-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент.
Оголошено українською мовою. Забезпечення не передбачено.
Завершена
23 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 117 000.00 UAH
Номер:
03ba9003e4ad4fdd80d4a44bdae4fa50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 17:49 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2023 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-10-02-000257-a 02.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 3 статті 5, пункту 8 та 17 частини другої статті 22 Закону, пункту 5 Порядку № 861.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та в подальшому здійснювати такі закупівлі з дотриманням вимог Закону та Особливостей і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір та звіті про результати проведення процедури закупівлі, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.10.2023 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮКОЙЛ» (далі – ТОВ «ЮКОЙЛ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» (далі – ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА»), запитання до процедури та відповіді Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель, скаргу до процедури від Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» від 06.10.2023, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.10.2023 № 16136-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.10.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2023 б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮКОЙЛ» та від 17.10.2023 б/н щодо визначення переможцем ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», договір про закупівлю від 30.10.2023 № 398, укладений Замовником з ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.10.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.12.2023, 12.12.2023 та 13.12.2023.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Крім того, пунктом 27 Особливостей визначено, що «у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)».
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено наступне.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 33 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Замовником у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю від 08.05.2023 у розділі «місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації», чим порушено пункт 3 частини другої статті 33 Закону.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 10 Особливостей звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
Згідно з вимогами пункту 3 частини першої статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель повинен містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів або обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі не зазначено місце поставки товарів.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, у даному випадку відповідно до пункту 19 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника.
Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника проєкт договору про закупівлю послуг не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпунктах 2, 4, 7 та 8 пункту 19 Особливостей.
Крім того, в пункті 2.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника посадовою особою уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками визначено Франька Святослава, при цьому, в порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником не зазначено посаду посадової особи уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару, в порушення вимог пункту 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861) не визначено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (генератори (самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент)), вимогу, щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
У ході моніторингу встановлено розбіжність між вимогами, зазначеними в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі в яких передбачено післяоплату протягом 30 банківських днів, проте в пункті 2.4.1 додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації Замовника та в укладеному Договорі передбачено, що покупець здійснює оплату вартості товару впродовж 7 (сім) банківських днів з моменту підписання документів, що засвідчують приймання-передачу товару, чим не дотримано вимоги пункту 3 статті 5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено наступне.
Згідно з вимогами пунктів 1 та 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником передбачено надання інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 та/або інших додатків, розділів тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 12 додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – додаток 3) Замовником передбачено, що діапазон робочих температур повинен бути не гірше «-300С/550С».
Також, згідно з додатком 3 до тендерної документації Замовником передбачено надання інструкції з експлуатації.
На виконання вищезазначених вимог у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано інструкцію з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66) відповідно до якої кліматичне виконання «0С -40…+55».
При цьому, в інформації від 06.10.2023 № 616, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», в колонці «Значення параметру, яке пропонується учасником (заповнюється учасником)» зазначено діапазон робочих температур «-300С/550С» (пункт 12), що суперечить інформації зазначеній в інструкції з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66).
Також, додатком 3 до тендерної пропозиції Замовником передбачено надання декларації відповідності або іншого документу від виробника, що підтверджує відповідність призначення предмету закупівлі, запропонованого учасником вимогам/потребам Замовника.
Відповідно до вимог пункту 16 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено постійний струм 600А (відповідність обладнання зазначеним параметрам повинна бути точною).
У тендерної пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» в інформації від 06.10.2023 № 616, в колонці «Значення параметру, яке пропонується учасником (заповнюється учасником)» та в інструкції дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66) зазначено постійний струм 600А.
При цьому, у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано декларацію відповідності від 26.06.2023 на модель АРА-110, відповідно до якої «Дизельне джерело живлення серії АРА призначене для живлення літаків та гвинтокрилів змінним струмом 400 ГЦ 3Х115/200 В та 28,5 В постійного струму 800А під час їх наземного обслуговування та передпольотної підготовки», що суперечить даним, зазначеним в інформації учасника від 06.10.2023 № 616 та в інструкції з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66).
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Згідно з вимогами пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
- перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
- перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
У тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», на виконання вимог пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», надано лист-гарантію від 06.10.2023 № 611 відповідно до якого «Учасник даної процедури закупівлі, погоджується з усіма істотними та іншими умовами договору про закупівлю, проєкт якого викладений у додатку 4 до Документації. У разі визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», останній зобов’язується укласти договір із Замовником на умовах визначених проектом договору з Додатку 4 до Документації».
При цьому умови договору про закупівлю від 30.10.2023 № 398, укладеному між Замовником та ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця, зокрема.
Відповідно до вимог пункту 3.10 розділу 3 «Умови передачі та приймання продукції» додатку 4 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації Замовником передбачено «…При цьому Продавець зобов’язується власними силами та за власний рахунок усунути невідповідності Продукції, а у разі неможливості усунення недоліків Продукції здійснити її заміну на Продукцію належної якості протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами...».
Проте, в пункту 3.10 розділу 3 «Умови передачі та приймання продукції» укладеного Договору зазначено, що «…При цьому Продавець зобов’язується власними силами та за власний рахунок усунути невідповідності Продукції, а у разі неможливості усунення недоліків Продукції здійснити її заміну на Продукцію належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами...».
