-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей
Завершена
2 194 127.69
UAH без ПДВ
Номер:
115e7918e08e4ba9ac6405a892433c99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2023 00:00
Період моніторингу:
13.12.2023 13:23 - 04.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.12.2023 № 83-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.12.2023 № 83-з
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-09-25-009028-a 25.09.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів установлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Перегонівського ліцею Перегонівської сільської ради Голованівського району Кіровоградської області (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 19.09.2023 № 18 на суму 2 194 127,69 грн, укладений між Замовником та приватним підприємством «Я.М.П.» (далі – ПП «Я.М.П.») (далі – Договір), пояснення надане 18.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів установлено, що при проведенні Замовником закупівлі вказаних робіт шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи після відміни відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості).
Так, підпункт 6 пункту 13 Особливостей дозволяє Замовникам придбавати роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником, згідно з Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб`єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації.
Згідно інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі, закупівля вказаних робіт з капітального ремонту захисної споруди проведена шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме, відмінено відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-08-009517-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у вказаній закупівлі.
Але, в порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей, вказані Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 на капітальний ремонт захисної споруди Перегонівського ліцею, який є невід`ємною частиною Договору (далі – Локальний кошторис), відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик, що були визначені Замовником у Додатку 3 тендерній документації (далі – Додаток 3) при оголошенні процедури закупівлі відкриті торги «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-08-009517-a), які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, а саме:
- пункт 23 «Установлення металевих перемичок ПР-3» розділу 3 «Перемички» в кількості 0,01218 т. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 23 «Установлення металевих перемичок ПР-3» розділу 3 «Перемички» Локального кошторису, де вказана кількість 0,0120016 т.;
- пункт 47 «Улаштування монолітної плити бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40мм» розділу 5 «Підлогові канали та інженерні лотки» в кількості 0,00544 з одиницею виміру 100м3 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 47 «Улаштування монолітної плити бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40мм» розділу 5 «Підлогові канали та інженерні лотки» Локального кошторису, де вказана кількість 0,0000544 100м3;
- пункт 67 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати до товщини 50 мм» розділу 6 «Підлоги» в кількості 0,0558 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 67 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» розділу 6 «Підлоги» Локального кошторису, де вказана кількість 0,558 100м2;
- пункт 86 «Перетирання штукатурки внутрішніх приміщень» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 86 «Перетирання штукатурки внутрішніх приміщень» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису, де вказана кількість 0,0784 100м2;
- пункт 87 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1 мм при нанесені за 2 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 87 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1 мм при нанесені за 2 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису, де вказана кількість 0,0784 100м2;
- пункт 88 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»], на кожний шар товщиною 0,5мм додавати до 2мм» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості та виду робіт від пункту 88 «Безпіщане накриття поверхонь стель розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1,5мм при нанесені за 3 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису, де зазначена кількість 0,0797 100м2 та товщина шару 1,5 мм;
- пункт 99 «Труба сталева, діам. 38х3 мм» розділу 8 «Пандуси» в кількості 0,00742 т. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 99 «Труба сталева, діам. 38х3 мм» розділу 8 «Пандуси» Локального кошторису, де зазначена кількість 0,0742 т;
- пункт 46 «Шланг армований для приєднання унітазу» розділу 3 «Водовідведення МГН» в кількості 1 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 178 «Шланг армований для приєднання унітазу» розділу 12 «Водовідведення МГН» Локального кошторису, де зазначена кількість 2 шт.;
- пункт 29 «Дросельна заслінка ЗДКБ-400» розділу «Вентиляція» в кількості 1 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 215 «Дросельна заслінка ЗДКБ-400» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису, де зазначена кількість 2 шт.;
- пункт 44 «Установлення вставок гнучких» розділу «Вентиляція» в кількості 0,3 з одиницею виміру м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 230 «Установлення вставок гнучких» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису, де зазначена кількість 0,18 м2;
- пункт 45 «Вставка гнучка ВВГ 315» розділу «Вентиляція» в кількості 4 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 231 «Вставка гнучка ВВГ 315» розділу13 «Вентиляція» Локального кошторису, де зазначена кількість 2 шт.;
- пункт 65 «Прокладання повітроводів діаметром до 250мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 251 «Прокладання повітроводів діаметром до 250мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 66 «Прокладання повітроводів діаметром понад 250 до 355мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 252 «Прокладання повітроводів діаметром понад 250 до 355мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 67 «Прокладання повітроводів діаметром понад 355 до 450мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 253 «Прокладання повітроводів діаметром понад 355 до 450мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 71 «Установлення фасонних виробів із листової сталі» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 257 «Прокладання повітроводів периметром до 600мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,5мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 82 «Труби сталеві електрозварні прямо шовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 80мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 268 «Труби сталеві електрозварні прямо шовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 83мм, товщина стінки 3мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису.
Таким чином, обсяги деяких видів робіт, які перелічені в Додатку 3 тендерної документації, відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик деяких видів робіт, які зазначені в Локальному кошторисі.
Згідно інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником в ході проведення моніторингу усунуто порушення шляхом розірвання Договору та оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 21.12.2023 № 1 до Договору, якою достроково припинено дію Договору.
