• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Запорізької міської територіальної громади» (стадія «Робочий проєкт»)

Торги відмінено

2 210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 44 200.00 UAH
Номер: b1981eae27b04f4b8feece723c291ffc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 05.10.2023 10:41 - 27.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 05.10.2023 № № 91-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Запорізької міської територіальної громади» (стадія «Робочий проєкт»)» (ID: UA-2023-09-25-001330-a), яку проводить Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення вимог абзаців другого та четвертого пункту 54 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 05 » жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання порядку надання роз’яснень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.09.2023 № 20 (зі змінами від 03.10.2023 № 21). Моніторингом встановлено, не дотримання Замовником порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Так, під час проведення даної закупівлі, скориставшись своїм правом звернутися до замовника через електронну систему закупівель, ТОВ «ОПТІМА-КОМПЛЕКС» 29 вересня 2023 року оприлюднило три вимоги щодо внесення змін до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не надано відповідних роз’яснень на звернення, подані учасником, у визначений законодавством триденний термін, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 54 Особливостей. Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, та 03.10.2023 розміщено в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації. Проте, Замовником не оприлюднено переліку змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, яким передбачено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 05.10.2023 10:48 - 20.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.10.2023 10:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
  • corruptionUntimely: Відсутній механізм
Опис: Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів
Дата публікації: 26.09.2024 11:10