-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозабезпечення)
Завершена
8 946 147.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 730.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 730.74 UAH
Номер:
96222f56a1db419e8effc414b1e20be4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-05-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2024 00:00
Період моніторингу:
05.03.2024 17:55 - 27.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.03.2024 № 19-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.03.2024 № 19-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-10-05-008535-a 05.10.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу установлено порушення вимог пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 1 пункту 51 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за Договором.
Крім того, здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей, пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов у подальшому, а також дотримання вимог пункту 4-1 Постанови № 710 під час здійснення закупівель та притягнути до відповідальності особу, відповідальну за допущення вищевказаних порушень.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Державного пожежно-рятувального загону Головного Управління ДСНС України у Кіровоградській області на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» (далі - ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.10.2023
№ 112, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.10.2024, договір підряду від 14.11.2023 № 80 на суму 8 945 970,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» (далі – Договір), додаткова угода від 14.11.2023 № 1 до Договору, пояснення надані від 14.03.2024, 25.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Проведеним аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено наступне.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовник 13.10.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Однак, не оприлюднив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Згідно із пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені пунктом 28 та 47 Особливостей» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що у тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно Додатку 3 до тендерної документації).
Пунктом 1.1. Додатку 3 до тендерної документації визначено: «Довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою.
Найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість, вказаних у довідці, складеної за встановленою формою (відповідно до пп.1.1), повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 1.2. цього Додатку, наданим учасником у складі тендерної пропозиції.
Мінімальна наявність техніки:
- автомобілі-самоскиди, – не менше 2 одиниць;
- автокран - не менше 1 одиниці;
- ексковатор одноковшевий – не менше 1 одиниці;
- навантажувач одноковшовий, – не менше 1 одиниці;
- віброущільнювач (віброплита) – не менше 1 одиниці.»
Пунктом 1.2 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що «Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин і механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп1.1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
- на машини і механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, машини і механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин та механізмів, вказаних у розділах 2, 3 Довідки, складеної відповідно до пп. 1.1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт, договори оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаних договорів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий (і) договір (ори) буде (уть) продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» надано довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою від 10.10.2023 № 16, в якій зазначено лише один залучений за договором послуг автомобіль-самоскид 5511 та договір про надання послуг від 01.03.2017, згідно якого будуть надаватись послуги.
Крім того, в даній довідці зазначено наявність власного автомобіля VOLVO FH 12.420, тип спеціалізований вантажний спеціалізований сідловий тягач – Е, який не відноситься до категорії автомобілів – самоскидів.
Крім того, в даній довідці зазначено наявність власного загального н/пр – бортового – тентованого SCHMITZ S01, який не є напівпричепом самоскидом.
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу марки VOLVO FH 12.420 типу спеціалізований вантажний – спеціалізований сідловий тягач – Е та марки SCHMITZ S01 типу загальний напівпричіп – загальний н/пр – бортовий – тентований.
В ході моніторингу надано запит на пояснення стосовно вище встановленого, а саме, в яких файлах (документах) тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» міститься інформація про наявність другого автомобіля-самоскида та документи, що підтверджують наявність даного автомобіля.
На запит Держаудитслужби Замовником 14.03.2024 надано пояснення, а саме: «у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» надав довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт за встановленою формою від 10.10.2023 № 16. Замовником було уважно перевірено всі зазначені у довідці обладнання, машини і механізми і встановлено, хоча назва наданих учасником автомобілів прямо не співпадає з вимогами щодо надання 2 автомобілів-самоскидів, але завдяки тому що учасник вказав повну модель автомобільного транспорту замовник зміг встановити через пошукову мережу https://www.google.com/, що дана модель автомобіля «VOLVO FH 12.420», обладнано пневмопідвіскою і він підпадає під категорію автомобілів – самоскидів. (https://autoline.ua/ru/- /prodazha/samosvaly/Volvo/FH12-420--22011810083117914000).
