• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з вивезення побутових відходів (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)»

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер: 291dc51f917f4f25b54e38776a4a371b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-23-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 24.10.2023 10:27 - 14.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.10.2023 № 71-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.10.2023 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-27-011947-a 02.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого органу Добровеличківської селищної ради – Апарат ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.09.2023 № 102, тендерну пропозицію учасника комунального підприємства «Нілот» Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області (далі – КП «Нілот»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2023 № 105, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.10.2023, договір про надання послуг від 20.10.2023 № 93 на суму 198 900,00 грн, укладений між Замовником та КП «Нілот» (далі – Договір), пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено учасника переможця процедури закупівлі КП «Нілот», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, внаслідок чого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено. Так, пунктом 3 Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджуються відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Учасник КП «Нілот», якого визначено переможцем процедури закупівлі, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи переможця у строки, визначені пунктом 47 Особливостей. Крім того, враховуючи участь у торгах лише одного учасника та за умови наявності підстав для його відхилення, як переможця, який не надав документи у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, дані торги підлягали автоматичній відміні електронною системою закупівель відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником в ході проведення моніторингу усунуто порушення шляхом оприлюднення 27.10.2023 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 27.10.2023 № 1 до Договору про розірвання договору.
Період усунення порушень: 27.10.2023 16:34 - 10.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 27.10.2023 16:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.02.2024 11:41

Запити/Пояснення