-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги нерегулярних пасажирських перевезень
Завершена
128 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 643.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 643.50 UAH
Номер:
f9f81e590e4e4b6b87b18ceb005ccd68
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 16:16 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 № 63
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.10.2023 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-09-25-003364-a 25.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення п. 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2, п.п. 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовником розірвано Договір про надання послуг від 10.10.2023 №71 згідно додаткової угоди №1 від 02.11.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-09-07-007284-b на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.09.2023 №43 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» (далі – КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 №45, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 10.10.2023 №71, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 20.10.2023, 23.10.2023, 31.10.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 25 вересня 2023 року за номером ID: UA-2023-09-25-003364-a.
Відповідно до вимог 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку №1 до тендерної документації.
Пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації також зазначено, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 44 Особливостей та спосіб підтвердження відповідності учасників викладений у Додатку № 1 до тендерної документації..
Пунктом 2 та 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника визначено вимоги до учасників та переможців щодо підтвердження пункту 44 Особливостей (підстави для відмови в участі у відкритих торгах).
Проте, відповідно до вимог Особливостей (в редакції, що діяла станом на 19.09.2023) такі підстави для відмови визначені не пунктом 44, а пунктом 47 Особливостей.
Аналогічно, пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій, зокрема, учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
Проте, відповідно до вимог п. 44 Особливостей (в редакції, що діяла станом на 19.09.2023) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Також, відповідно до п.49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом.
Проте, пунктом 5 розділу 6 Тендерної документації Замовника визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та строки, визначені цими особливостями (пункт 46 Особливостей).
Таким чином, Тендерна документація Замовника (п. 1, п. 5 розділу 3, п. 3 розділу 5, п. 5 розділу 6 Тендерної документації, пунктом 2 та 3 Додатку № 1 до Тендерної документації) сформована не у відповідності до Особливостей (в редакції, що діяла станом на 19.09.2023), чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, Додаток №4 до цієї документації «Проєкт договору про закупівлю» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
В складі тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» відсутній Додаток №4 «Проєкт договору про закупівлю» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
Також, згідно з п.п. 3 п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, Учасник повинен це письмово підтвердити, надавши інформацію у довільній формі з зазначенням причин неподання вказаних документів.
В складі тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» відсутня копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Також в складі пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» відсутня інформація у довільній формі з зазначенням причин неподання копії ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності.
Крім того, Згідно з п. 1 Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:скановану копію одного аналогічного договору (за період 2021-2023 рр) у повному обсязі, та документи, що підтверджують виконання вказаного договору (або копії актів виконаних робіт/наданих послуг, або лист - відгук тощо).
В складі тендерної пропозиції учасника КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» наявний договір про надання автотранспортних послуг від 02.01.2020№02/01/20 (далі – Договір №02/01/20) укладений між КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» та ТОВ «МАЯК-3», який наданий не в повному обсязі (в складі пропозиції учасника містяться лише дві Додаткові угоди від 16.02.2021 №7 та від16.02.2022 №11). Також, згідно з п.3.3 Договору №02/01/20, термін дії договору з 02.01.2020 до 31.12.2020. Однак, в складі тендерної пропозиції не міститься інформація (додаткові угоди) щодо пролонгації вищевказаного Договіру №02/01/20.
Крім того, в складі тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» містяться акти здачі-приймання наданих автотранспортних послуг (виконавець КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» та Замовник ТОВ «МАЯК-3») №001 за 2020 рік, №004 за 2020 рік №001 за 2021 рік, №004 за 2021 рік, від 16.01.2022 №001, від 16.12.2022, від 16.01.2023 №001, від 03.04.2023 №008, від 17.04.2023 №009. Однак, в зазначених актах відсутня інформація на виконання якого саме договору надані автотранспортні послуги. Також, в тендерній пропозиції учасника КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» відсутній лист-відгук або інший документ, що підтверджує виконання вказаного договору.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» не відповідає вимогам п.1 розділу 3 Тендерної документації, пункту 1, п.п. 3 п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Як наслідок, в порушення вимог п.п. 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» та визнано переможцем торгів.