Стосовно того, що в самій довідці не було зазначено, що саме цей автомобіль являється самоскидом, Замовник дійшов висновку, що має місце неформальна помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа».
Однак, аналізом посилання на сторінку веб-сайту, яке зазначене в поясненні, відображено автомобіль марки Volvo FH12 420 типу самосвал, що не відповідає транспортному засобу VOLVO FH 12.420 типу спеціалізований вантажний – спеціалізований сідловий тягач – Е, який зазначено у довідці про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою від 10.10.2023 № 16, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ».
Таким чином, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 Додатка 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону.
Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Крім того, за результатами моніторингу установлено порушення вимог пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами) (далі – Загальні умови), умовами Договору не передбачена наявність невід’ємної частини цього Договору - плану фінансування.
Також, за результатами моніторингу установлено неузгодженість інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерною документацією (зі змінами), а саме: в оголошенні відсутня інформація щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, при тому, що пунктом 6 розділу VI тендерної документації та проектом договору така вимога була передбачено Замовником.
За результатами аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 26.02.2024, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
29.03.2024 15:08 - 13.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
29.03.2024 15:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що встановлені під час проведення моніторингу, замовником прийнято рішення про припинення зобов'язань за даним договором.
Дата публікації звіту:
02.04.2024 17:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.04.2024 11:34
Запити/Пояснення
Номер:
579be770148e4b588ef99d69e262caac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.03.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозабезпечення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-05-008535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a0a8d27a01614f4e98b469f5f48723bf
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.03.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозабезпечення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-05-008535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань питання.
1. Згідно із пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені пунктом 28 та 47 Особливостей» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно Додатку 3 до тендерної документації).
1.1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації визначено: «Довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою.
Найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість, вказаних у довідці, складеної за встановленою формою (відповідно до пп.1.1), повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 1.2. цього Додатку, наданим учасником у складі тендерної пропозиції.
Мінімальна наявність техніки:
- автомобілі-самоскиди, – не менше 2 одиниць;
- автокран - не менше 1 одиниці;
- ексковатор одноковшевий – не менше 1 одиниці;
- навантажувач одноковшовий, – не менше 1 одиниці;
- віброущільнювач (віброплита) – не менше 1 одиниці.
1.2. Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин і механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп1.1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
- на машини і механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, машини і механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин та механізмів, вказаних у розділах 2, 3 Довідки, складеної відповідно до пп.1.1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт, договори оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаних договорів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий (і) договір (ори) буде (уть) продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт».
В склад тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» надано довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою від 10.10.2023 № 16, в якій зазначено лише один залучений за договором послуг автомобіль-самоскид 5511 та договір про надання послуг від 01.03.2017, згідно якого будуть надаватись послуги.
Крім того, в даній довідці зазначено наявність у власності автомобіля VOLVO FH 12/240, тип спеціалізований вантажний спеціалізований сідловий тягач – Е, який не відноситься до категорії автомобілів –самоскидів.
В яких файлах (документах) тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» міститься інформація про наявність другого автомобіля-самоскида та документи, що підтверджують наявність даного автомобіля?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a67b0c3357fa4365b65c9010be7bdd02
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.03.2024 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозабезпечення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-05-008535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань питання.
1. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Чому не оприлюднені разом із змінами до тендерної документації в окремому документів перелік змін, що вносяться?
2.Чому у пункті «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» оголошення про проведення відкритих торгів зазначено «відсутні», в той час, як пунктом 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пунктом 16.1 розділу 16 «Забезпечення виконання договору» проекту договору та зазначено, що учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору?
Крім того, надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» умов пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Згідно розділу 18 «Додатки до договору» Договору, невід’ємною частиною цього Договору є договірна ціна з кошторисними розрахунками (додаток № 1), календарний графік виконання робіт (додаток № 2). Інші додатки у разі необхідності.
Яким пунктом Договору передбачена наявність плану фінансування, який, відповідно до вимог пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2055 № 668 (зі змінами) (далі – Загальні умови) є невід’ємною частиною договору підряду?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.