• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мототранспортні вантажні засоби (вантажні автомобілі спеціалізованого призначення підвищеної прохідності типу пікап)

Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду; або - попередня оплата у розмірі до 80% вартості товару (за умови надання обґрунтування необхідності здійснення попередньої оплати та її розміру), остаточна оплата (20% та більше відсотків (залежно від розміру попередньої оплати)) - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.

Завершена

59 157 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 592 000.00 UAH
Номер: 5d437fd1eaeb45a0a488be99cb104b75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-22-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.12.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.12.2023 14:05 - 13.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.12.2023 № 362 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2023-09-28-004248-a 28.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної поліції України (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом в.о. Уповноваженої особи від 27.09.2023 № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.10.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс» (далі – ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2023, договір про закупівлю від 25.10.2023 № 224 НП на суму 59 157 000,00 гривень. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 26.12.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів. Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та відповідні документи на зазначений запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 08.01.2024 18:16 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.01.2024 18:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У Національній поліції України опрацьовано запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу процедури публічної закупівлі вантажних автомобілів спеціалізованого призначення підвищеної прохідності типу пікап (номер закупівлі в електронній системі ID: UA-2023-09-28-004248-а) надаємо наступні пояснення. За результатами опрацювання, в межах компетенції повідомляємо, що Національна поліція, як Замовник у сфері оборони, в умовах воєнного стану, проводить закупівлі відповідно до вимог пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275, шляхом проведення відкритих торгів відповідно до порядку визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Нормами належності транспортних засобів (згідно наказу НПУ від 21.02.2022 № 150 «Про затвердження розрахунку табельної належності транспортних засобів Національної поліції України») передбачено оснащення підрозділів поліції оперативного блоку та блоку публічної безпеки автомобілями спеціалізованого призначення. В умовах неякісного дорожнього покриття, бездоріжжя на пересіченій місцевості, а також у прифронтових деокупованих зонах, де інфраструктура частково пошкоджена або повністю зруйнована існує потреба у забезпеченні цих підрозділів поліції вантажними автомобілями спеціалізованого призначення підвищеної прохідності типу пікап, що є особливо доцільним у населених пунктах районного рівня (містах, селищах, селах), що сприяє підвищенню ефективності виконання ними завдань в умовах воєнного стану. Формування очікуваної вартості спеціалізованого автотранспортного засобу, щодо даної процедури закупівлі проведено з урахуванням отриманої комерційної пропозиції від потенційного постачальника та виробника спеціалізованого автотранспорту – ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» від 10.08.2023 № 199823/2023, а також порівняння прайсових цін на базові автомобілі з веб-сайтів офіційних представників автовиробників з урахуванням вартості додаткового обладнання. Очікувана вартість закупівлі вантажних автомобілів спеціалізованого призначення підвищеної прохідності типу пікап на базі автомобілів Peugeot Landtrek Active (або еквівалент), з дизельним двигуном 1,9 л потужністю 150 к/с; 6-МКПП; привід 4х4, з додатковим обладнанням для автомобілів підрозділів поліції оперативного блоку та блоку публічної безпеки (маячок синього кольору на магнітній основі, встановлений на даху автомобіля, сертифікація спеціалізованого автомобіля) - становить 1 314 600,00 грн за од., та загальною очікуваною вартістю – 59 157 000,00 грн. Інформація щодо результатів визначення очікуваної вартості, комерційної пропозиції, моніторингу цін спеціалізованого автотранспорту, наведена в додатках до листа. Щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту інформації стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Національною поліцією забезпечено та дотримано вимоги щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті (https://www.npu.gov.ua/) оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. З огляду на викладене підкреслюємо, що Національною поліцією України при проведенні закупівлі вантажних автомобілів спеціалізованого призначення дотримано всіх вимог законодавства у сфері публічних закупівель та бюджетних відносин.
Дата публікації звіту: 13.02.2024 20:02

Запити/Пояснення