-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
402 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
Номер:
9a1f29fe5f2942f19c18fd5019ec19f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-21-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2023 00:00
Період моніторингу:
21.11.2023 17:31 - 13.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2023 №85-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.11.2023 №85-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-09-25-011263-a, 25.09.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено недотримання абз.1 пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Юрковецького ліцею Райгородської сільської ради Вінницької області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25 вересня 2023 року №1, тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Облпаливо»», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05 жовтня 2023 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12 жовтня 2023 року №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 04 та 05 грудня 2023 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до абз.1 пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме, у пункті 1 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що «у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є вугілля кам’яне, учасниками процедури закупівлі не можуть бути суб’єкти господарювання на спрощеній системі оподаткування та пропозиції таких учасників будуть відхилені». Водночас, підстави щодо відхилення тендерної пропозиції визначені у пункті 44 Постанови №1178, який не містить вимог, щодо відхилення тендерної пропозиції з вищезазначеної підстави.
Період усунення порушень:
12.12.2023 17:02 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2023 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш запит щодо зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому надаємо інформацію про наступне.
Відповідно до абз.1 пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Вважаємо, що тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону із урахуванням вимог Постанови №1178.
Зокрема, у пункті 1 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником встановлено: «у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є вугілля кам’яне, учасниками процедури закупівлі не можуть бути суб’єкти господарювання на спрощеній системі оподаткування та пропозиції таких учасників будуть відхилені».
Така вимога була встановлена виходячи із наступного.
Починаючи з 01.01.2022 року припинено дію режиму звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД, який був тимчасово встановлений п. 45 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.
Таким чином, починаючи з 01.01.2022 року операції з постачання вугілля та/або продуктів його збагачення підлягають оподаткуванню ПДВ. При цьому за такими операціями платники податку застосовують касовий метод податкового обліку ПДВ, передбачений п. 44 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.
Тобто, і юридичні особи, і фізичні особи – підприємці, що займаються торгівлею вугілля, мають бути платниками ПДВ.
Також повідомляємо, що не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп (спрощена система оподаткування) ті суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які проводять види діяльності, викладені у пп. 291.5.1 ПКУ:
1) діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор, діяльність з випуску та проведення лотерей;
(зміни, внесені абзацом двадцять третім підпункту 14 пункту 1 розділу I Закону України від 04.11.2011 р. N 4014-VI, (щодо обмеження застосування спрощеної системи оподаткування для провадження діяльності з організації, проведення азартних ігор) набирають чинності з дня набрання чинності законом, що регулює питання діяльності у сфері грального бізнесу)
2) обмін іноземної валюти;
3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин);
4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);
5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;
6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України "Про страхування", сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III цього Кодексу;
7) діяльність з управління підприємствами;
8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур'єрської діяльності), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв'язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж;
9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів.
До корисних копалин відноситься нафта і природний газ, кам'яне та буре вугілля, а також горючі сланці, торф.
Отже, Замовником правомірно було встановлено вимогу про те, що учасниками процедури закупівлі не можуть бути суб’єкти господарювання на спрощеній системі оподаткування та пропозиції таких учасників будуть відхилені», та підстава для відхилення визначена у п.44 Постанови №1178, а саме:
Підпункт 2 п.44 Постанови №1178 - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, уповноваженою особою прийняті усі зауваження щодо проведеного моніторингу та зобов’язуюсь в подальшому під час проведення закупівель дотримуватися усіх вимог законодавства під час складання тендерної документації.
Дата публікації звіту:
13.12.2023 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
b7b2ab0395ee46f790aed8c5bde950d3
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
30.11.2023 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (ДК 021:2015:09110000-3:Тверде паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-011263-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Як виконано учасником ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо»», якого обрано переможцем, вимоги підпункту 3 пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
edd363643ffc4bffbb77187255addad7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.12.2023 12:52
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу за предметом закупівлі Вугілля кам’яне (ДК 021:2015:09110000-3:Тверде паливо) оголошення UA-2023-09-25-011263-a) відповідно до наказу від 21.11.2023 №85-з повідомляємо наступне.
