• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво закладу дошкільної освіти по вулиці Воїнів УПА, 11-А в смт. Куликів Львівського району Львівської області»

Завершена

1 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Номер: e96665e5698a483f9bfa0bf71d6c036b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.05.2024 15:36 - 20.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.05.2024 № 111 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.05.2024 № 111. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2023-09-25-014100-a, 25.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено. Водночас, Замовником під час моніторингу допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та ненадання документів у випадках, передбачених законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договоу про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-25-007613-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимогу про усунення порушень при проведенні Замовником процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимогу; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 10.10.2023 №77, від 16.10.2023 №83, від 18.10.2023 №87, від 03.11.2023 №95, від 03.11.2023 №97; тендерну пропозицію ТОВ «Проектний центр «РЕМБУД»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Проектний центр «РЕМБУД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «Інжинірингова компанія «АРКОН» (скарга UA-2023-09-25-014100-a.c2) рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та визначення переможцем тендеру фізичної особи-підприємця Півторацького Тараса Михайловича, а також прийняття Органом оскарження рішення (від 30.10.2024 №17346-р/пк-пз) за результатами розгляду такої скарги; тендерну пропозицію ТОВ «Інжинірингова компанія «АРКОН» (окрім документів, що були предметом розгляду скарги UA-2023-09-25-014100-a.c2), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Інжинірингова компанія «АРКОН» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Інжинірингова компанія «АРКОН» як переможцем тендеру документи, догвір від 09.11.2023 №200, додаткові угоди від 14.11.2023 №1, від 14.11.2023 №2 та від 27.03.2024 №3 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «Інжинірингова компанія «АРКОН» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 30.10.2024 №17346-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Одночасно, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №710 Державну аудиторську службу зобов’язано забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2023-09-25-014100-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. З врахуванням вищенаведеного, керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону, під час моніторингу 03.06.2024 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовником у наданій відповіді на вишевказаний запит (оприлюднено в електронній системі закупівель 07.06.2024), зокрема, зазначено, що очікувана вартість предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення згідно рішень Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області від 05.09.2023 №4 та від 14.09.2023 №2 про уточнений бюджет Куликівської селищної територіальної громади на 2023 рік, розпорядження голови Львівської обласної військової адміністрації від 11.09.2023 №826/0/5-23ВА «Про розподіл субвенції», а також, що очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 із зазначенням, що для розрахунку очікуваної використовулось як загальнодоступну інформацію щодо ціни на розробку (виготовлення) аналогічної проектно-кошторисної документації, яка міститься у відкритих джерелах, комерційні пропозиції та враховуючи види, обсяги робіт. Слід зазначити, що вищевказану інформацію (пояснення) Замовником надано (оприлюднено в електронній системі закупівель) на 4-тий робочий день, тобто з порушення строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. Крім того, жодного документального підтвердження наведеної у поясненні Замовником інформації щодо використання при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі як загальнодоступної інформаціії щодо ціни на розробку (виготовлення) аналогічної проектно-кошторисної документації, яка міститься у відкритих джерелах, так і комерційних пропозицій до моніторингу не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. З врахуванням вищенаведеного, дослідити під час моніторингу питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не видалося за можливе.
Період усунення порушень: 19.06.2024 15:49 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 15:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи
Дата публікації звіту: 25.06.2024 16:40

Запити/Пояснення