-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.»
Завершена
1 386 979.37
UAH без ПДВ
Номер:
e338e8baea8947ecbcacd9f44456ccf0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 14:10 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2023 № 74-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.11.2023 № 74-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-09-26-002850-a 26.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи "Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти" Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 17.11.2023 року.
Період усунення порушень:
20.11.2023 12:34 - 24.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2023 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
55cdf5ecde42412b8a5f55dd4462fbfb
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2023 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2023-09-26-002850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕСКАЛІБУР-3000", з яким укладено договір від 26.09.2023 №1 без використання електронної системи закупівель?
4. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Додатки до Договору від 26.01.2023 № 1, а саме - Календарний графік та Договірну ціну, які є невід’ємною частиною договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2fd551fc99f04106857f5f57ba27df4b
Назва:
Поснення
Дата опублікування:
17.11.2023 18:41
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2023-09-26-002850-a) надаємо пояснення (інформацію, документи) із наступних питань:
Стосовно першого питання:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 1 386 979,37 грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва; коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та зворотних сум, що враховують реалізацію матеріалів і виробів у розмірі, що визначається за розрахунком з урахуванням ПДВ.
За результатами аналізу ринку, за запитами Замовника, Підрядники надали комерційні пропозиції щодо виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням частини фасадів комунального закладу «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.»:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕСКАЛІБУР-3000" цінова пропозиція на загальну суму - 1 386 979,37 грн.
ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» цінова пропозиція - 1 399 036,24 грн.
Проаналізувавши пропозиції, Замовником встановлено, що вартість виконання робіт ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЕСКАЛІБУР-3000" є меншою, ніж вартість виконання робіт запропонованої ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР».
Замовником прийнято рішення про необхідність укласти договір на виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням частини фасадів комунального закладу «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.» з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЕСКАЛІБУР-3000".
До пояснення надаємо повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), в якому міститься посилання на публічний доступ на проектну-документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертний висновок.
Змінами до Постанови № 710 передбачено обов’язок замовників підготувати обґрунтування кожної закупівлі, але обов’язок щодо оприлюднення відповідного обґрунтування стосується лише процедур закупівель (відкритих торгів, відкритих торгів з публікацією англійською мовою, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу та переговорної процедури закупівлі). Тобто замовник має підготувати обґрунтування закупівлі та зберігати його у себе.
Стосовно другого питання:
Оскільки відповідно проектно-кошторисної документації загальна сума робіт по об’єкту є менша, ніж 1,5 млн грн, тому, підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель є пункт 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) відповідно якого, для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Стосовно третього питання:
За результатами аналізу ринку, за запитами Замовника, Підрядники надали комерційні пропозиції щодо виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням частини фасадів комунального закладу «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.»:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕСКАЛІБУР-3000" цінова пропозиція на загальну суму - 1 386 979,37 грн.
ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» цінова пропозиція - 1 399 036,24 грн.
Проаналізувавши пропозиції, Замовником встановлено, що вартість виконання робіт ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЕСКАЛІБУР-3000" є меншою, ніж вартість виконання робіт запропонованої ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР».
Замовником прийнято рішення про необхідність укласти договір на виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.» з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЕСКАЛІБУР-3000".
Замовником оцінка цінових пропозицій здійснювалась на основі таких критеріїв: ціна разом з умовами оплати, строком виконання робіт та відповідність технічним умовам предмету закупівлі.
Стосовно четвертого питання:
Замовником під час додатково вивчення порядку розміщення закупівлі без використання електронної системи за предметом «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2023-09-26-002850-a), виявлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) допущених уповноваженою особою з питань публічних закупівель (не оприлюднення під час публікації договору від 26.09.2023 № 1 в електронній системі закупівель Додатків до Договору, а саме - Календарний графік та Договірну ціну, які є невід’ємною частиною договору).
Тому, Замовником прийнято рішення про винесення попередження уповноваженій особі з питань публічних закупівель Комунальна установа "Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти" Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області Піскун Людмилу Анатоліївну за допущені порушення Закону і Особливостей, під час розміщення закупівлі без використання електронної системи за предметом «Капітальний ремонт покрівель переходу і спортзалу та відновлення елементів благоустрою Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського Компаніївської селищної ради Кіровоградської області в с. Нечаївка, Кіровоградської області. Коригування.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-26-002850-a).
17.11.2023 на усунення вказаних вище порушень, відповідно протокольного рішення уповноваженої особи, було додано вказані вище додатки.
Копія наказу про винесення попередження та копія протоколу уповноваженої особи додається.