-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо
Завершена
2 174 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 871.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 871.00 UAH
Номер:
1823e6591a3a4fb7899cefc928e89e81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 21:01 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.11.2023 № 245
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.11.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.11.2023 № 245
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-09-27-013512-a 27.09.2023 нформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; правомірності відхилення тендерної пропозиції ПП "ОККО-СЕРВІС"; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.09.2023 № 23/09/27/1; тендерну пропозицію ПП "ОККО-СЕРВІС"; тендерну пропозицію ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ"; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2023 № 23/10/13/1; повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2023 року; договір від 19.10.2023 року №351 (далі – Договір); відповідь Замовника на пояснення від 16.11.2023 року.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" встановлено, що відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Однак, ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
При цьому, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив переможця ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" та уклав з ним Договір.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу 13.11.2023 Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит щодо причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Замовником 16.11.2023 у наданому поясненні зокрема зазначив ІНФОРМАЦІЮ НАСТУПНОГО ЗМІСТУ: «…Переможця було перевірено інформацію і документи, надані Переможцем разом з листом, визначені пунктом 47 Особливостей. У замовника відсутні підстави для відмови Переможцю в участі у процедурі закупівлі у випадках, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, введенням воєнного стану, нагальною потребою у паливі, наявності та відповідності наданих документів було прийняте рішення укласти з Переможцем договір. Копія протоколу про прийняття рішення, лист та документи додаються. Прийнято рішення про розірвання Договору закупівлі № 351 від 19.10.2023 року з ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ».»
В ході проведення моніторингу Замовником оприлюднено додаткову угоду від 21.11.2023 №1 про розірвання Договору.
Період усунення порушень:
27.11.2023 16:21 - 12.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2023 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
67f54f05d9ca4a409ac77a65c4b3809d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 07:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-27-013512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f48ecf81efbd4857aff751dfab0b93bb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.11.2023 19:37
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Посилання на сторінку власного веб-сайту - https://univd.edu.ua/files/articles/163308/27092023.pdf.
2. 17.10.2023 року наприкінці робочого дня Переможцем звернувся до Замовника з листом щодо технічного збою, неможливости на даний час завантажити документи які підтверджують відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та проханням прийняти дані документи в оригінал.
Переможцем було надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, та довідку в довільній формі, згідно з абзацом 14 пункту 47 Особливостей, яка містить інформацію про те, що, переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Щодо Переможця було перевірено інформацію і документи, надані Переможцем разом з листом, визначені пунктом 47 Особливостей. У замовника відсутні підстави для відмови Переможцю в участі у процедурі закупівлі у випадках, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, введенням воєнного стану, нагальною потребою у паливі, наявності та відповідності наданих документів було прийняте рішення укласти з Переможцем договір.
Копія протоколу про прийняття рішення, лист та докуменди додаються.
Прийнято рішення про розірвання Договору закупівлі № 351 від 19.10.2023 року з ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ».