-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні, мастила, універсальний аерозоль
Завершена
11 418 605.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 13 732.13 UAH
мін. крок: 0.1% або 13 732.13 UAH
Номер:
97b16bab1f9f4251ab60fd29babc7804
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:12 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-09-27-003079-a 27.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРІАН-ТРЕЙД» за лотом № 1 та ТОВ «РІМОЛ» за лотом № 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.09.2023 № 551/2023), реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам №1 та №2 від 06.10.2023, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам №1 та №2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 11.10.2023 № 575/2023 за лотом № 1 та № 576/2023 за лотом № 2, тендерну пропозицію за лотом № 1 - товариство з обмеженою відповідальністю «АРІАН-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АРІАН-ТРЕЙД») та тендерну пропозицію за лотом № 2 - товариство з обмеженою відповідальністю «РІМОЛ» (далі – ТОВ «РІМОЛ»), повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2023 за лотами № 1 та № 2, договір про закупівлю товарів від 20.10.2023 № 4207/ДЗЗ-23 на суму 8 612 174,94 грн з ПДВ (за лотом 1), договір про закупівлю товарів від 20.10.2023 № 4208/ДЗЗ-23 на суму 1 240 999,75 грн з ПДВ (за лотом 2), пояснення та документи Замовника, надані 01.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.12.2023 17:23 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2023 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
aded9a6b3cb54cce92192b62ee1bf17b
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2023 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні, мастила, універсальний аерозоль (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-003079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d57760c68cb5462fa54b409a02288a13
Назва:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-11-23-000040 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні, мастила, універсальний аерозоль), оголошення № UA-2023-09-27-003079-a повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
01.12.2023 11:29
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» технічних та експлуатаційних характеристик обладнання з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, зокрема:
СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 Норми приймання, застосування та експлуатації трансформаторних масел. Норми оцінювання якості;
ГОСТ 9972-74 Масла нафтові турбінні з присадками. Технічні умови. Зі Змінами;
ГОСТ 20799-88 Масла індустріальні. Технічні умови. Зі Змінами;
ГОСТ 8581-78 Мастила моторні для автотракторних дизелів. Технічні умови. Зі Змінами № 1 - № 11;
СОУ ВЕА. 100.1/01:2015 Енергетичні оливи та оливні господарства підприємств енергетичної галузі України та підприємств, де застосовуються аналогічне обладнання. Організація експлуатації та технічного обслуговування. Норми та вимоги;
ГОСТ 3333-80 Мастило графітне. Технічні умови. Зі змінами № 1, 2, 3;
ДСТУ ГОСТ 21150:2019 Мастило Літол-24. Технічні умови (ГОСТ 21150-2017, IDT);
ГОСТ 6267-74 Мастило ЦИАТИМ-201. Технічні умови. Зі Змінами;
ГОСТ 11110-75 Мастило ЦИАТИМ-202. Технічні умови;
ГОСТ 8551-74 Змазка ЦИАТИМ-205. Технічні умови;
ГОСТ 9433-80 Змащення ЦИАТИМ-221. Технічні умови. Зі Змінами
ГОСТ 1033-79 Мастило, солідол жировий. Технічні умови.
Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C7354F45D7E0A801C2258A36003E3388).
Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).