-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення на території зони відчуження і зони безумовного (обов’язкового) відселення у Київській області (217,6))
Завершена
275 641 816.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 378 209.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 378 209.08 UAH
Номер:
e1c2e5bae9314eeb8fa3a5dcbffd0ed5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:23 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-09-26-014755-a 26.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції дочірнього підприємства «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.10.2023 № 71-4-2023), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Київський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 18.10.2023 № 71-5-2023, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 13.11.2023 № 71-7-2023, вимоги про усунення невідповідностей до 17.10.2023 та до 10.11.2023, повідомлення про намір укласти договір від 13.11.2023, договір від 21.11.2023 № 59-23 на суму 190 192 853,04 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 27.11.2023 № 1 до Договору, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 01.11.2023 № 17546-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.11.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що у розділі Порядок погодження договірної ціни Додатку 6 тендерної документації, Замовник установив вимогу, що «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначено переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії пропозиції, не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадках обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів».
Зважаючи на вищезазначене, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає вимогам абзацу четвертого пункту 49 Особливостей в частині строку укладання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
06.12.2023 17:35 - 21.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2023 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-09-26-014755-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-11-23-000028, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023, за результатом якого органами фінансового контролю 06 грудня 2023 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 49 Особливостей.».
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію такого змісту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-26-014755-a, щодо усунення порушень вимог пункту 49 Особливостей, Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області було здійснено наступні заходи:
- проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей;
- у відповідності до рекомендацій ч.8 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» залучити уповноважену особу до проходження навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті;
- розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень (створення робочої групи згідно ч.12 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту:
11.12.2023 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
45378b1d940c4aa2a4442c25c590616c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2023 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення на території зони відчуження і зони безумовного (обов’язкового) відселення у Київській області (217,6)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f20a5e87e86445308db9ef959c934a46
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.11.2023 14:38
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення на території зони відчуження і зони безумовного (обов’язкового) відселення у Київській області (217,6))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014755-a) та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються для забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг"
Очікувана вартість закупівлі у сумі 275 641 816,00 грн розрахована та визначена відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753..
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/58278.html