-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дров'яна деревина
Завершена
1 202 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Номер:
abe198990f7f448fa9819f16b7cc9eaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-02-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.01.2024 00:00
Період моніторингу:
02.01.2024 17:00 - 24.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.01.2024 №1-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.01.2024 №1-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-10-05-013301-a 05.10.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Барської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 жовтня 2023 року (протокол №137), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Жук Сергій Олександрович, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 19 жовтня 2023 року, протокольне рішення уповноваженої особи від 20 жовтня 2023 року №146, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю товару від 30 жовтня 2023 року №570 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 31 жовтня 2023 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 01 грудня 2023 року №1, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15 та 18 січня 2024 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником 30 жовтня 2023 року укладено Договір із переможцем торгів ФОП Жук Сергій Олександрович на постачання товару, а саме: дров’яної деревини в кількості 610 куб.м (пункт 1.2. розділу 1 Договору) на загальну суму 1 085 590,00 грн (пункт 3.1. розділу 3).
На дату укладання Договору сторони узгодили його істотні умови, в тому числі й ціну за одиницю товару, яка згідно із додатком №1 до Договору становила: 1779,65 грн (без ПДВ) за 1 куб.м дров’яної деревини.
Згідно з підпунктом 2 пункту 19 Постанови №1178 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Водночас зазначена норма Постанови №1178 передбачена в підпункті 2 пункту 11.3 розділу 11 Договору, в якому також визначено, що у вищевказаному випадку сторони погоджуються, що зміна ціни здійснюється у такому порядку: документальним підтвердженням коливання ціни на ринку можуть бути надані документи, які видані уповноваженими на це органами (ДП «Зовнішінформ», Торгово-промисловою палатою тощо) та які підтверджують коливання ціни на ринку такого товару, або інші факти, на які посилається сторона або інші документи органу, установи чи організації, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни такого товару на ринку.
При цьому умовами пункту 11.2. розділу 11 Договору передбачено внесення змін до нього у випадках, вказаних в пункті 11.3 зазначеного розділу Договору із оформленням відповідної додаткової угоди, підписаної уповноваженими представниками сторін й скріпленої їх печатками, що є невід’ємною частиною Договору.
Так Замовником, посилаючись на норми підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178 та підпункту 2 пункту 11.3. Договору, до істотних умов Договору внесені зміни додатковою угодою від 01 грудня 2023 року №1, зокрема пункт 1.2. розділу 1 Договору викладено в наступній редакції «кількість: дров’яна деревина – 556,46 куб.м», а також визначено, що з 01 грудня 2023 року ціна на постачання товару (дров’яної деревини) в кількості 535,46 куб.м становить 1957,61 грн (без ПДВ).
Водночас, згідно з наданими Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області інформацією та документами, збільшення ним ціни за одиницю товару за Договором здійснено відповідно до положень пункту 19 Постанови №1178 та за наявністю документального підтвердження такого коливання без збільшення суми, визначеної в Договорі на момент його укладення, а саме листа ФОП Жук Сергій Олександрович від 30 листопада 2023 року №215 та експертного висновку Вінницької торгово-промислової палати від 29 листопада 2023 року №В-415, згідно з яким коливання ціни на дров’яну деревину для непромислового використання 1-ї групи станом на 28 листопада 2023 року становило в межах 1818,00 грн – 2000,00 грн, та відповідає збільшенню ціни товару на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання договору 10 % - 11 %.
Отже, Замовником факт коливання ціни товару (дров’яної деревини) на ринку документально підтверджується Експертним висновком Вінницької торгово-промислової палати від 29 листопада 2023 року №В-415 (далі – Експертний висновок).
Так, в Експертному висновку зазначено, що підставою для проведення експертизи є заявка ФОП Жук Сергій Олександрович (від 28 листопада 2023 року) щодо визначення рівня оптово-ринкової вартості (з урахуванням ПДВ) дров’яної деревини для непромислового використання 1-ї групи (дрова паливні твердих порід) за 1 куб.м з врахуванням послуг навантаження, розвантаження та доставки до 50 км, станом на 28 листопада 2023 року на території Вінницької області. Водночас у даному Експертному висновку визначено, що за результатами дослідження, аналізуючи стан цін на території Вінницької області, встановлено рівень оптових ринкових цін, з урахуванням ПДВ (інформаційно), на деревину дров’яну станом на 28 листопада 2023 року в розмірі: 1818,00 грн – 2000,00 грн.
