• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини по вул. Покровська (ділянка від вул. М.Сціборського до межі міста) в м. Житомирі

Завершена

1 673 844.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 738.44 UAH
Номер: 0052aa6bb729444a95a5e67140a44572
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 23.10.2023 16:34 - 13.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.10.2023 № 61-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2023-10-04-012232-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунального підприємства «Управління Автомобільних Шляхів» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.10.2023 № 185, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Шляхбуд-5», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2023 № 190, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2023, договір про закупівлю від 19.10.2023 № 495, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2023 та 07.11.2023. Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, при цьому до довідки включаються тільки ті машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі та будуть відображені у відповідності до даних довідки в підсумковій відомості ресурсів. На підтвердження інформації зазначеної у вказаній довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 10.10.2023 року № 10/02 (файл «2 Довідка про наявність мтб», далі - Довідка № 10/02), з інформацією, зокрема, про наявність орендованого гудронатора причіпного на базі вантажного автомобіля. Також, учасник ТОВ «Шляхбуд-5» у Довідці № 10/02 зазначає, що вантажний автомобіль МАЗ 5511 є орендованим у ФОП Шелопугіна Олександра Миколайовича, та на підтвердження зазначеної інформації надає договір оренди майна від 10.06.2022 № 1 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СНХ 704099. Однак, у договорі оренди майна від 10.06.2022 № 1 зазначено вантажний автомобіль МАЗ 5551, а не вантажний автомобіль МАЗ 5511, як зазначено в довідці № 10/02, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Слід відмітити, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо підстав не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд-5», Замовником 07.11.2023 надано пояснення, що «Виходячи з того, що зазначений гудронатор є «причипним на базі автомобіля» учасник, надав документи, що підтверджують право користування автомобілем МАЗ 5551. Технічна помилка учасника при зазначені автомобіля МАЗ 5511 замість МАЗ 5551 не вплинула на інформацію по 3 (третій) позиції довідки, а саме: по гудронатору причіпному на базі автомобіля «Burtec TSH 500»». Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, надання учасником довідки № 10/02, яка містить інформацію про наявність в учасника автомобіля МАЗ 5511, за наявності у складі тендерної пропозиції договору оренди майна від 10.06.2022 № 1 та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СНХ 704099) – на автомобіль МАЗ 5551, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей, оскільки не належать до невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а також не належать до випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень: 14.11.2023 15:46 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2023 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним підприємством "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради здійснено заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту: 16.11.2023 09:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
Дата публікації: 30.11.2023 16:54

Запити/Пояснення