-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Медичні матеріали (рукавички медичні, марля, бинт нестерильний, вата) (код за ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали)(НК 024:2023: 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові необпудровані нестерильні; 47172 - Непудровані оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї нестерильні; 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї з неприпудреною внутрішньою поверхнею антибактеріальні; 48126 - Рулон марлевий нестерильний; 48128 - Стрічка марлева; 58232 - Рулон ватний нестерильний) Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, XS, № 100; Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, S, № 100; Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, M, № 100; Рукавички медичні нестерильні, латексні, без пудри, L, № 100; Рукавички медичні нестерильні, латексні, без пудри XS № 100; Рукавички медичні нестерильні, латексні, без пудри, S, № 100; Рукавички медичні нестерильні, латексні, без пудри, M, № 100; Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, латексні, без пудри, L, № 50; Відріз марлевий 0,9 x 10 м; Вата медична нестерильна 100 г.; Бинти марлеві нестерильні, 7м на 14см; Рукавички хірургічні стерильні, латексні, без пудри, L, № 50
Місце поставки товару: Комунальне некомерційне підприємство «Міська стоматологічна поліклініка» Чернігівської міської ради, за адресою: проспект Перемоги, 154, м. Чернігів, 14035 Строк поставки товару: до 20.10.2023 року включно. Поставка проводиться після підписання договору, на основі заявки Замовника (але не більше як протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника). Обґрунтування обсягів закупівлі: Враховуючи потребу підприємства, на підставі проведеного аналізу — обсяг закупівлі обраховано із фактичної потреби; Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Товари повинні бути зареєстровані в установленому порядку в Україні. Якісні характеристики визначені із врахуванням особливостей діяльності підприємства та із врахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для забезпечення предмета закупівлі; Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, враховуючи примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, проаналізовано інформацію про ціни в наступних джерелах: у відкритих інформаційних джерелах та цінових пропозиціях фірм-постачальників, з якими було заключено договори в попередніх періодах. Очікувана вартість обрахована відповідно до існуючої ціни на аналогічні види товарів. Проведення аналізу ринку відповідного товару здійснювався з метою визначення найбільш економічно вигідної пропозиції на відповідаючий технічним вимогам товар. Термін постачання – з дати укладання договору по 20 жовтня 2023 р. (згідно умов договору). Очікувана вартість предмета закупівлі на 2023 рік – 90000,00 грн з ПДВ.