Згідно з п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена Замовником в пункті 1 розділу 3 Тендерної документації, у Додатку № 1 до Тендерної документації.
Так, в підпункті 1 пункту 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, зокрема, зокрема не притягнення керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачено надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Однак, КОМАНДИТНИМ ТОВАРИСТВОМ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» (далі – КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643»), як переможцем торгів надано довідку не стосовно керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, визначеної підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, а надано відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підпункт 2 пункту 47 Особливостей), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, підпункту1 пункту 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, пункту 47 Особливостей.
Відповідно до п.п. 3 п. 44 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
З огляду на викладене, пропозиція КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 3 п. 44 Особливостей.
Крім того, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 16.10.2023 оприлюднено запит щодо надання Замовником пояснень. Замовником надані пояснення на даний запит 20.10.2023, тобто з порушенням термінів визначених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
В ході моніторингу Замовником розірвано Договір про надання послуг від 10.10.2023 №71 згідно додаткової угоди №1 від 02.11.2023.
Період усунення порушень:
03.11.2023 10:52 - 18.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2023 10:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство "Березнівський центр первинної медичної допомоги" Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області інформує про усунення порушення умов закупівлі за Ідентифікатором закупівлі UA-2023-09-25-003364-a Послуги нерегулярних пасажирських перевезень за
ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення шляхом розірвання договору про надання послуг.
Дата публікації звіту:
07.11.2023 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
fb78104e9ce14e4281e50c530de5a419
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.10.2023 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги нерегулярних пасажирських перевезень» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-25-003364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Згідно з п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена Замовником в пункті 1 розділу 3 Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи 25.09.2023 №43(далі – Тендерна документація), у Додатку № 1 до Тендерної документації.
Так, в підпункті 1 пункту 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, зокрема, зокрема не притягнення керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачено надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Однак, КОМАНДИТНИМ ТОВАРИСТВОМ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» (далі – КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643»), як переможцем торгів надано довідку не стосовно керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, визначеної підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, а надано відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підпункт 2 пункту 47 Особливостей).
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» на підставі п.п. 3 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей?
3. Відповідно до п. 1 розділу Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку №1 до тендерної документації.
Пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації також зазначено, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 44 Особливостей та спосіб підтвердження відповідності учасників викладений у Додатку № 1 до тендерної документації..
Пунктом 2 та 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника визначено вимоги до учасників та переможців щодо підтвердження пункту 44 Особливостей (підстави для відмови в участі у відкритих торгах).
Проте, відповідно до вимог Особливостей (в редакції, що діяла станом на 19.09.2023) такі підстави для відмови визначені не пунктом 44, а пунктом 47 Особливостей.
Аналогічно, пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій, зокрема, учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
Проте, відповідно до вимог п. 44 Особливостей (в редакції, що діяла станом на 19.09.2023) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Також, відповідно до п.49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом.
Проте, пунктом 5 розділу 6 Тендерної документації Замовника визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та строки, визначені цими особливостями (пункт 46 Особливостей).
По якій причині Тендерна документація сформована Замовником без урахування змін до Особливостей?
4. Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, Учасник повинен це письмово підтвердити, надавши інформацію у довільній формі з зазначенням причин неподання вказаних документів.
В складі тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» відсутня копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація у довільній формі з зазначенням причин неподання копії ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» вимогам підпункту 3 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
5. Згідно з п. 1 Додатку №1 доТендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:скановану копію одного аналогічного договору (за період 2021 -2023 рр) у повному обсязі, та документи, що підтверджують виконання вказаного договору (або копії актів виконаних робіт/наданих послуг, або лист- відгук тощо).
В складі тендерної пропозиції учасника КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» наявний договір про надання автотранспортних послуг від 02.01.2020№02/01/20 (далі – Договір №02/01/20) укладений між КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» та ТОВ «МАЯК-3».
Згідно з п.3.3 Договору №02/01/20, термін дії договору з 02.01.2020 до 31.12.202. Також в складі тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» містяться лише дві Додаткові угоди від16.02.2021 №7 та від16.02.2022 №11. Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції не міститься інформація (додаткові угоди) щодо пролонгації вищевказаного Договіру №02/01/20.
Крім того, в складі тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» містяться акти здачі-приймання наданих автотранспортних послуг (виконавець КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» та Замовник ТОВ «МАЯК-3») №001 за 2020 рік, №004 за 2020 рік №001 за 2021 рік, №004 за 2021 рік, від 16.01.2022 №001, від 16.12.2022, від 16.01.2023 №001, від 03.04.2023 №008, від 17.04.2023 №009. Однак, в зазначених актах відсутня інформація на виконання якого саме договору надані автотранспортні послуги.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» вимогам п. 1 Додатку №1 доТендерної документації щодо надання копії одного аналогічного договору (за період 2021 -2023 рр) у повному обсязі, та документів, що підтверджують виконання вказаного договору (або копії актів виконаних робіт/наданих послуг, або лист-відгук тощо).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
54b1a499a1f646009fb8542f25db6d8f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.10.2023 09:46
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Березнівський центр первинної медичної допомоги» Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі-КНП «Березнівський центр ПМД) надає наступні пояснення.
КНП «Березнівський центр ПМД» є одним із закладів первинної ланки Рівненської області, який здійснює перевезення хворих на гостру ниркову недостатність до Рівненської обласної клінічної лікарні на процедуру гемодіаліза.
При здійснненні обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було застосовано факт нестабільності ситуації на ринку і період війського стану та особливість перевезення даної групи людей з ризиком для життя. Тож закладом було враховано усі ризики при плануванні що тягне за собою витрати на перевезення.
Провівши усний діалог (моніторинг) серед перевізників був встановлений факт відмови від перевезення із причин ризику серед пасажирів.
При поданні тендерної пропозиції учасником було надано підтверджуючі документи для вимог по перевезенню пасажирів, що визначені вимогами та стандартами для забезпеченням якісного та надійного перевезення.
Що стосується ненаданням ліцензії на надання такого виду діяльності у Замовника є наявність від попередньої співпраці (додається).
Конкурентна спроможність не порушена так як системою автоматично визначено переможця (однин учасників) та вчинення корупційних правопорушень відсутні. Дискримінаційні вимоги відсутні.
При формуванні протоколу про визначення переможця та наміру укладання договору Уповноваженою особою були враховані факти, забезпечення перевезення важкохворих пацієнтів на життєво необхідну процедуру гемодіаліза. Адже враховуючу надскладну ситуацію в країни збереження життя та надання якісної медичної допомоги є приорітетом.
Комунальне некомерційне підприємство «Березнівський центр первинної медичної допомоги» Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі-КНП «Березнівський центр ПМД) надає наступні пояснення.
КНП «Березнівський центр ПМД» є одним із закладів первинної ланки Рівненської області, який здійснює перевезення хворих на гостру ниркову недостатність до Рівненської обласної клінічної лікарні на процедуру гемодіаліза.
При здійснненні обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було застосовано факт нестабільності ситуації на ринку і період війського стану та особливість перевезення даної групи людей з ризиком для життя. Тож закладом було враховано усі ризики при плануванні що тягне за собою витрати на перевезення.
Провівши усний діалог (моніторинг) серед перевізників був встановлений факт відмови від перевезення із причин ризику серед пасажирів.
При поданні тендерної пропозиції учасником було надано підтверджуючі документи для вимог по перевезенню пасажирів, що визначені вимогами та стандартами для забезпеченням якісного та надійного перевезення.
Що стосується ненаданням ліцензії на надання такого виду діяльності у Замовника є наявність від попередньої співпраці (додається).
Конкурентна спроможність не порушена так як системою автоматично визначено переможця (однин учасників) та вчинення корупційних правопорушень відсутні. Дискримінаційні вимоги відсутні.
При формуванні протоколу про визначення переможця та наміру укладання договору Уповноваженою особою були враховані факти, забезпечення перевезення важкохворих пацієнтів на життєво необхідну процедуру гемодіаліза. Адже враховуючу надскладну ситуацію в країни збереження життя та надання якісної медичної допомоги є приорітетом.
Комунальне некомерційне підприємство «Березнівський центр первинної медичної допомоги» Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі-КНП «Березнівський центр ПМД) надає наступні пояснення.
КНП «Березнівський центр ПМД» є одним із закладів первинної ланки Рівненської області, який здійснює перевезення хворих на гостру ниркову недостатність до Рівненської обласної клінічної лікарні на процедуру гемодіаліза.
При здійснненні обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було застосовано факт нестабільності ситуації на ринку і період війського стану та особливість перевезення даної групи людей з ризиком для життя. Тож закладом було враховано усі ризики при плануванні що тягне за собою витрати на перевезення.
Провівши усний діалог (моніторинг) серед перевізників був встановлений факт відмови від перевезення із причин ризику серед пасажирів.
При поданні тендерної пропозиції учасником було надано підтверджуючі документи для вимог по перевезенню пасажирів, що визначені вимогами та стандартами для забезпеченням якісного та надійного перевезення.
Що стосується ненаданням ліцензії на надання такого виду діяльності у Замовника є наявність від попередньої співпраці (додається).
Конкурентна спроможність не порушена так як системою автоматично визначено переможця (однин учасників) та вчинення корупційних правопорушень відсутні. Дискримінаційні вимоги відсутні.
При формуванні протоколу про визначення переможця та наміру укладання договору Уповноваженою особою були враховані факти, забезпечення перевезення важкохворих пацієнтів на життєво необхідну процедуру гемодіаліза. Адже враховуючу надскладну ситуацію в країни збереження життя та надання якісної медичної допомоги є приорітетом.
Номер:
fd55088120d14fbc9583e49c209d4626
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.10.2023 16:49
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Березнівський центр первинної медичної допомоги» Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі-КНП «Березнівський центр ПМД) надає наступні пояснення.
КНП «Березнівський центр ПМД» є одним із закладів первинної ланки Рівненської області, який здійснює перевезення хворих на гостру ниркову недостатність до Рівненської обласної клінічної лікарні на процедуру гемодіаліза.
При здійснненні обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було застосовано факт нестабільності ситуації на ринку і період війського стану та особливість перевезення даної групи людей з ризиком для життя. Тож закладом було враховано усі ризики при плануванні що тягне за собою витрати на перевезення.
Провівши усний діалог (моніторинг) серед перевізників був встановлений факт відмови від перевезення із причин ризику серед пасажирів.
При поданні тендерної пропозиції учасником було надано підтверджуючі документи для вимог по перевезенню пасажирів, що визначені вимогами та стандартами для забезпеченням якісного та надійного перевезення.
Що стосується ненаданням ліцензії на надання такого виду діяльності у Замовника є наявність від попередньої співпраці (додається).
Конкурентна спроможність не порушена так як системою автоматично визначено переможця (однин учасників) та вчинення корупційних правопорушень відсутні. Дискримінаційні вимоги відсутні.
При формуванні протоколу про визначення переможця та наміру укладання договору Уповноваженою особою були враховані факти, забезпечення перевезення важкохворих пацієнтів на життєво необхідну процедуру гемодіаліза. Адже враховуючу надскладну ситуацію в країни збереження життя та надання якісної медичної допомоги є приорітетом.
Номер:
b364e622faa04976b21d23e5e22b1003
Назва:
Пояснення на Запит
Дата опублікування:
20.10.2023 16:51
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Березнівський центр первинної медичної допомоги» Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі-КНП «Березнівський центр ПМД) надає наступні пояснення.
КНП «Березнівський центр ПМД» є одним із закладів первинної ланки Рівненської області, який здійснює перевезення хворих на гостру ниркову недостатність до Рівненської обласної клінічної лікарні на процедуру гемодіаліза.
