-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Благоустрій (капітальний ремонт) населеного пункту з облаштуванням прибудинкової території по вул. Машинобудівників, 20 м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області
Завершена
1 486 368.22
UAH з ПДВ
Номер:
2e4075a08e9b4f858924703c8c9a22a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 17:45 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2023 № 91-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.10.2023 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-09-29-003311-a, 29.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «ЖИТЛОВИК» М. КАЛИНІВКА (далі – Замовник) на 2023 рік; договір від 28.09.2023 № 28/09/23; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення (інформація та документи) замовника, надані 23.10.2023 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
25.10.2023 12:30 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
8aff9f3d877749529bf3459097e0235b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2023 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1486368,22 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-29-003311-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕОН-Ш» (код ЄДРПОУ 33623460), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9e5adde54cb14525b48a4c2d03750614
Назва:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-09-29-003311-а органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-10-17-000075
Дата опублікування:
23.10.2023 14:59
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо питання 1, а саме:
1. - На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей органи місцевого самоврядування надають обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та рішення №210 Калинівської міської ради від 04 травня 2023 року «Про затвердження проєктно-кошторисних документацій на капітальні ремонти дорожнього покриття населених пунктів Калинівської міської територіальної громади Хмільницького району Вінницької області», тому керуючись вищезазначеним законодавством - Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Житловик» м. Калинівка повідомляє:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Комунального підприємства «Управляюча компанія «Житловик» м. Калинівка та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на «Благоустрій (капітальний ремонт) населеного пункту з облаштуванням прибудинкової території по вул. Машинобудівників, 20 м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області», розроблений на підставі: Програми житлово – комунального господарства та благоустрою населених пунктів Калинівської міської територіальної громади на 2023 – 2025 роки зі змінами та доповненнями, затвердженої рішенням 31 сесії 8 скликання №3725 від 15 березня 2023 року
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281, та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Благоустрій (капітальний ремонт) населеного пункту з облаштуванням прибудинкової території по вул. Машинобудівників, 20 м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області» Експертиза проведена ТОВ «Вінстатегія – Будекспертиза»
2. - Наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
Відповідь:
Відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1266 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України
“Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів
з дня його припинення або скасування», (далі – Постанова) за якою Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Саме тому, підприємство здійснило Закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. - Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕОН-Ш» (код ЄДРПОУ 33623460), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Житловик» м. Калинівка при виборі виконавця робіт, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕОН-Ш» (код ЄДРПОУ 33623460), що є предметом закупівлі, керувався такими основними критеріями, як:
-довгостроковій співпраці, зокрема на території Калинівської ТГ;
- гарантійних зобов’язаннях;
-якість роботи, відповідно технічним вимогам, діючим стандартам та нормам;
- наявність дозволів, які дають право здійснювати технічний нагляд та виконання робіт відповідно до законодавства;
- на основі попередніх виконаних робіт, де вони себе зарекомендували, як ефективний, надійний, відповідальний виконавець;
- термін виконання робіт завжди виконувались згідно укладених договорів.
Виходячи з вищевикладеного, Комунальноге підприємство «Управляюча компанія «Житловик» м. Калинівка оприлюднили обгрунтування в системі прозоро, та не вбачає порушення зі своєї сторони, тому що норма Закону несе рекомендаційний характер.