-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км))
Завершена
231 096 743.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 155 483.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 155 483.72 UAH
Номер:
bfc636a9bc164f8e89591c5f1102e0e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:22 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-09-26-014702-a 26.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції дочірнього підприємства «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.10.2023 № 70-4-2023) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 18.10.2023 № 70-5-2023, тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Київський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»), вимогу про усунення невідповідностей до 17.10.2023, повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2023, договір від 02.11.2023 № 56-23 на суму 161 767 719,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди від 03.11.2023 № 1 та від 16.11.2023 № 2 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.11.2023.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що у розділі Порядок погодження договірної ціни Додатку 4 тендерної документації, Замовник установив вимогу, що «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначено переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії пропозиції, не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадках обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів».
Зважаючи на вищезазначене, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає вимогам абзацу четвертого пункту 49 Особливостей в частині строку укладання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
06.12.2023 17:34 - 21.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2023 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-09-26-014702-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-11-23-000033, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023, за результатом якого органами фінансового контролю 06 грудня 2023 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 49 Особливостей.».
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію такого змісту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-26-014702-a, щодо усунення порушень вимог пункту 49 Особливостей, Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області було здійснено наступні заходи:
- проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей;
- у відповідності до рекомендацій ч.8 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» залучити уповноважену особу до проходження навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті;
- розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень (створення робочої групи згідно ч.12 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту:
11.12.2023 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
7e7c4ddbb1ed45f9a03391f83669af7b
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2023 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 03.11.2023 № 1 та від 16.11.2023 № 2 до Договору від 02.11.2023 № 56-23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2a7e7f4f990642febaca32c3ef1d97c1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.11.2023 16:49
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються для забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг".
Очікувана вартість закупівлі у сумі 231 096 743,00 грн розрахована та визначена відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/58284.html
3. Надаємо пояснення щодо укладання додаткових угод від 03.11.2023 № 1 та від 16.11.2023 № 2 до Договору від 02.11.2023 № 56-23:
- п. 1 Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23 визначено:
«Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п. 5.1. Розділу 5 «Надання послуг» в такій редакції:
«5.1. Строк надання послуг: з 06.11.2023 по 03.11.2026».
Згідно п.4.9 даного Договору «Замовник має право скорегувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним/-ими розпорядником/-ами коштів в частині уточнення видатків на фінансування послуг. Одночасно із уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод». Таким чином Замовником уточнено строк надання послуг за даним договором.
- п. 2. Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23 визначено:
«Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п.11.3. Розділу 11 «Строк дії договору» в такій редакції:
«11.3. Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку за таких обставин:
- відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг;
- відсутність фінансування за цим Договором;
- порушення з вини Виконавця строків надання послуг, визначених в дефектних актах, більш ніж на 10 (десять) календарних днів».
В такому випадку Договір вважається достроково розірваним в односторонньому порядку на 10 (десятий) календарний день з моменту відправлення Замовником письмового повідомлення цінним листом з описом вкладення на адресу Виконавця, що зазначена в розділі 14 Договору».
Відповідно до 12.3. Договору «Всі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються шляхом укладення додаткових угод, підписаних повноважними представниками Сторін». Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни в п.11.3 Договору.
- п. 3. Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23 визначено:
«Відповідно до п.12.3. Договору, Сторони погодились Розділ 9. «Антикорупційне застереження», викласти у новій редакції:….».
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Наказом від 25.09.2023 № 107 «Про затвердження Порядку проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області» затвердила нові антикорупційні застереження, про що було викладено в п.3 Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23.
- п. 1 Додаткової угоди від 16.11.2023 № 2 до Договору від 02.11.2023 № 56-23
визначено:
«Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 10 200 000,00 грн (десять мільйонів двісті тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 1 700 000,00 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020».
Відповідно до п.4.3 даного Договору бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Також згідно п.4.9 даного Договору «Замовник має право скорегувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним/-ими розпорядником/-ами коштів в частині уточнення видатків на фінансування послуг. Одночасно із уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод».
Номер:
1690c91c49d34dde94bf9f6d55fbf12a
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.11.2023 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» виконав вимоги Додатку 3 тендерної документації в частині підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме Заступника директора із загальних питань – Караічева Володимира Леонідовича.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4b45f835a53c4e8abc87f9f053cbf3e3
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.11.2023 16:51
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та надає наступні пояснення та документи:
Згідно Додатку № 3 Тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.10.2023 № 70-4-2023 визначено, що підпис документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції, договір за результатами процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність.
Учасником Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», на відповідність даної вимоги Замовника, завантажено документи, а саме:
Архівний файл 10 жовтня 2023 18:36 4_[30-09-2023 20.07.38]Повноваження (2).rar, який складається з файлів:
1 Накази Гуцол.pdf
2 Накази Гуцол.pdf
7.3.Витяг з реестру платниківПДВ.pdf
7.5 Опис (по реєстрації статуту ).pdf
7.7. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи .pdf
7.8. Статут - оригінал.pdf
7.9. Уповноважена особа Наказ та довір.pdf
2023 рік Антикорупційна программа та наказ.pdf
Виписка ДП Облавтодор.pdf
Витяг ДП Облавтодор.pdf
Гуцол Накази ч.2.pdf
Гуцол Повноваження до Жовтня 23.pdf
Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
Договір і ліцензія АВК.pdf
Наказ 66-ВК Гуцол С.С..PDF
Наказ Гуцол С.С. внутрішній.pdf
Уточнюємо, що Файл «Гуцол Повноваження до Жовтня 23.pdf» містить Наказ від 25.07.2023 № 213-К/О про виконання обов’язків директора Гуцола Станіслава по 22 жовтня 2023 року.
Файл «7.9. Уповноважена особа Наказ та довір.pdf» містить Наказ від 23.03.2020р № 64-ВК про призначення на посаду заступника директора із загальних підстав дочірнього підприємства «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Караічева Володимира Леонідовича, Наказ від 01.12.2021р. № 58 надання правочину організації роботи Підприємства на електронних майданчика у системі публічних закупівель Prozzoro, Довіреність від 01.12.2021р. на заступника директора із загальних підстав Караічева Володимира Леонідовича, дійсна до 31.12.2023 року (включно).
Учасником Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» у повній мірі виконано вимогу Додатку № 3 тендерної документації.