чином, надана ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» договірна ціна розрахована не у відповідності до Настанови №281. Включені до договірної ціни учасником кошти на покриття ризиків перевищують 1,5% вартості будівельних робіт в сумі 21 707,07 грн (86 828,31 грн – (4 341 415,72 х1,5%=65 121,24 грн).
На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пункті 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, до учасників щодо: - надання довідки про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2» (п.п.2.1);
- на кожного працівника вказаного у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати трудову книжку (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) та копію наказу про призначення/переведення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж до 31.12.2023 року (п.п.2.2);
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подається учасником до органів ДПС відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року № 4 за останній звітний період, та штатний розпис..
У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» на підтвердження вищевказаних вимог надано довідку про наявність, кваліфікацію та досвід працівників для виконання робіт по даній закупівлі від 10.10.2023 за №10/23 в якій зазначено інформацію про наявність майстра монтажно-будівельних робіт Перейму Романа Михайловича.
Окрім цього, надано наказ від 23.11.2022 за №9 про прийняття на роботу Перейму Р.М. з 24.11.2022, копію його трудової книжки та штатний розпис в якому наявна інформація про наявність у штаті підприємства майстра монтажно-будівельних робіт.
Однак, в додатку 1 Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам до податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, інформація про нарахування заробітної плати Переймі Р.М. відсутня.
В ході моніторингу на запит Управління щодо відсутності в пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» вищевказаних документів та допущених неточностей в розрахунках договірної ціни, Замовником в інформації від 23.01.2024 зазначено «…Враховуючи невідповідність в розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт Замовником будуть внесені зміни до договору на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція частини адміністративної будівлі з гаражами (пожежне депо) за адресою вул. Київська, 49-А в м. Кременець Кременецького району Тернопільської області», зменшивши суму договору на суму, перевищення, розраховану відповідно до пункту 5.31 розділу «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року за № 281..»
Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 не відмінено торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
24.01.2024 14:58 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2024 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області через неможливість усунення недоліків
Дата публікації звіту:
02.02.2024 14:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
02.02.2024 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
aa41cd2073dc4591a7b61141e0fa5c70
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.01.2024 08:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини адміністративної будівлі з гаражами (пожежне депо) за адресою вул. Київська, 49-А в м. Кременець Кременецького району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-06-010160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. В пункті 14 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник встановив вимогу що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Розрахунок тендерної пропозиції за визначеними формами згідно та у відповідності до кошторисних норм та з урахуванням обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
- договірну ціну (є твердою) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни;
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси;
- зведений кошторисний розрахунок;
- підсумкова відомість ресурсів.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» встановлено, що ним у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну без розрахунку за статтями витрат договірної ціни, що суперечить вимогам тендерної документації.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявні в пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» розрахунки за статтями витрат договірної ціни якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a506aacaae20433ba98fd20df71d2bbd
Назва:
Про надання пояснення на запит
Дата опублікування:
15.01.2024 17:00
Опис:
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція частини адміністративної будівлі з гаражами (пожежне депо) за адресою вул. Київська, 49-А в м. Кременець Кременецького району Тернопільської області», розробленої проєктною організацією.
Очікувана вартість закупівлі у сумі – 5 537 000,00 грн., визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проєкту за виключенням робіт та витрат, що не відносяться до діяльності виконавця робіт при реалізації проєкту.
Розмір бюджетного призначення визначено головним розпорядником коштів – 5 476 792,13 з ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті https://tr.dsns.gov.ua/uk за посиланням- https://tr.dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli
3. На виконання вимоги тендерної документації щодо надання договірної ціни з розрахунком за статтями витрат договірної ціни учасник ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надав файл з назвою «Договірна ціна. pdf» у тексті якої містяться розрахунки (розрахунок 1 – розрахунок 13) за статтями витрат договірної ціни. Саме такий документ вимагався замовником, встановлюючи вищезазначену вимогу у тендерній документації.
Враховуючи зазначене у замовника відсутні причини для відхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
af6bcc338d1c4aab8e231acf51af2051
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини адміністративної будівлі з гаражами (пожежне депо) за адресою вул. Київська, 49-А в м. Кременець Кременецького району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-06-010160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пункті 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, до учасників щодо:- надання довідки про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2» (п.п.2.1);
- на кожного працівника вказаного у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати трудову книжку (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) та копію наказу про призначення/переведення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж до 31.12.2023 року (п.п.2.2);
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подається учасником до органів ДПС відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року № 4 за останній звітний період, та штатний розпис..
У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» на підтвердження вищевказаних вимог надано довідку про наявність , кваліфікацію та досвід працівників для виконання робіт по даній закупівлі від 10.10.2023 за №10/23 в якій зазначено інформацію про наявність майстра монтажно-будівельних робіт Перейму Романа Михайловича.
Окрім цього, надано наказ від 23.11.2022 за №9 про прийняття на роботу Перейму Р.М. з 24.11.2022, копію його трудової книжки та штатний розпис в якому наявна інформація про наявність у штаті підприємства майстра монтажно-будівельних робіт.
Однак, в додатку 1 Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам до податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, інформація про нарахування заробітної плати Переймі Р.М. відсутня.
У зв’язку з вищенаведеним надайте інформацію, чи наявна в пропозиції учасника інформація про Перейму Р.М. в відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам до податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з нього податку.
2. В пункті 18 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» тендерної документацій Замовником встановлено вимогу «Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ Настанови з визначення вартості будівництва та з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та інших витрат Учасника».
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію, чому при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, в пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» застосовано 2 % , в той час як відповідно до пункту 5.31 розділу «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року за № 281 зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5% .
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
76f096d989b2451eb9088feb551ee2b7
Назва:
пояснення по запиту
Дата опублікування:
23.01.2024 17:04
Опис:
На запит про надання пояснення повідомляємо наступне.
1. У відповідності до вимог тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник має підтвердити наявність інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій чисельністю не менше 10 (десяти) осіб, що знаходяться у штаті Учасника, надавши відповідні документи (трудову книжку, копію наказу про призначення/переведення на посаду (прийняття на роботу тощо).
У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» на підтвердження вищевказаних вимог надано довідку про наявність, кваліфікацію та досвід працівників для виконання робіт по даній закупівлі від 10.10.2023 за №10/23 та штатний розпис, в якому зазначено про наявність у нього інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій чисельністю 15 осіб. Також учасник надав інші документи, які вимагалися умовами тендерної документації, зокрема і податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подається учасником до органів ДПС відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року № 4 за останній звітний період.
В додатку 1 Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам до податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, інформація про нарахування заробітної плати майстру монтажно-будівельних робіт Переймі Роману Михайловичу відсутня.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» підтвердив наявність інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій в кількості 14 осіб, що відповідає вимогам тендерної документації.
2. Умовами тендерної документації не вимагається надання розрахунків за статтями витрат договірної ціни окремими документами. Відповідно Замовником не здійснювалася перевірка математичного розрахунку за статтями витрат договірної ціни. Однак, враховуючи невідповідність в розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт Замовником будуть внесені зміни до договору на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція частини адміністративної будівлі з гаражами (пожежне депо) за адресою вул. Київська, 49-А в м. Кременець Кременецького району Тернопільської області», зменшивши суму договору на суму, перевищення, розраховану відповідно до пункту 5.31 розділу «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року за № 281.