-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
5 620 454.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 204.54 UAH
мін. крок: 1% або 56 204.54 UAH
Номер:
923ed2bfd391405db68adb815b458760
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2024 00:00
Період моніторингу:
04.01.2024 15:12 - 26.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.01.2024 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.01.2024 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-04-009216-a від 04.10.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.10.2023 № 170 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор»; звернення за роз’ясненнями від 05.10.2023 та роз’яснення Замовника від 06.10.2023; повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.10.2023 №177; договір підряду від 20.10.2023 № 24 (далі – Договір) на суму 5 598 885,60 грн, додаткові угоди до Договору від 20.10.2023 №1, від 12.12.2023 №2 та від 29.12.2023 № 3; відповіді Замовника від 09.01.2024 та від 10.01.2024 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
В ході проведення аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей.
Отже, Замовник в обов’язковому порядку зазначає перелік підстав для зміни істотних умов договору під час формування тендерної документації.
Проте, Замовник в підпункті 2 пункту 4 Розділу 6 тендерної документації затвердив випадки зміни істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;».
В той же час, предметом закупівлі є роботи, про що вказано у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товар, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Таким чином, затвердження Замовником у тендерній документації випадку зміни істотних умов для товару при закупівлі роботи, не відповідає нормі пункту 19 Особливостей та порушує вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
23.01.2024 17:21 - 07.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2024 17:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженій особі буде взято до уваги висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, відповідно до якого потрібно здійснити заходи щодо недопущення подальшому порушень зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В подальшому Уповноваженій особі необхідно неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178, не допускати технічних помилок про проведення закупівель, а також постійно займатися самоосвітою.
Дата публікації звіту:
25.01.2024 10:08
Запити/Пояснення
Номер:
fa9b42353c644be99fb59fcaee776e28
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2024 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-009216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
44c0841ac39649b28a8bb861364cdb1c
Назва:
Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-04-009216-a)(ID моніторингу: UA-M-2024-01-04-000007)
Дата опублікування:
09.01.2024 10:05
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувану вартість закупівлі розраховано відповідно до кошторису проектно-кошторисної документації розробленої, пройдену державну експертизу відповідно до Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 р. N 1269 та затверджену Замовником.
Технічна документація і кошторис розроблені проектною організацією відповідно до нормативно-правових актів, яким регулюються питання в сфері будівництва та проведення будівельних робіт. Зокрема, згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДБН Д. 1.1-1-2000, затвердженими наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України N 174 від 27.08.2000 року, Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України, ДБН Д. 1.1-7-2000 та іншими нормативно-правовими актами залежно від виду робіт та відповідно вся інформація опублікована на сайті гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради
Таким чином для підтвердження надаємо Вам наказ на затвердження проектно-кошторисної документації, експертний звіт та пояснювальну записку до проектно-кошторисної документації та зведений кошторисний розрахунок, також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://kivertsi-gumviddil.departmentorg.ua/ua.
Номер:
9d6d6f43eaa7411e9886ffdbf0d84650
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.01.2024 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-009216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додаткова угода від 29.12.2023 №3 до Договору підряду від 20.10.2023 №24 укладена сторонами з посиланням на норми підпункту 4 пункту 19 Особливостей.
Замовнику надати пояснення з документальним підтвердженням щодо виникнення 29.12.2023 документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії Договору підряду від 20.10.2023 №24.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d9e47fd675ee45faac37ea035fc3509b
Назва:
Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-04-009216-a)(ID моніторингу: UA-M-2024-01-04-000007)
Дата опублікування:
10.01.2024 17:06
Опис:
Відповідно до листа №324 від 18.12.2023 року в зв’язку з дією воєнного стану та загальної мобілізації на території України, низка підприємств, які виробляють матеріали та вироби, необхідні для виконання вищевказаних робіт ТОВ «АБ «ЯНКОР», не можуть забезпечити вчасну поставку таких матеріалів. Також, враховуючи той факт, що багато працівників були мобілізовані до лав ЗСУ та умови постачальників матеріалів та виробів по даному об’єкту, з метою недопущення зриву виконання робіт просимо внести зміни до Договору підряду №24 від 20.10.2023 року та продовжити виконання робіт та термін дії Договору підряду до 31 грудня 2024 року.
Номер:
9200ba468ccd4d4da8b6f5f52b9a33b5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2024 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-009216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає подання Учасником у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема інформації від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме встановленим у пункті 3 Додатку 1: інформації про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановленої форми та надання сканованої з оригіналу копії аналогічного(них) договору(рів), у кількості не менше одного, який/які повністю виконані.
Однак, надані Учасником у файлі «Аналогічний договір.rar» Договір від 04.06.2018 №31 (далі – Договір) та додаткові угоди до Договору, зокрема, додаткова угода до Договору від 31.12.2020 №16, якою внесено зміни в пункт 2.1 Договору та викладено його в новій редакції, де ціна Договору становить 157 000 000,00 грн та додаткова угода до Договору від 29.06.2021 №17, згідно з якою Сторони дійшли згоди припинити дію Договору стосовно часткового виконання взятих на себе зобов’язань за Договором. У файлі «Відгук на аналогічний договір.pdf» Замовник підтверджує, що товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор» виконало комплекс робіт по Договору та сума Договору склала 149 150 000,00 грн., що підтверджується Звітом про виконання договору про закупівлю, наданим Учасником у своїй тендерній пропозиції (файл «UA-2018-03-13-001175-a-contract-ongoing.pdf»).
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо виконання Учасником вимоги тендерної документації щодо надання Договору від 04.06.2018 №31, всіх додаткових угод, як невід’ємної його частини, та його виконання у повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
647cad036113496d959a755df6974bd0
Назва:
Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-04-009216-a)(ID моніторингу: UA-M-2024-01-04-000007)
Дата опублікування:
19.01.2024 11:21
Опис:
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, далі Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі цього Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Способом документального замовника підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є - довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання, аналогічного/их договору/договорів, за умовами якого/яких учасник надавав/надає послуги з оцінки майна за договором/договорами із зазначенням інформації про договір(и) - лист-відгук від замовника такого аналогічного договору про співпрацю з Учасником. Саме для того, щоб Замовник міг переконатись у тому, що Учасник дійсно виконав заявлений(і) аналогічний(і) договір(ори), послуги надано вчасно, якісно та без зауважень, тендерною документацію передбачена необхідність надання щонайменше одного позитивного відгуку від замовника/контрагента за аналогічним договором із зазначенням його номеру та дати укладання.
Таким чином, учасник у свої пропозиції надає аналогічний договір №31 від 04.06.2018 р., всі документи які мають безпосереднє відношення до цього договору, позитивний лист-відгук, що складені замовником, який підтверджує успішне виконання договору та будь-які претензії з боку замовника, та звіт про виконання договору, що свідчить про виконання повністю зазначеного договору.