-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М.Сціборського до межі міста) в м. Житомирі
Завершена
1 673 844.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 738.44 UAH
мін. крок: 1% або 16 738.44 UAH
Номер:
0052aa6bb729444a95a5e67140a44572
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
23.10.2023 16:34 - 13.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023
№ 61-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-10-04-012232-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунального підприємства «Управління Автомобільних Шляхів» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.10.2023 № 185, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Шляхбуд-5», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2023 № 190, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2023, договір про закупівлю від 19.10.2023 № 495, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2023 та 07.11.2023.
Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, при цьому до довідки включаються тільки ті машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі та будуть відображені у відповідності до даних довідки в підсумковій відомості ресурсів.
На підтвердження інформації зазначеної у вказаній довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 10.10.2023 року № 10/02 (файл «2 Довідка про наявність мтб», далі - Довідка № 10/02), з інформацією, зокрема, про наявність орендованого гудронатора причіпного на базі вантажного автомобіля.
Також, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у Довідці № 10/02 зазначає, що вантажний автомобіль МАЗ 5511 є орендованим у ФОП Шелопугіна Олександра Миколайовича, та на підтвердження зазначеної інформації надає договір оренди майна від 10.06.2022 № 1 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СНХ 704099.
Однак, у договорі оренди майна від 10.06.2022 № 1 зазначено вантажний автомобіль МАЗ 5551, а не вантажний автомобіль МАЗ 5511, як зазначено в довідці № 10/02, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід відмітити, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо підстав не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5», Замовником 07.11.2023 надано пояснення, що «Виходячи з того, що зазначений гудронатор є «причипним на базі автомобіля» учасник, надав документи, що підтверджують право користування автомобілем МАЗ 5551. Технічна помилка учасника при зазначені автомобіля МАЗ 5511 замість МАЗ 5551 не вплинула на інформацію по 3 (третій) позиції довідки, а саме: по гудронатору причіпному на базі автомобіля «Burtec TSH 500»».
Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, надання учасником довідки № 10/02, яка містить інформацію про наявність в учасника автомобіля МАЗ 5511, за наявності у складі тендерної пропозиції договору оренди майна від 10.06.2022 № 1 та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СНХ 704099) – на автомобіль МАЗ 5551, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43
Особливостей, оскільки не належать до невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а також не належать до випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень:
14.11.2023 15:46 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2023 15:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради здійснено заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту:
16.11.2023 09:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
Дата публікації:
30.11.2023 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
1e9240607d8c49d8aee9fd99786e0fc9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.10.2023 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М.Сціборського до межі міста) в м. Житомирі», ДК 021:2015: 45230000-8 — (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-012232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. До довідки включаються тільки ті машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі та будуть відображені у відповідності до даних довідки в підсумковій відомості ресурсів, а також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 10.10.2023 року № 10/02 (файл «2 Довідка про наявність мтб», далі - Довідка № 10/02), з інформацією, зокрема, про наявність орендованого гудронатора причіпного на базі вантажного автомобіля.
Також, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у Довідці № 10/02 зазначає, що вантажний автомобіль МАЗ 5511 є орендованим у ФОП Шелопугіна Олександра Миколайовича, та на підтвердження зазначеної інформації надає договір оренди майна від 10.06.2022 № 1 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СНХ 704099.
Однак, у вищевказаних документах зазначено вантажний автомобіль МАЗ 5551, а не вантажний автомобіль МАЗ 5511, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
3) Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» з усіма змінами та доповненнями. Ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості послуг з поточного ремонту, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на поточний ремонт, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку 30 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Також, учасник закупівлі на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі під час подання тендерної пропозиції повинен надати Замовнику наступні документи:
- Дефектний акт;
- Договірну ціну;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта;
- Локальний кошторис на роботи;
- Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- Пояснювальну записку до договірної ціни.
Слід відмітити, відповідно до пункту 5.17 Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Кошторисна частина») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, згідно пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5» відсутні кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у складі договірної ціни (файл «Кошторисна документація»), що не відповідає вимогам пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Шляхбуд-5» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
452ed8ec2bcb480099c9d261922cdf4d
Назва:
Пояснення КП "Управління автомобільних щляхів" Житомирської міської ради на запит Держаудитслужби від 30.10.2023 року
Дата опублікування:
01.11.2023 14:07
Опис:
Пояснення КП "Управління автомобільних щляхів" Житомирської міської ради на запит Держаудитслужби від 30.10.2023 року
Номер:
7d97c939437e45d688918309a70267b6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2023 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М. Сціборського до межі міста) в м. Житомирі», ДК 021:2015: 45230000-8 — (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-012232-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане КП «Управлінням автомобільних шляхів» Житомирської міської ради 01.11.2023 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи).
Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому, згідно із вимогами пункту 3 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Отже, повторно надайте інформацію та розрахунки з підтвердними документами (завдання на проєктування, технічні умови, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Номер:
a6222ed3698a40129b4dcd109d4497fb
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Держаудитслужби від 03.11.2023 року
Дата опублікування:
07.11.2023 12:21
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби від 03.11.2023 року
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (автоматизований випуск кошторисів), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва»(зі змінами), затвердженої наказом № 281 від 01.11.2021.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з огляду на перелік та обсяг робіт, що плануються до закупівлі та визначені в Додатку 2 до тендерної документації, на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель, інформації у відкритому доступі з інтернет ресурсів.
Додатки :
- Договірна ціна на поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М. Сціборського до межі міста) в м. Житомирі, що здійснюється в 2023 році (складена інженером з проектно - кошторисної документації Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради);
- Технічне завдання «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М. Сціборського до межі міста) в м. Житомирі» (складене інженером з проектно - кошторисної документації Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради);
- «Розрахунки №№ 1-4»;
- «Розрахунок №9»;
- «Розрахунок №10».