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 р. № 275, Замовник може обрати один із варіантів:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Таким чином, Замовником було здійснено запит цінових пропозицій до постачальників та отримано пропозиції відповідно до яких, вартість 1 тонни вугілля кам’яного склала _11500,00 грн. з ПДВ та доставкою.
2.Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - http://jur.nedu.vn.ua/ (обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі додається).
3. Як виконано учасником ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо»», якого обрано переможцем, вимоги підпункту 3 пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо?
Вимогами підпункту 3 пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Учасником ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо» 02.10.2023 року було подано тендерну пропозицію, та накладено КЕП в цілому (на підтвердження надається файл sign.p7s.zip). В зв’язку з тим, що файли тендерної пропозиції не містять електронні документи, лише скановані, тому на тендерну пропозицію був накладений КЕП в цілому (на банківську гарантію накладений КЕП банку, який видав гарантію, а тому КЕП ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо» не накладався).
Крім того, після завнтаження документів, які встановлювалися для надання переможцем торгів, ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо» повторно 05.10.2023 року було накладено КЕП в цілому на пропозицію ( на підтвердження надається файл sign(1).p7s.zip). В зв’язку з тим, що файли тендерної пропозиції не містять електронні документи, лише скановані, на тендерну пропозицію був накладений КЕП в цілому (на Витяг МВС України, інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, накладені КЕП організацій, що їх видали, а тому КЕП ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо» не накладався).
Таким чином, учасником ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо» дотримані вимоги тендерної документації в цій частині.
Додатки:
- обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі;
- файл sign.p7s.zip;
- файл sign(1).p7s.zip$
- комерційна пропозиція ТОВ ТД «Облпаливо»;
- комерційна пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо»;
- комерційна пропозиція ТОВ Приватмаркет.».
Номер:
d8fc791a93a84245a19c03d18c92b284
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
01.12.2023 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (ДК 021:2015:09110000-3:Тверде паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-011263-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином учасником ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо»», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання: забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю; внесення забезпечення - не пізніше дати укладання договору; строку дії - дорівнює строку дії договору про про закупівлю (п.6 Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
2. Чи виконано умови договору від 12 жовтня 2023 року №1 (далі – Договір №1), укладеного з ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо»», в частині поставки товару у строк до 20 жовтня 2023 року (пункт 5.1.розділу V. Договору №1) (надати відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, акти та видаткові накладні на товар, тощо)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
55fbb446dae84401b40f996e03a33ab3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.12.2023 11:29
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу за предметом закупівлі Вугілля кам’яне (ДК 021:2015:09110000-3:Тверде паливо) оголошення UA-2023-09-25-011263-a) відповідно до наказу від 21.11.2023 №85-з повідомляємо наступне.
1. Яким чином учасником ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання: забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю; внесення забезпечення - не пізніше дати укладання договору; строку дії - дорівнює строку дії договору про про закупівлю (п.6 Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Учасником ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Зокрема, була надана банківська гарантія №9921/15Г-Вз/0 у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю – на суму 20 150 грн. строком дії - до 31.12.2023 року.
У зв’язку із виконанням Договору, оригінал банківської гарантії був повернутий ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо».
2. Чи виконано умови договору від 12 жовтня 2023 року №1 (далі – Договір №1), укладеного з ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо», в частині поставки товару у строк до 20 жовтня 2023 року (пункт 5.1.розділу V. Договору №1) (надати відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, акти та видаткові накладні на товар, тощо)?
Умови договору від 12 жовтня 2023 року №1 укладеного з ТОВ «Торговий Дім «Облпаливо», в частині поставки товару у строк до 20 жовтня 2023 року виконані 13.10.2023 року. На підтвердження надається документальне підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, видаткові накладні на товар, товаро-транспортна накладна).
Додатки:
- Банківська гарантія №9921/15Г-Вз/0;
- Платіжна інструкція № 472 від 16 жовтня 2023 року;
- Платіжна інструкція № 481 від 02 листопада 2023 року;
- видаткова накладна № 103 від 13.10.2023 року;
- видаткова накладна № 104 від 13.10.2023 року;
- ТТН №38 від 13.10.2023 року.