-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)»
Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 27.09.2023 №60/1
Завершена
6 613 118.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 131.18 UAH
мін. крок: 1% або 66 131.18 UAH
Номер:
bdb04c98f68047cc8ccc04c1a28aef02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 17:01 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2023 № 76
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.11.2023 № 76.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-09-27-011918-a 27.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено, що при укладанні Договору підряду від 16.10.2023 № 436 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668, п. 17 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору вимогам пункту 103 Постанови № 668 та частини першої статті 884 ЦКУ та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради (далі – Замовник) UA-P-2023-09-27-003926-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.09.2023 № 60/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозиції учасника-переможця ТОВ «Компанія Барбакан», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця процедури закупівлі від 06.10.2023 № 60/2, повідомлення про намір укласти договір, Договір підряду від 16.10.2023 № 436, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.11.2023, 07.12.2023.
При проведенні моніторингу встановлено наступне. Згідно п. 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45, та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно п. 1 Порядку від 16.05.2011 №45 об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженернотранспортної інфраструктури.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Водночас, Замовником в проєкті договору та у Договорі підряду укладеного з ТОВ «Компанія Барбакан» від 16.10.2023 № 436 не визначений гарантійний строк відповідно до пункту 5 Постанови № 668.
Тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва не визначений Замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668, п. 17 Особливостей.
Період усунення порушень:
14.12.2023 17:41 - 29.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2023 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
593b3ff1e92f46229d4bfe97265dbdb6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.11.2023 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-27-011918-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Поясніть чому Замовником в проєкті договору та у Договорі підряду укладеного з ТОВ «Компанія Барбакан» від 16.10.2023 № 436 не визначений гарантійний строк відповідно до пункту 5 Постанови № 668?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1aea4f896dff41f09351efbb469c5cdf
Назва:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-27-011918-a, «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)»»
Дата опублікування:
30.11.2023 15:18
Опис:
УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було прийнято наказ від 27.11.2023 року №76 «Про початок моніторингу закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі UA-2023-09-27-011918-a.
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 27 листопада 2023 року об 17:01.
Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.».
«27» листопада 2023 року об 17:13, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит про надання пояснення».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2023-11-27-000089 по закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)»» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-011918-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- Документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Документи та інформація на підставі яких, Нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість, повідомляємо:
- Розмір витрат (бюджетного призначення), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)»» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-011918-a) визначено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ФОП МУЛЯР ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код ЄДРПОУ - 2840210172)), згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», Головний інженер проекту - Муляр Юрій Олександрович (АТ 010698, АР 014345, АР 008759, АР 015241, АР 018996, RRP 000075), Код Проектної документації: PD01:5017-5527-1151-8064 (Копія Зведеного кошторисного розрахунку - додається);
- експертного звіту (позитивного), отриманого за результатами розгляду проектної документації на будівництво №28/754-08/23 від 28.08.2023 року, що виданий Товариство з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» (Код ЄДРПОУ - 42431096), Експерт: КОМПАІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код Експертного звіту: EX01:9191-3898-3339-7856 (Копія - додається);
- Веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформуємо Вас, про те, що Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради не має власного діючого сайту ( код ЄДРПОУ 44218340). Існував сайт Відділу освіти виконкому Острозької міської ради (юридична особа, яка є ліквідованою). Станом на сьогодні не існує можливості замовити послугу на розробку сайту Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради (код ЄДРПОУ 44218340), так як це потребує додаткових витрат, а Управління освіти є обмеженою установою у бюджетних видатках та працює в умовах максимальної економії бюджетних коштів.
Здійснення публічних закупівель здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затвердженні постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082.
Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного та зважаючи на моніторинг UA-M-2023-11-27-000089, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
- Гарантійного терміну якості закінчених робіт та експлуатації об’єкта.
Відповідно до вимог Додатку №3 до Тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ», пунктом 2.5. встановлено: «На всі матеріали та обладнання Підрядником встановлено гарантійний термін 12 місяців.»., пунктом 2.6. – «Підрядник гарантує якість використаних матеріалів, обладнання та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.».
Відповідно до вимог Додатку №3 до Тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ», також встановлено, що «2.1. Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає державним стандартам, державним будівельним нормам та правилам, технічним умовам, іншим нормативно-правовим актам та вимогам Замовника.», та «2.2. Підрядник відповідає за дотримання при виконанні робіт, передбачених цим Договором, чинних в Україні нормативно-правових актів з охорони праці, екологічних, санітарних, протипожежних правил, інших вимог законодавства; за дотримання належного протипожежного, санітарного і технічного стану місця виконання робіт, прилеглих площ (територій).».
