-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт (благоустрій) території військового містечка №247 військової частини 3189 (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 371 167.00
UAH з ПДВ
Номер:
91180511b61a4242a8e57e132c703230
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 15:36 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2023 № 58-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/13979-2023 від 04.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.12.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.12.2023 №58-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-02-008513-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-10-02-008513-a, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.10.2023; пояснення та документи Замовника надані 13.12.2023 та 15.12.2023 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.12.2023 19:08 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 19:08
Запити/Пояснення
Номер:
5ad7891ea3a045d7b3fa35f7b681cfca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (благоустрію) території військового містечка №247 військової частини 3189 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-02-008513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати обґрунтування щодо застосування проведення вказаної закупівлі без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «СПК «Флагман» (код ЄДРПОУ 41592914), з яким укладений договір від 02.10.2023 № 2609-162-641/152 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dff37dc0a6684af1bf98c316027619c3
Назва:
Надаємо пояснення, відповідно по пунктах:
Дата опублікування:
13.12.2023 14:51
Опис:
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені згідно проектно-кошторисної документації, Експертний звіт №068-23е від 22 вересня 2023 року, реєстраційний EX01:6537-0723-9548-6504.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до Рішення Авангардівської селищної ради № 1556 – VIІІ від 22.12.2022 «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2023 рік» (із змінами). Рішення Авангардівської селищної ради №1559-VIII від 23.12.2022р. «Про затвердження програми сприяння розвитку Збройним силам України, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану, на 2023 рік ». (із змінами).
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно проектно-кошторисної документації, Експертний звіт №068-23е від 22 вересня 2023 року, реєстраційний EX01:6537-0723-9548-6504. В очікуваній вартості предмета закупівлі не врахована вартість здійснення технічного та авторського нагляду за будівництвом та проведення технічної інветраризації.
2) Враховуючи вартість робіт, яка становить менше ніж 1,5 млн. гривень, відповідно до п. 11 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” було здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель та оприлюднено відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
3) Підрядну організацію ТОВ «СПК «Флагман» визначено відповідно до Рішення Авангардівської селищної ради № 2045 – VIІІ від 26.06.2023 «Про визначення підрядної організації з проведення Капітального ремонту (благоустрою) території військового містечка №247 військової частини 3189» для проведення зазначених робіт.
Номер:
94138fdb4b454c93bfc63f57b1f547cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2023 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (благоустрію) території військового містечка №247 військової частини 3189 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-02-008513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати копії підтверджуючих документів до пояснень, наданих 13.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, а саме:
- копію експертного звіту №068-23е від 22 вересня 2023 року;
- копії рішень Авангардівської селищної ради № 1556 – VIІІ від 22.12.2022 «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2023 рік» (із змінами) та №1559-VIII від 23.12.2022р. «Про затвердження програми сприяння розвитку Збройним силам України, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану, на 2023 рік ». (із змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
469e287ca69146bbb3fe23778376ed66
Назва:
Надаємо копії підтверджуючих документів до пояснень
Дата опублікування:
15.12.2023 12:34
Опис:
Надаємо копії підтверджуючих документів до пояснень, наданих 13.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, а саме:
- копію експертного звіту №068-23е від 22 вересня 2023 року;
- витяг з рішення Авангардівської селищної ради №2027- VIІІ від 23.06.2023р. «Про внесення змін до рішення №1556-VIII від 23.12.2022р. «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2023 рік»;
- копію рішення Авангардівської селищної ради №2005-VIІІ від 23.06.2023р. Про внесення змін до рішення №1559-VIII від 23.12.2022р. «Про затвердження програми сприяння розвитку Збройним силам України, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану, на 2023 рік».