Період усунення порушень:
25.12.2023 16:22 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.12.2023 16:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.02.2024 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
bdaddeebaa524e8a9b77ab6571ead175
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.12.2023 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт без використання електронної системи «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей», код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-009028-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5a0165f7592e47aa84930e81fbf8d630
Назва:
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2023 17:03
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ. Відмічаємо, що закупівля без використання електронної системи закупівель не є конкурентною процедурою, дому Замовник не зобов’язаний публікувати відповідне обґрунтування.
Повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі, на підставі відміни якої було укладено договір без використання електронної системи закупівель, розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації із розрахунком очікуваної вартості Замовником було отримано експертний звіт №Т280-А від 21 липня 2023р., яким підтверджено відповідність розрахунків здійснених Замовником. Необхідні документи додаються. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: https://www.perlyceum.ukr.education/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Номер:
ea43eed60a04477ca1b6bcb3de778bc2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.12.2023 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт без використання електронної системи «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей», код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-009028-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Чому необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета вищевказаної закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури закупівлі відкриті торги робіт «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей», очікуваною вартістю 2 294 906,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-08-009517-a), які зазначені в таблиці з переліком найменувань робіт та їх витрат Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) тендерної документації, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, а саме:
- пункт 23 «Установлення металевих перемичок ПР-3» розділу 3 «Перемички» в кількості 0,01218 т. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 23 «Установлення металевих перемичок ПР-3» розділу 3 «Перемички» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, який є невід`ємною частиною договору від 19.09.2023 № 18, укладеного між Замовником та підрядником ПП «Я.М.П.» (далі – Локальний кошторис);
- пункт 47 «Улаштування монолітної плити бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40мм» розділу 5 «Підлогові канали та інженерні лотки» в кількості 0,00544 з одиницею виміру 100м3 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 47 «Улаштування монолітної плити бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40мм» розділу 5 «Підлогові канали та інженерні лотки» Локального кошторису;
- пункт 67 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати до товщини 50 мм» розділу 6 «Підлоги» в кількості 0,0558 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 67 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» розділу 6 «Підлоги» Локального кошторису;
- пункт 86 «Перетирання штукатурки внутрішніх приміщень» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 86 «Перетирання штукатурки внутрішніх приміщень» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису;
- пункт 87 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1 мм при нанесені за 2 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 87 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1 мм при нанесені за 2 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису;
- пункт 88 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»], на кожний шар товщиною 0,5мм додавати до 2мм» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості та виду робіт від пункту 88 «Безпіщане накриття поверхонь стель розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1,5мм при нанесені за 3 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису;
- пункт 99 «Труба сталева, діам. 38х3 мм» розділу 8 «Пандуси» в кількості 0,00742 т. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 99 «Труба сталева, діам. 38х3 мм» розділу 8 «Пандуси» Локального кошторису;
- пункт 46 «Шланг армований для приєднання унітазу» розділу 3 «Водовідведення МГН» в кількості 1 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 178 «Шланг армований для приєднання унітазу» розділу 12 «Водовідведення МГН» Локального кошторису;
- пункт 29 «Дросельна заслінка ЗДКБ-400» розділу «Вентиляція» в кількості 1 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 215 «Дросельна заслінка ЗДКБ-400» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 44 «Установлення вставок гнучких» розділу «Вентиляція» в кількості 0,3 з одиницею виміру м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 230 «Установлення вставок гнучких» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 45 «Вставка гнучка ВВГ 315» розділу «Вентиляція» в кількості 4 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 231 «Вставка гнучка ВВГ 315» розділу13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 65 «Прокладання повітроводів діаметром до 250мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 251 «Прокладання повітроводів діаметром до 250мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 66 «Прокладання повітроводів діаметром понад 250 до 355мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 252 «Прокладання повітроводів діаметром понад 250 до 355мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 67 «Прокладання повітроводів діаметром понад 355 до 450мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 253 «Прокладання повітроводів діаметром понад 355 до 450мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 71 «Установлення фасонних виробів із листової сталі» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 257 «Прокладання повітроводів периметром до 600мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,5мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 82 «Труби сталеві електрозварні прямо шовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 80мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 268 «Труби сталеві електрозварні прямо шовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 83мм, товщина стінки 3мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису ?
Тобто, технічні, якісні та кількісні характеристики деяких видів робіт, які перелічені в Додатку 3 тендерної документації процедури закупівлі відкриті торги, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників, значно відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик деяких видів робіт, які зазначені в Локальному кошторисі.
При цьому, слід зазначити, що підпункт 6 пункту 13 Особливостей дозволяє Замовникам придбати роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн., шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. При цьому технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації закупівлі відкриті торги, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4a90833d49e14f36b6497ade098c80a9
Назва:
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2023 17:07
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
Повідомляємо, що Додатком 4 документації визначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Постачальником було запропоновано складові робіт, що є еквівалентом визначеном умовами тендерної документації. Таким чином даний еквівалент дозволив Замовнику закупити роботи, за ціну суттєво нижчу від очікуваної вартості закупівлі за процедурою відкритих торгів, на виконання принципу максимальної економії при здійсненні публічних закупівель. А також характеристики робіт за Договором №18 не є гіршими, аніж передбачалося умовами тендерної документації. Товар за Договором №18 має такі ж, або кращі, або еквівалентні характеристики в порівнянні з вимогами тендерної документації. Додатково при отриманні актів виконаних робіт Замовником буде долучено такі акти з метою підтвердження відповідності виконаних робіт.