-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт майданчика спортивного комплексу та проведення благоустрою Красноїльського ліцею №3 )
Завершена
1 066 111.00
UAH без ПДВ
Номер:
71b92af839504c2b9757e676d5c9f39a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-16-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2023 00:00
Період моніторингу:
16.11.2023 10:10 - 08.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.11.2023 № 104-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 15.11.2023 № 104-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
7. UA-2023-09-27-000588-a, яку проводить Відділ освіти Красноїльської селищної ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, укладення договору, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «28» листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання Відділом освіти Красноїльської селищної ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель; укладення договору; своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; звіт про укладений договір про закупівлю; договір від 22.09.2023 № 8; пояснення та копії документів Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.11.2023.
Період усунення порушень:
28.11.2023 11:51 - 02.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2023 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
5488feea06e54003a9f9ac517eb67220
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2023 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт майданчика спортивного комплексу та проведення благоустрою Красноїльського ліцею №3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-000588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Надія СЕЛЯВІНА
Номер:
112fedc43ba44d1da3b17f1fa2f1fdb7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.11.2023 16:28
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт майданчика спортивного комплексу та проведення благоустрою Красноїльського ліцею №3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-000588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. згідно п. 27 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та п. 4 розділу 1 “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, капітальний ремонт – це є роботи та їх закупівля здійснюється замовником за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 так, визначивши предметом закупівлі – роботи, Замовник розробив проектно-кошторисну документацію (робочий проект) для визначення попередніх обсягів і вартості робіт Закупілі, складовою якого є зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Проектно-кошторисна документація розроблена у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Даний проект пройшов експертизу і після отримання позитивного експертного звіту № 44082 (сканкопія додається) дана проектно-кошторисна документація затверджена розпорядчим рішенням замовника. Тож, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість визначена згідно даної проектно – кошторисної документації, затвердженої рішенням Замовника.Окрім цього, Замовником був направлений запит цінових пропозицій трьом різним підрядникам( відповідні ціннові пропозиції додаються)
2. пп.1 п.1 ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено, що Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 ч. 1 ст. 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 мільйона гривень. Оскільки, Закупівля відбувалась з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , то слід зазначити також, що ст. 11 визначено, що для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Вартість робіт за данною Закупівлею становить 1 066 111 грн.00коп., що є менше, ніж 1.5млн.грн, тож на законодавчому рівні передбачена можливість здійснення закупівлі шляхом укладання прямого договору з публікацією звіту про укладений договір. Додатково слід зауважити, що за даним договором роботи виконані та підписано відповідний акт
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.