Відповідно до вимог пункту 4.4 розділу «Якість продукції» додатку 4 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації Замовником передбачено «Продавець гарантує якість та комплектність Продукції, а також наявність технічної документації (гарантійні талони, експлуатаційну документацію, тощо), яка входить до комплекту постачання заводу/фірми виробника та те, що продає нову Продукцію, без її попередньої експлуатації. На підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає копію діючого сертифікату на систему управління якістю, виданого Учаснику органом сертифікації, який підтверджує, що система управління якістю стосовно електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткуванням відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001: 2015 «Системи управління якістю. Вимоги»».
При цьому, у пункті 4.4 розділу «Якість продукції» Договору виключено наступну вимогу «На підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає копію діючого сертифікату на систему управління якістю, виданого Учаснику органом сертифікації, який підтверджує, що система управління якістю стосовно електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткуванням відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001: 2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Крім того, Договір містить вимоги, які не передбачені Замовником у додатку 4 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації, а саме в Договір включено пункт 8.8, відповідно до якого за порушення умов Договору щодо якості, комплектності Товару (у тому числі в період дії гарантійних строків) Постачальник сплачує штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості неякісного, некомплектного Товару.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю від 30.10.2023 № 398, укладений між Замовником та ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», є нікчемним, оскільки укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Період усунення порушень:
20.12.2023 15:11 - 04.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2023 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано.
Дата публікації звіту:
25.12.2023 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
1a9eb6299c1e45c5af8a95285c166ab3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи поставлено ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» товар по договору укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі та вразі поставки товару просимо зазначити суму сплачених коштів (з надання підтверджуючих документів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
58f9de2f4b5d43a0ab06aed22ed7d55e
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
04.12.2023 10:03
Опис:
По першому питанню: моніторинг цін здійснювався за наданими від потенційних постачальників комерційних пропозицій та дослідженні цін на ринку України та Європи. Посилання на власну веб-сторінку: https://avia.dsns.gov.ua/upload/2/8/1/1/9/obgruntuvannia-iz-zakupivli-samoxidnogo-dzerela-zivlennia.pdf. Технічні та якісні показники визначались для можливості застосування наземного авіаційного джерела живлення з повітряними суднами Державної авіації України.
По другому питанню: за договором від 30.11.2023 року № 398 термін поставки товару до 20.12.2023 року.
Номер:
55d8009d9ac140fd89483cad8d04b6c8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. На виконання вимог додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника (далі – додаток 3) у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано інструкцію з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66) відповідно до якої кліматичне виконання, 0С -40…+55.
При цьому, на виконання вимог пунктів 1 та 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, в інформації від 06.10.2023 № 616, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», в колонці «Значення параметру, яке пропонується учасником (заповнюється учасником)» зазначено діапазон робочих температур -300С/550С (пункт 12), що суперечить інформації зазначеній в інструкції з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66).
Також, відповідно до вимог пункту 16 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено постійний струм 600 А (відповідність обладнання зазначеним параметрам повинна бути точною).
Проте, на виконання вимог додатку 3 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано декларацію відповідності від 26.06.2023 на модель АРА-110, відповідно до якої «Дизельне джерело живлення серії АРА призначене для живлення літаків та гвинтокрилів змінним струмом 400 ГЦ 3Х115/200 В та 28,5 В постійного струму 800А під час їх наземного обслуговування та передпольотної підготовки», та не надано декларацію відповідності, яка б підтверджувала постійний струм 600 А, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника.
У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
2. У зв’язку з чим в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначено, поставку товару післяоплата 30 банківських днів, при тому що в пункті 2.4.1 додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації Замовника та як наслідок в укладеному між Замовником та ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» договорі про закупівлю від 30.10.2023 № 398, зазначено що покупець здійснює оплату вартості товару впродовж 7 (сім) банківських днів з моменту підписання документів що засвідчують приймання-передачу товару.
3. Чи поставлено ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» товар по договору укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі та вразі поставки товару просимо зазначити суму сплачених коштів (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b887afeff74741d4ba9a110905576f7a
Назва:
Відповідь на запитання.
Дата опублікування:
12.12.2023 11:43
Опис:
Відповідно до ваших запитань щодо температурного режиму роботи АПА Переможцем пропонується кращий за характеристиками товар відповідно до їх пропозиції. Постійний струм відповідно до інструкції з експлуатації наданої переможцем відповідає вимогам ТД. Поставка товара відповідно договору до 20.12.2023.
Номер:
e63f61ef382c430fa769700821d3060a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
На виконання вимог додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника (далі – додаток 3) у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано паспорт EAAPA.077.000.00-01PS на дизельне джерело живлення APA-110 (EACR-90/2Х66), рік випуску 2023.
При цьому, інструкцію з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66), надано на виріб EAAPA.047.000.00RE, рік випуску якого 2020.
У зв’язку з чим, Замовником, у відповідності до вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», як таку що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
998e3435e55e46399ef4e53b68827dba
Назва:
Відповідь на запитання.
Дата опублікування:
12.12.2023 11:52
Опис:
Запропонований постачальником товар 2023 року випуску. Інструкція з експлуатації надана на аналогічний виріб. Термін оплати товару зкорегований з 30 діб до 7 діб внаслідок закінчення фінансового року.
Номер:
70794560aded4f02b69b9ac6d479b755
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2023 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), саме по процедурі закупівлі за ID: UA-2023-10-02-000257-a.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.