Згідно вимог Тендерної документації, від учасників (Потенційних підрядників) вимагалося надання у складі пропозицій – Гарантійного листа, зокрема про те, що – «Учасник повинен гарантувати якість закінчених робіт та можливість експлуатації об’єкта протягом не менше 10 років (надати гарантійний лист у складі пропозиції).» (пункт 6 Розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації).
Вимогами Тендерної документації, від учасників (Потенційних підрядників) вимагалося гадання у складі пропозицій Гарантійного Листа, зокрема про те, що – «Учасник повинен гарантувати досягнення на об’єкті капітального ремонту визначених у проєктно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта протягом не менше 10 років, у цей період Учасник повинен забезпечити усунення за свій рахунок (включаючи транспортні та інші можливі витрати) всіх виявлених недоліків, про що у складі пропозиції учасником має бути поданий гарантійний лист. Гарантійні строки продовжуються на час, протягом якого закінчені роботи (об'єкт будівництва) і змонтовані конструкції не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків (дефектів), відповідальність за які несе підрядник.» (вимога ДОДАТКУ №4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ).
Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» були дотримані відповідні вимоги Тендерної документації та додатків до неї, та надані у складі пропозиції, відповідні Гарантійні Листи, та погодження із Проектом Договору.
Відповідно до укладеного Договору підряду №436 від 16.10.2023 року, зокрема пунктом 2.5. передбачено, що - «На всі матеріали та обладнання Підрядником встановлено гарантійний термін 12 місяців.»., пунктом 2.6. – «Підрядник гарантує якість використаних матеріалів, обладнання та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.», що в повній мірі відповідає Додатку №3 до Тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ».
Згідно статті 884 Цивільного Кодексу України – «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об'єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об'єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає підрядник. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків замовник повинен заявити про них підрядникові в розумний строк після їх виявлення.».
Частиною 1 статті 884 ЦКУ та абзацом 3 пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою № 668, визначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, законодавством - встановлено єдиний гарантійний строк, який не може бути меншим за 10 років, тому сторони не можуть ні скоротити його, ні усунути його дію.
Отже, з урахуванням описаного вище, зазначаємо про те, що - тендерна документація враховує вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та визначено, про те, що - гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом, також, повідомляємо, що в Проєкті Договору та у Договорі підряду укладеного з ТОВ «Компанія Барбакан» від 16.10.2023 року № 436 визначений гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва відповідно до пункту 5 Постанови № 668, який становить десять років від дня його прийняття замовником, виходячи із того, що в Договору підряду №436 від 16.10.2023 року, не встановлено – іншого гарантійного строку (Договору будівельного підряду) - Гарантійний строк якості закінчених робіт та експлуатації об’єкта - становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником.
Додаток:
1. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)».
2. Копія експертного звіту (позитивного), отриманого за результатами розгляду проектної документації на будівництво №28/754-08/23 від 28.08.2023 року, що виданий Товариство з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» (Код ЄДРПОУ - 42431096), Код Експертного звіту: EX01:9191-3898-3339-7856 за проектом «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)».
Номер:
3afc93331f874e0d90788cbf7b19e961
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-27-011918-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником згідно Розділу № 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках, а також копії Кваліфікаційного посвідчення. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію.
Учасником якого визнано переможцем торгів ТОВ «Компанія Барбакан» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено договір № 03/08-2023, укладений з фізичною особою Горкавою Оксаною Миколаївною про надання послуг інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУС-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується Сертифікатом Фахівця будівельної галузі – «Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках» (сертифікат № СІ-00930 від 03.07.2023), виданий ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ). Проте, у складі тендерної пропозиції відсутня копія Атестату про акредитацію Національного агентства з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», що видав сертифікат.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів Учасника ТОВ «Компанія Барбакан»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
79129f4656134833ada0f7da9d67b576
Назва:
Відповідь Замовника на Другий «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-27-011918-a, «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)»»
Дата опублікування:
07.12.2023 11:53
Опис:
УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було прийнято наказ від 27.11.2023 року №76 «Про початок моніторингу закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі UA-2023-09-27-011918-a.
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 27 листопада 2023 року об 17:01.
Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.».
«27» листопада 2023 року об 17:13, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит про надання пояснення».
«30» листопада 2023 року об 15:18, Нами було надано для органу державного фінансового контролю інформацію, документе ти, тощо та надіслано «Відповідь замовника на пояснення», що вимагалися таким Запитом.
