-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код за ДК 021-2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті, печиво «Марія»).
Завершена
1 678 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 784.50 UAH
мін. крок: 1% або 16 784.50 UAH
Номер:
c4a6de522613421e808f12554eefc986
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 10:34 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.12.2023 № 33-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 05.12.2023 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-10-03-002416-a 03.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.10.2023 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «ОПТТОРГ-К» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 17.10.2023, договір від 24.10.2023 № 1725,додаткова угода №1 до договору про закупівлю від 07.12.2023, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21.12.2023 року.
Період усунення порушень:
21.12.2023 12:24 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
f2e57a818fa24eb1ab2a80d703b1d49e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2023 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі комунального закладу Писарівської мистецької школи Війтовецької селищної ради по вул. Молодіжна, 2а в с. Писарівка Хмельницького району Хмельницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-001393-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТОВ «ЛСЕДЕС», з яким укладений договір?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
47caa9c8f2274d3eabd5c1bf4859c26c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.12.2023 09:32
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером ID:UA-2023-10-03-002416-a здійснено відповідно до висновку Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-318 від 20.09.2023 року. (додається).
Закупівлю за номером ID:UA-2023-10-03-002416-a здійснено відповідно до службової записки головного спеціаліста юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Кропивницької міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі код за ДК 021-2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті, печиво «Марія»).
сайті Управління освіти Кропивницької міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: e-mail:osvita@krmr.gov.ua.
Номер:
10c9259083d542d280f8dbb1998a0b7e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2023 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хлібопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2023-10-03-002416-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
141ecedeef9946d8a0445c9286449009
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.12.2023 09:35
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером ID:UA-2023-10-03-002416-a здійснено відповідно до висновку Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-318 від 20.09.2023 року. (додається).
Закупівлю за номером ID:UA-2023-10-03-002416-a здійснено відповідно до службової записки головного спеціаліста юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Кропивницької міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі код за ДК 021-2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті, печиво «Марія»).
сайті Управління освіти Кропивницької міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: e-mail:osvita@krmr.gov.ua.