-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу « Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області
зазначено в договорі
Завершена
1 425 457.00
UAH без ПДВ
Номер:
b5d1a4da021e465582b5d9d1d5472fed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-25-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
25.10.2023 15:15 - 15.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2023 № 89-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.10.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.10.2023 № 89-З
Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель
№ 5 UA-2023-09-29-001470-a 29.09.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунальної установи «Гніванський центр обслуговування закладів освіти» (далі – Замовник) на 2023 рік; експертний звіт від 14.09.2023 № 419-23-ЕК та робочий проект, оприлюднені 29.09.2023 в розділі «Тендерна документація» електронної системи закупівель; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про закупівлю робіт від 28.09.2023 № 345; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.11.2023 18:18 - 17.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2023 18:18
Запити/Пояснення
Номер:
b3348611dc664dca8360b592c8fa8435
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.10.2023 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c0ca2e7a8a194bad940ef28cc338a9a1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.10.2023 15:11
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України (Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області), здійснений у межах проведення моніторингу закупівлі – «Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області (індикатор закупівлі - UA-2023-09-29-001470-a), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі кошторисної документації затвердженої наказом від 14.09.2023р №28, з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом - реєстраційний номер ЕХ01:1646-3798-6475-3838 від 14 вересня 2023 № 419-23-ЕК. Розмір бюджетного призначення на закупівлю «Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області затверджено відповідно до рішення 28 сесії 8 скликання Гніванської міської ради №967 від 25.08.2023року ( є в відкритому доступі на сайті Гніванської міської ради – gnivan-miskrada.gov.ua).
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Для об’єкта будівництва - «Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області розроблена та затверджена в установленому порядку проектна документація. Проектна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо.
Щодо аналізу ринку цін, надаємо цінові пропозиції учасників ринку аналогічних робіт.
2. Посилання на сторінку веб-сайту відділу освіти Гніванської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – osv.org.ua/rada/42447808//.
Номер:
9029fb94a401492f9cddcb6ae67c0665
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
31.10.2023 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Також пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з капітального ремонту – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Менделюк Роман Васильович (ЄДРПОУ 3351401935), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 28.09.2023 № 345 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
67334e82699c41cb9a11bc9581eaf748
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.11.2023 15:53
Опис:
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, здійснений у межах проведення моніторингу закупівлі – «Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області (індикатор закупівлі - UA-2023-09-29-001470-a), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Щодо інформації та її документального підтвердження наявності підстав для здійснення закупівлі робіт - «Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 15 листопада 2023 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом була прийнята Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Відповідно до пунктів 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для закупівлі робіт - «Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області, очікувана вартість яких, відповідно до кошторисної документації затвердженої наказом 14.09.2023р №28, Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 14 вересня 2023 № 419-23-ЕК, Замовником було прийнято рішення щодо здійснення даної закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з капітального ремонту – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області, надаються .
2. Щодо питання яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Менделюк Роман Васильович (ЄДРПОУ 3351401935), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 28.09.2023 № 345 без використання електронної системи закупівель, повідомляємо наступне.
Обрання підрядника здійснювалось на підставі проведеного аналізу ринку аналогічних робіт, існуючих і потенційних підрядників, шляхом направлення листа запита з проханням надати цінові пропозиції наступним підприємствам, установам тощо: Фізичній особі-підприємцю Менделюк Роману Васильовичу, Приватне підприємство « ВОК-ПЛЮС», Товариство з обмеженою відповідальністю « Подільські будови», Фізична особа-підприємець Католік Олександр Анатолійович.
Цінову пропозицію Фізичної особи-підприємця Менделюк Романа Васильовича визначено як найбільш економічно вигідну та єдину, хто невідкладно погодився усунути дану ситуацію, прийнявши участь у закупівлі робіт «Капітальний ремонт – усунення аварійної ситуації системи опалення будівлі Комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа» за адресою вул. Соборна,77, м. Гнівань, Вінницької області.
Копії цінових пропозицій учасників ринку надаються.
Номер:
ea738aef59b44559918961d89f631742
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-23-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
23.10.2023 16:30 - 13.11.2023 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023
№ 61-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-09-29-001470-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
e00c02420ae9406b8e62ce0c875fcd82
Назва:
Про відміну проведення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
25.10.2023 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2023 № 62-З
Житомир
Про відміну проведення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
Відмінити проведення моніторингів закупівель за унікальними номерами звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель: UA-2023-09-22-013318-a, UA-2023-09-22-004440-a, UA-2023-09-29-001470-a, які розпочато на підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23 жовтня 2023 року № 61-З «Про початок здійснення моніторингу закупівель», у зв’язку з технічною помилкою, яка допущена при внесенні інформації в повідомлення про початок моніторингів закупівель.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК