• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Ремонт трибун елементу благоустрою локації «Урбан-парк» Національного комплексу «Експоцентр України» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 648 362.00 UAH з ПДВ
Номер: d339400b8eb146efa9961df487538e86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-07-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.11.2023 16:42 - 29.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.11.2023 № 286 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 286. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-25-007834-a, 25.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладення договору встановлено порушення вимог статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного комплексу «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-25-004388-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та умови оплати за договором; договір від 22.09.2023 №403/1476; додаткова угода №2 від 23.11.2023; опублікований звіт про договір про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що Замовником закупівля за ID: UA-2023-09-25-007834-a (Ремонт трибун елементу благоустрою локації «Урбан-парк» Національного комплексу «Експоцентр України» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 1 648 362,00 грн проведена шляхом укладання договору без застосування відкритих торгів відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178. Так, відповідно до підпункту 6 пункті 13 Особливостей №1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Згідно з нормами пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Моніторингом встановлено, що Замовником при здійсненні закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-25-007834-a за винятком, наведеним у підпункті 6 пункту 13 Особливостей №1178, оприлюднено 25.09.2023 звіт про договір про закупівлю та договір від 22.09.2023 №403/1476 (далі - Договір №403/1476). Проте, на порушення пункту 13 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, та договором в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, не оприлюднено. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. За результатами аналізу умов укладеного договору №403/1476 встановлено, що у пункті 6.1 розділу 6 вказаного договору зазначено: «Гарантійні строки за цим договором становлять 3 роки – на роботи, прямо передбачені даним договором». Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, в укладеному договорі №403/1476 (пункт 6.1) встановлено гарантійні строки на виконані роботи (3 роки), що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 та, як наслідок пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Також, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, укладений договір №403/1476 не містить плану фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668, та, як наслідок пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. В опублікованому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що в оприлюдненому договорі №403/1476 від 22.09.2023 було допущено помилку в пункті 6.1. щодо гарантійного строку та допущено помилку щодо відсутності плану фінансування робіт, а також що задля усунення даної помилки та приведення у відповідність до статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 було укладено додаткову угоду від 23.11.2023 про внесення змін до договору. Слід зазначити, що під час моніторингу Замовником оприлюднено додаткову угоду №2 від 23.11.2023, в якій викладено у новій редакції розділ 6 (встановлено гарантійний строк на виконані роботи та експлуатацію трибун – 10 років) та додатно план фінансування (Додаток №4 до договору).
Період усунення порушень: 29.11.2023 09:30 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2023 09:30

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: Серія ДАСУ №13/0003/2024пр
Дата відкриття провадження: 26.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0003/2024пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» ПРОТОКОЛ наради щодо розгляду висновку моніторингу від 29.11.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-11-07-000071) по закупівлі за предметом: Ремонт трибун елементу благоустрою локації «Урбан-парк» Національного комплексу «Експоцентр України» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-25-007834-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. 04.12.2023 р. м. Київ Головував: Шиндін Олексій Володимирович – заступник генерального директора. Присутні: Тарасенко Олександр Олександрович – головний бухгалтер. Груздова Олена Євгеніївна – фахівець з управління проєктами та програмами у сфері нематеріального виробництва. Баран Андрій Вікторович – уповноважена особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд висновку моніторингу від 29.11.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-11-07-000071) по закупівлі за предметом: Ремонт трибун елементу благоустрою локації «Урбан-парк» Національного комплексу «Експоцентр України» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-25-007834-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. Щодо питання 1 порядку денного слухали: уповноважену особу – Барана Андрія Вікторовича, який ознайомив присутніх з висновком за результатами проведення моніторингу від 29.11.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-11-07-000071) по закупівлі за предметом: Ремонт трибун елементу благоустрою локації «Урбан-парк» Національного комплексу «Експоцентр України» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-25-007834-a) (надалі – висновок) та методами усунення порушення: - висновок моніторингу: «Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного комплексу «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-25-004388-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та умови оплати за договором; договір від 22.09.2023 №403/1476; додаткова угода №2 від 23.11.2023; опублікований звіт про договір про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що Замовником закупівля за ID: UA-2023-09-25-007834-a (Ремонт трибун елементу благоустрою локації «Урбан-парк» Національного комплексу «Експоцентр України» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 1 648 362,00 грн проведена шляхом укладання договору без застосування відкритих торгів відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178. Так, відповідно до підпункту 6 пункті 13 Особливостей №1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Згідно з нормами пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Моніторингом встановлено, що Замовником при здійсненні закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-25-007834-a за винятком, наведеним у підпункті 6 пункту 13 Особливостей №1178, оприлюднено 25.09.2023 звіт про договір про закупівлю та договір від 22.09.2023 №403/1476 (далі - Договір №403/1476). Проте, на порушення пункту 13 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, та договором в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, не оприлюднено. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. За результатами аналізу умов укладеного договору №403/1476 встановлено, що у пункті 6.1 розділу 6 вказаного договору зазначено: «Гарантійні строки за цим договором становлять 3 роки – на роботи, прямо передбачені даним договором». Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, в укладеному договорі №403/1476 (пункт 6.1) встановлено гарантійні строки на виконані роботи (3 роки), що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 та, як наслідок пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Також, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, укладений договір №403/1476 не містить плану фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668, та, як наслідок пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. В опублікованому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що в оприлюдненому договорі №403/1476 від 22.09.2023 було допущено помилку в пункті 6.1. щодо гарантійного строку та допущено помилку щодо відсутності плану фінансування робіт, а також що задля усунення даної помилки та приведення у відповідність до статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 було укладено додаткову угоду від 23.11.2023 про внесення змін до договору. Слід зазначити, що під час моніторингу Замовником оприлюднено додаткову угоду №2 від 23.11.2023, в якій викладено у новій редакції розділ 6 (встановлено гарантійний строк на виконані роботи та експлуатацію трибун – 10 років) та додатно план фінансування (Додаток №4 до договору). Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладення договору встановлено порушення вимог статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі – порушень не встановлено. - методи усунення порушення: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: 1. Прийняти до уваги висновок Західного офісу Держаудитслужби за результатами проведення моніторингу від 29.11.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-11-07-000071) по закупівлі за предметом: Ремонт трибун елементу благоустрою локації «Урбан-парк» Національного комплексу «Експоцентр України» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-25-007834-a) та вжити заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: провести роз’яснювальну роботу зі співробітниками, що беруть участь у підготовці та проведенні публічних закупівель. Заступник генерального директора Шиндін О.В. __________________ Головний бухгалтер Тарасенко О.О __________________ Фахівець з управління проєктами та програмами у сфері нематеріального виробництва Груздова О.Є. __________________ Уповноважена особа Баран А.В. __________________
Дата публікації звіту: 04.12.2023 13:09

Запити/Пояснення