-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
12 145 176.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 725.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 725.88 UAH
Номер:
22a4148ad0bf418eb0c07b2724c14609
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:17 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-09-29-009966-a 29.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей, вимог частини третьої статті 22 Закону, частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД», ТОВ «БК «ЕЛІТ» та ТОВ «УЄ ФІРМА «ДІАМАНТ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.09.2023 № 74-2-2023 із змінами від 05.10.2023 № 74-3-2023, від 06.10.2023 № 74-4-2023, від 10.10.2023 № 74-5-2023 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» (далі – ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТ» (далі – ТОВ «БК «ЕЛІТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ» (далі – ТОВ «УЄ ФІРМА «ДІАМАНТ»), вимоги про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» до 15:47 – 20.10.2023 та учаснику ТОВ «УЄ ФІРМА «ДІАМАНТ» до 17:30 – 18.11.2023, протоколи уповноваженої особи Замовника від 23.10.2023 № 74-6-2023, від 01.11.2023 № 74-7-2023, від 08.11.2023 № 74-8-2023, від 17.11.2023 № 74-9-2023, від 23.11.2023 № 74-10-2023, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2023, пояснення Замовника, надані 05.12.2023 та 08.12.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби від 29.11.2023 та 05.12.2023.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник у тендерній документації установив інші вимоги крім вимог, передбачених частиною другою статті 22 Закону, а саме у підпункті 6.4. розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації установлено вимогу: (умови щодо випадків, коли є можливість внесення змін до договору про закупівлю) «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Крім того, у додатку 4 «Нова редакція проекту договору» до тендерної документації у підпункті 2 пункту 3.5. аналогічно установлено вимогу: (умови щодо випадків, коли є можливість внесення змін до договору про закупівлю) «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно з умовами частини першої статті 180 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до частини другої статті 180 ГКУ господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Згідно з умовами частини третьої статті 180 ГКУ при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі предметом закупівлі та відповідно предметом договору про закупівлю є «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в
смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 6.6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» установив вимогу, що «Замовник вимагає від учасника переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації.
Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 6.6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Окрім цього, відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба 29.11.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Водночас Замовник інформацію на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель надав (05.12.2023) з порушенням встановленого строку (понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
18.12.2023 17:36 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі
за № оголошення UA-2023-09-29-009966-a
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) за № оголошення UA-2023-09-29-009966-a на закупівлю робіт: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та надає аргументовані заперечення:
Про дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до вимог п.3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу № 3 тендерної документації від 10.10.2023 № 74-5-2023 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 47 Особливостей, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Тендерна пропозиція подається та завантажується з наступних файлів:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 1 ТД);
- інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (Додаток № 2 ТД);
- інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі - надається згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами цього Технічного завдання;
- проєктом договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника.
- документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (надається згідно з частиною 2 розділу 3 цієї документації);
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників), (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації).
- довідкою, за формою згідно Додатку № 5 ТД;
- довідкою, за формою згідно Додатку № 6 ТД;
- іншими документами, згідно Додатку № 7 ТД
У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- іншої інформації, матеріалів та документів відповідно до умов цієї тендерної документації.
16.10.2023 року електронною системою автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників в частині кваліфікаційних критеріїв з інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі на вищезазначену закупівлю робіт.
Саме за допомогою електронної системи закупівель у Замовника (учасників, органів, уповноважених здійснювати контроль у сфері закупівель та інших) виникає можливість здійснювати ідентифікацію учасників і точно визначати час і дату отримання тендерних пропозицій / пропозицій (їх частин).
Таким чином, відповідно до ч.8 ст. 12 Закону вся інформація була подана Учасниками під час проведення процедури закупівлі виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог п. 3.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей» Розділу 3 тендерної документації «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей».
1. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на зазначена, у підпункті 6.4. розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та підпункті 2 пункту 3.5. додатку 4 «Нова редакція проекту договору» викладено норми Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” в частині всіх перелічених вищенаведеним істотних умов до договору про закупівлю, які не повинні змінюватися до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
2. Щодо виконання Учасником – Переможцем ч. 6.6 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, повідомляємо, що лише 18.12.2023 року Замовником було прийнято рішення щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" переможцем закупівлі і оприлюднено намір про укладання Договору. Наразі, договір між Замовником і Підрядником ще не укладений. Запевняємо, що Учасником – Переможцем будуть дотримані вимоги ч. 6.6 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації та завантажено забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю в електронному вигляді.
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-009966-a, щодо усунення порушень ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області було здійснено наступні заходи:
- проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі»;
- у відповідності до рекомендацій ч.8 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» залучити уповноважену особу до проходження навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті;
- розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень (створення робочої групи згідно ч.12 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту:
21.12.2023 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
9866bceaf4c44fa88ec2329b3b7366ff
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-29-009966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0a628a100ff64586a9192c59fd9441f8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.12.2023 15:30
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-29-009966-a) та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 19 вересня 2023 року №494/КЕ2023. Зазначеним проектом передбачається відновлення багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 12 145 176,00 визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за рахунок коштів з державного бюджету відповідно до (Постанова КМУ від 04.08.2023 року № 823, Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 23.08.2023р № Н-352/07-02/02.2)
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/58389.html
Номер:
2d10c94e0b364335993dbd022c771343
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-29-009966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та урахуванням ненадання відповіді на запит Держаудитслужби, здійснений через електронну систему закупівель 29.11.2023,
постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Україно-європейська фірма «Діамант» (далі – ТОВ «Діамант») вимогам тендерної документації:
- пункту 1 додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності у власності чи залучення техніки та механізмів, зокрема: автогрейдера середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; агрегатів фарбувальних з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год та які передбачені для виконання робіт згідно тендерною документацією; асфальтоукладальників універсальних, продуктивністю 600 т/год; котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, маса 25 т; котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих,
маса 8 т; котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, маса 13 т; котків дорожніх самохідних на пневмоколісному ходу, маса 16 т; розподільників щебеню та гравію; тракторів на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.]; тракторів на гусеничному ходу, потужністю 79 кВт [108 к.с.]; тракторів на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.].
- пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування» яким установлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують право власності ТОВ «Діамант» на бетономішалку номінальною потужністю від 1,1 кВт та об′ємом барабану від 180 л.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
60611298f65846b089183f9d111a31ae
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.12.2023 14:40
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-29-009966-a та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 19 вересня 2023 року №494/КЕ2023. Зазначеним проектом передбачається відновлення багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 12 145 176,00 визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за рахунок коштів з державного бюджету відповідно до (Постанова КМУ від 04.08.2023 року № 823, Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 23.08.2023р № Н-352/07-02/02.2)
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/58389.html
3. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка).
У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, завжди мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого тендерною документацією. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
На дану вимогу тендерної документації Учасником ТОВ «Україно-європейська фірма Діамант» надано довідку від 17.11.2023 № 13/Т в якій були зазначені назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність. Додаткових документів на підтвердження даної інформації Замовником не вимагалось.