-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з вивезення побутових відходів (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)»
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
291dc51f917f4f25b54e38776a4a371b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-23-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
24.10.2023 10:27 - 14.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023 № 71-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.10.2023 № 71-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-09-27-011947-a 02.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарат ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.09.2023 № 102, тендерну пропозицію учасника комунального підприємства «Нілот» Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області (далі – КП «Нілот»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2023 № 105, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.10.2023, договір про надання послуг від 20.10.2023 № 93 на суму 198 900,00 грн, укладений між Замовником та КП «Нілот» (далі – Договір), пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено учасника переможця процедури закупівлі КП «Нілот», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, внаслідок чого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Так, пунктом 3 Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджуються відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Учасник КП «Нілот», якого визначено переможцем процедури закупівлі, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи переможця у строки, визначені пунктом 47 Особливостей.
Крім того, враховуючи участь у торгах лише одного учасника та за умови наявності підстав для його відхилення, як переможця, який не надав документи у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, дані торги підлягали автоматичній відміні електронною системою закупівель відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником в ході проведення моніторингу усунуто порушення шляхом оприлюднення 27.10.2023 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 27.10.2023 № 1 до Договору про розірвання договору.
Період усунення порушень:
27.10.2023 16:34 - 10.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2023 16:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.02.2024 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
41c416bc709a4d10bfaaf41bd5f1fc59
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.10.2023 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з вивезення побутових відходів (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-27-011947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd85e08d655a4194ad802cb0afba38d6
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.10.2023 14:30
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ПОЯСНЕННЯ
на запит Управлінням СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2023-09-27-011947-a
На виконання вимог, викладених у запиті Управління СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-09-27-011947-a Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради - Апарат ради повідомляємо про наступне:
У відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 (надалі за текстом - Постанова) уповноваженою особою Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради - Апарат ради «27» вересня 2023 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Послуги з вивезення побутових відходів (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-27-011947-a.
23 жовтня 2023 на підставі наказу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 71-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2023-09-27-011947-a та було сформовано запит Замовнику на пояснення.
Відповідно до положень пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова КМУ) рекомендується з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, за змістом вищезазначеного формулювання змісту пункту Постанови КМУ органам місцевого самоврядування надано рекомендації щодо затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Зазначений зміст формулювання несе рекомендаційний, а не зобов’язальний характер вчинення відповідних дій.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що положення вищезазначеної Постанови КМУ стосуються саме розпорядників бюджетних коштів – органам місцевого самоврядування, яким надано рекомендації з оприлюднення на власних сайтах обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Замовником очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Замовника визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики). А також, положення Закону не зобов’язують Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ націлено сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою,
Уповноважена особа
Номер:
226647ba8e7c4459b08b7912004ffe92
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.10.2023 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з вивезення побутових відходів (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-27-011947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів комунальне підприємство «Нілот» Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3ad859023ad240c5be664c8146d1624c
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.10.2023 15:01
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ПОЯСНЕННЯ
на запит Управлінням СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2023-09-27-011947-a
На виконання вимог, викладених у запиті Управління СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-09-27-011947-a Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради - Апарат ради повідомляємо про наступне:
Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Постанову від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом керівника Виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарат ради від 16 березня 2023 року № 34-к і зважаючи на наявність підстав для розірвання договору у Відкритих торгах з особливостями за предметом закупівлі «Послуги з вивезення побутових відходів (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-27-011947-a, протокол розгляду та угода додається.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ націлено сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою,
Уповноважена особа