• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні, мастила, універсальний аерозоль

Завершена

11 418 605.89 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 13 732.13 UAH
Номер: 97b16bab1f9f4251ab60fd29babc7804
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-23-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.11.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.11.2023 12:12 - 15.12.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.11.2023 № 336 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2023-09-27-003079-a 27.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРІАН-ТРЕЙД» за лотом № 1 та ТОВ «РІМОЛ» за лотом № 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.09.2023 № 551/2023), реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам №1 та №2 від 06.10.2023, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам №1 та №2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 11.10.2023 № 575/2023 за лотом № 1 та № 576/2023 за лотом № 2, тендерну пропозицію за лотом № 1 - товариство з обмеженою відповідальністю «АРІАН-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АРІАН-ТРЕЙД») та тендерну пропозицію за лотом № 2 - товариство з обмеженою відповідальністю «РІМОЛ» (далі – ТОВ «РІМОЛ»), повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2023 за лотами № 1 та № 2, договір про закупівлю товарів від 20.10.2023 № 4207/ДЗЗ-23 на суму 8 612 174,94 грн з ПДВ (за лотом 1), договір про закупівлю товарів від 20.10.2023 № 4208/ДЗЗ-23 на суму 1 240 999,75 грн з ПДВ (за лотом 2), пояснення та документи Замовника, надані 01.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 08.12.2023 17:23 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.12.2023 17:23

Запити/Пояснення