При здійснненні обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було застосовано факт нестабільності ситуації на ринку і період війського стану та особливість перевезення даної групи людей з ризиком для життя. Тож закладом було враховано усі ризики при плануванні що тягне за собою витрати на перевезення.
Провівши усний діалог (моніторинг) серед перевізників був встановлений факт відмови від перевезення із причин ризику серед пасажирів.
При поданні тендерної пропозиції учасником було надано підтверджуючі документи для вимог по перевезенню пасажирів, що визначені вимогами та стандартами для забезпеченням якісного та надійного перевезення.
Що стосується ненаданням ліцензії на надання такого виду діяльності у Замовника є наявність від попередньої співпраці (додається).
Конкурентна спроможність не порушена так як системою автоматично визначено переможця (однин учасників) та вчинення корупційних правопорушень відсутні. Дискримінаційні вимоги відсутні.
При формуванні протоколу про визначення переможця та наміру укладання договору Уповноваженою особою були враховані факти, забезпечення перевезення важкохворих пацієнтів на життєво необхідну процедуру гемодіаліза. Адже враховуючу надскладну ситуацію в країни збереження життя та надання якісної медичної допомоги є приорітетом.
Номер:
093195cc0a574d87bba28be1513570e2
Назва:
.Поясненя на Запит
Дата опублікування:
20.10.2023 16:53
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Березнівський центр первинної медичної допомоги» Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі-КНП «Березнівський центр ПМД) надає наступні пояснення. КНП «Березнівський центр ПМД» є одним із закладів первинної ланки Рівненської області, який здійснює перевезення хворих на гостру ниркову недостатність до Рівненської обласної клінічної лікарні на процедуру гемодіаліза. При здійснненні обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було застосовано факт нестабільності ситуації на ринку і період війського стану та особливість перевезення даної групи людей з ризиком для життя. Тож закладом було враховано усі ризики при плануванні що тягне за собою витрати на перевезення. Провівши усний діалог (моніторинг) серед перевізників був встановлений факт відмови від перевезення із причин ризику серед пасажирів. При поданні тендерної пропозиції учасником було надано підтверджуючі документи для вимог по перевезенню пасажирів, що визначені вимогами та стандартами для забезпеченням якісного та надійного перевезення. Що стосується ненаданням ліцензії на надання такого виду діяльності у Замовника є наявність від попередньої співпраці (додається). Конкурентна спроможність не порушена так як системою автоматично визначено переможця (однин учасників) та вчинення корупційних правопорушень відсутні. Дискримінаційні вимоги відсутні. При формуванні протоколу про визначення переможця та наміру укладання договору Уповноваженою особою були враховані факти, забезпечення перевезення важкохворих пацієнтів на життєво необхідну процедуру гемодіаліза. Адже враховуючу надскладну ситуацію в країни збереження життя та надання якісної медичної допомоги є приорітетом
Номер:
eac2553b697d4d809af19bb7f8228d77
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.10.2023 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги нерегулярних пасажирських перевезень» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-25-003364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), з наступних питань:
Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, Додаток №4 до цієї документації «Проєкт договору про закупівлю» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
В складі тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» відсутній Додаток №4 «Проєкт договору про закупівлю» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції КТ «БЕРЕЗНІВСЬКЕ АТП-15643» вимогам п.1 розділу 3 Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4625051a41e645e9bd187a01b56a05ac
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
31.10.2023 15:07
Опис:
У ході проведення моніторингу по предмету закупівлі "Послуги нерегулярних пасажирський перевезень" та у результаті виявлення порушень Комунальне некомерційне підприємство «Березнівський центр первинної медичної допомоги» Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі-КНП «Березнівський центр ПМД) повідомляє, що договір про закупівлю (надання послуг) №71 від 10.10.2023 року Замовником у майбутньому буде розірвано. Інформація про розірвання договору буде оприлюднена в електронній системі Prozorro.