«04» грудня 2023 року об 16:02, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника другий – «Запит про надання пояснення».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2023-11-27-000089 ● bdb04c98f68047cc8ccc04c1a28aef02 по закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (УТЕПЛЕННЯ ФАСАДІВ ТА ГОРИЩНОГО ПЕРЕКРИТТЯ БУДІВЛІ ШКОЛИ, БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЇ) «НВК «ОЖЕНИНСЬКА ЗОШ I-III СТ. (ЛІЦЕЙ) – ДНЗ (ЯСЛА-САДОК)» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ОСТРОЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)»» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-011918-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- Правомірності визначення переможцем торгів Учасника ТОВ «Компанія Барбакан».
Правомірність визначення переможцем торгів Учасника ТОВ «Компанія Барбакан» полягає в наступному:
- Відповідно до вимог Тендерної документації, зокрема Приміток Таблиці Б «Довідка
про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу №2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» від учасників вимагалося: «Обов’язкова наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках, а також копії Кваліфікаційного посвідчення. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію.». На виконання таких вимог Тендерної документації учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було надано у складі пропозиції - Договір № 03/08-2023 від 01.08.2023 року, укладений між Учасником-переможцем та фізичною особою Горкавою Оксаною Миколаївною про надання послуг інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУС-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», Копію Сертифікату Фахівця будівельної галузі – «Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках» № СІ-00930 від 03.07.2023 року, що виданий ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ), копію Кваліфікаційного посвідчення № СІ-00930 від 03.07.2023 року.
Відповідно до наданих документів, зокрема Сертифікату Фахівця будівельної галузі – «Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках» № СІ-00930 від 03.07.2023 року та Кваліфікаційного посвідчення № СІ-00930 від 03.07.2023 року, вказується та зазначається про те, що – «ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17024:2019 (Атестат про акредитацію НААУ за №6О032)».
Відповідно до наданого сканованого з оригіналу Сертифікату Фахівця будівельної галузі – «Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках» № СІ-00930 від 03.07.2023 року (сторінки 28-29 файлу «кваліфікація працівники та мтб.pdf*») на 29 сторінці міститься «QR -код» за яким існує посилання на Сторінку в мережі Інтернет у відкритому доступі -https://ospbg.org.ua/files/docs/attestatosp.pdf та, відповідно за яким відкривається файл «attestatosp.pdf», а саме - Атестат про акредитацію НААУ за №6О032 (ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17024:2019) (додається – Додаток №1 «Атестат»).
Відповідно до вимог «Формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції», що передбачені умовами Тендерної документації, зазначено, про те, що – «До формальних (несуттєвих) помилок у розумінні цієї тендерної документації належить, зокрема, 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, та 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Таким чином, надавши у складі пропозиції Документ та інформацію, у формі сканованого з оригіналу «QR -коду» за яким існує посилання на Сторінку в мережі Інтернет у відкритому доступі -https://ospbg.org.ua/files/docs/attestatosp.pdf та, відповідно за яким відкривається файл «attestatosp.pdf», а саме - Атестат про акредитацію НААУ за №6О032 (ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17024:2019), що вимагався Тендерною документацією, та зважаючи на надану інформацію, учасником-переможцем ТОВ «Компанія Барбакан» допущено формальну несуттєву помилку, яка пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Замовником, в особі уповноваженої особи, враховуючи надану Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» інформацію згідно Сертифікату Фахівця будівельної галузі – «Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках» № СІ-00930 від 03.07.2023 року та Кваліфікаційного посвідчення № СІ-00930 від 03.07.2023 року, про те, що – «ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17024:2019 (Атестат про акредитацію НААУ за №6О032)», та за результатами сканованого з оригіналу «QR -коду» існує посилання на Сторінку в мережі Інтернет у відкритому доступі -https://ospbg.org.ua/files/docs/attestatosp.pdf та, відповідно за яким відкривається файл «attestatosp.pdf», а саме - Атестат про акредитацію НААУ за №6О032 (ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17024:2019), визначено таку помилку як формальною (несуттєвою), і такою, що не впливає на зміст самої пропозиції учасника-переможця.
ТОВ «Компанія Барбакан» надано у складі пропозиції «Гарантійний лист» за Вих.№10/29/09-2023 від «29» вересня 2023 р., в якому «Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» гарантував та погоджувався із – «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції», що передбачені Тендерною документацією Замовника.
Окрім цього, вимогами Тендерної документації по закупівлі передбачено умову про те, що – «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.».
Отже, з урахуванням вищеописаного, зазначаємо, про правомірність визначення переможцем торгів Учасника ТОВ «Компанія Барбакан».
Додаток:
1. Атестат про акредитацію НААУ за №6О032 (ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17024:2019), що видав Сертифікат.