Отже, наведена в Експертному висновку інформація свідчить про рівень мінімальної та максимальної ціни за одиницю товару (1 куб.м дров’яної деревини) станом на 28 листопада 2023 року на території Вінницькій області, а відтак документально не підтверджує коливання ціни зазначеного товару на ринку, що відбулося з моменту укладання Договору (30 жовтня 2023 року) до дати укладання додаткової угоди (01 грудня 2023 року).
Водночас, інших документальних підтверджень, які б слугували підставами для внесення змін до Договору, в частині збільшення ціни за одиницю товару (1 куб.м дров’яної деревини), Замовником не надано.
Зважаючи на зазначене Замовником додаткову угоду від 01 грудня 2023 року №1 до Договору укладено з порушенням вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови 1178 та пункту 11.3. розділу 11 Договору.
В ході моніторингу Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив звіт про виконання Договору на суму 1 084 694,00 грн, що на 896,00 грн менше суми, визначеної умовами пункту 3.1. розділу 3 Договору. Згідно з наданим Замовником поясненням ФОП Жук Сергій Олександрович за умовами Договору поставлено 556 куб.м дров’яної деревини на суму 1 084 694,00 грн, а вищевказана різниця в сумах є наслідком зменшення обсягу закупівлі, що спричинене збільшенням ціни за одиницю товару, та його відображення в числовому значенні (556,46 куб.м), що призвело до технічної неможливості поставки деревини в кількості 0,46 куб.м на суму 896,00 грн.
Період усунення порушень:
22.01.2024 16:59 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2024 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом освіти Барської міської ради на виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22 січня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-05-013301-a за предметом Дров'яна деревина (ДК 021:2015:03410000-7: Деревина), щодо зобов’язання замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення,інформує про виконання наступних заходів:
- із фахівцем з публічних закупівель відділу освіти Барської міської ради було проведено роз’яснювальну роботу: наголошено про неухильність дотримуватися вимог чинного законодавства та постійно удосконалювати свої знання у сфері публічних закупівель, зокрема особливу увагу приділити процедурі проведення відкритих торгів із особливостями, (фахівцем з публічних закупівель було пройдено додаткові навчання у сфері публічних закупівель сертифікати додаються на 02 аркушах);
- наказом відділу освіти Барської міської ради № 16-К/тр від 26 січня 2024 року, фахівця з публічних закупівель притягнено до матеріальної відповідальності шляхом зменшення розміру премії на 40 %, а також надбавки за складність та напруженість у роботі на 30 % за лютий-березень 2024 року.
Дата публікації звіту:
29.01.2024 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
080b167240944df08fc90340e42f08ac
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.01.2024 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дров'яної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-05-013301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дров'яної деревини) на ринку, що призвело до внесення змін до договору від 30 жовтня 2023 року №570 (далі – Договір) додатковою угодою від 01 грудня 2023 року №1? На який відсоток збільшилася ціна товару на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання Договору?
4. Чи виконано ФОП Жук Сергій Олександрович вимоги підпункту 5.1. пункту 5. «Поставка товарів» Договору, а саме поставлено товар до 28 грудня 2023 року? Надайте копії первинних документів, що стосуються виконання Договору (платіжні доручення, видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7aedd8f29a4849eead66ed142dc3adc5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.01.2024 16:29
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю за предметом Дров’яна деревина визначений відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Також було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro"). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. А саме шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro.
Проведено аналіз закупівель дров’яної деревини за категорією пошуку регіон Вінницька область у вересні 2023 року:
UA-2023-09-22-011916-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 888 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-15-002615-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 930 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-13-010805-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 950 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-06-011459-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 991 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-19-013603-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 920 грн. 00 коп.;
Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару замовником враховувалось включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, витрат на навантаження, розвантаження, а також доставки товару до закладів освіти, які підпорядковані Відділу освіти Барської міської ради.
Очікувана вартість закупівлі за предметом Дров’яна деревина визначена у розмірі 1 202 000 грн. 00 коп. відповідно 1970 грн. 49 коп. за м³.
Технічні та якісні характеристики: дров’яна деревина (дрова твердих порід) для непромислового використання 1-а група (граб, дуб, ясень, акація), довжиною від 1 метра – до 3 метрів Допустиме відхилення по довжині + 0,02 м В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків не повинна перевищувати 30 мм. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Дрова приймаються партіями, з вологістю до 15%. Розмір дров по товщині (в діаметрі), м - від 0,1 до 0,4.
Для опалення навчальних закладів, що підпорядковані Відділу освіти Барської міської ради, з метою підтримання необхідного температурного режиму, потрібна деревина, яка буде давати максимальну теплоту згоряння, а тому проводилася закупівля деревини твердих порід яка має вищу теплоту згоряння порівняно з деревиною м’яких порід.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сторінку веб сайту
https://bar.osv.org.ua/news/1696856186/
3. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дров'яної деревини) на ринку, що призвело до внесення змін до договору від 30 жовтня 2023 року №570 (далі – Договір) додатковою угодою від 01 грудня 2023 року №1? На який відсоток збільшилася ціна товару на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання Договору?
30 жовтня 2023 року між Відділом освіти Барської міської ради та ФОП Жуком Сергієм Олександровичем було укладено Договір № 570 від 30 жовтня 2023 року з зазначенням ціни за одиницю товару, а саме за м³ дров’яної деревини – 1779 грн. 65 коп.
ФОП Жук Сергій Олександрович 30 листопада 2023 року звернувся до відділу освіти Барської міської ради з листом № 215 в якому повідомив про зростання ринкових цін на дров’яну деревину (лист додається на 01 арк.) Документальним підтвердження зміни ціни за одиницю товару є наданий ФОП Жуком Сергієм Олександровичем експертний висновок Вінницької торгово-промислової палати № В-415 від 29 листопада 2023 року (висновок додається на 02 арк.)
На підставі вищенаведених документів та відповідно до положень пп. 2 п. 19 Особливостей між Відділом освіти Барської міської ради та ФОП Жуком Сергієм Олександровичем було укладено додаткову угоду № 1 від 01 грудня 2023 року.
Після укладення додаткової угоди № 1 від 01 грудня 2023 року, ціна за м³ дров’яної деревини склала 1957 грн. 61 коп.
Збільшення ціни за одиницю товару за договором від 30 жовтня 2023 року № 570 було здійсно відповідно до положень п. 19 Особливостей за наявністю документального підтвердження такого коливання без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Відповідно до експертного висновку Вінницької торгово-промислової палати № В-415 від 29 листопада 2023 року коливання ціни на дров’яну деревину для непромислового використання 1-ї групи станом на 28 листопада 2023 року становило в межах 1818 грн. 00 коп. – 2000 грн. 00 коп.
Таким чином збільшення ціни товару на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання договору 10 % - 11 %.
4. Чи виконано ФОП Жук Сергій Олександрович вимоги підпункту 5.1. пункту 5. «Поставка товарів» Договору, а саме поставлено товар до 28 грудня 2023 року? Надайте копії первинних документів, що стосуються виконання Договору (платіжні доручення, видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору).
Фізичною особою-підприємцем Жуком Сергієм Олександровичем виконано вимоги підпункту 5.1. пункту 5. «Поставка товару» Договору № 570 , а саме поставлено товар до 28 грудня 2023 року, що підтверджується видатковими накладними ( додаються на 24 арк.) та платіжними інструкціями (додаються на 05 арк.)
Номер:
689a7c484fe542e3a381ae27781f6fd9
Назва:
Доповнення до пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 14:56
Опис:
Між відділом освіти Барської міської ради та ФОП Жуком Сергієм Олександровичем підписано додаткову угоду № 1 від 01 грудня 2023 року про погодження зміни ціни за одиницю товару на підставі пп. 2 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
З урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», збільшення ціни за одиницю товару не повинно призвести до збільшення загальної вартості договору про закупівлю. А відтак, підвищуючи ціну за одиницю товару одночасно має зменшитися обсяг закупівлі таким чином, щоб загальна сума договору не перевищувала початкову.
З урахуванням підняття ціни за одиницю товару, в додатковій угоді було зменшено обсяг закупівлі та вказано кількість дровяної деревини – 556,46 м³. У зв’язку із арифметичним відображення кількість була зазначена числовим значенням цілих з сотими.
В додатковій угоді технічно не прораховано можливість в подальшому поставити деревину в кількості 0,46 м³ (що є меншим за 1 м³).
Договір виконано ФОП Жуком Сергієм Олександровичем на суму 1 084 694 грн. 00 коп. та поставлено дров’яну деревину в кількості – 556 м³. Різниця між сумою укладеної додаткової угоди та фактично виконаною склала 896 грн. 00 коп. залишку не використаних юридичних зобов’язань.