• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, буд. 5 у м.Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді

Завершена

9 812 508.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 125.08 UAH
Номер: e137f8ab1725423a84c41e2ed28b09ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-08-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.11.2023 18:54 - 30.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.11.2023 № 213 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 213 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2023-09-23-000143-a 23.09.2023 Бучанська міська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено не дотримання вимог пункту 28 Особливостей та порушено абзац перший частини 3 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бучанської міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, Протокол від 27.09.2023 № 135, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.10.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 137, тендерну пропозицію учасника ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.10.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.10.2023, договір від 10.10.2023 № 338, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.11.2023 на запит Східного офісу від 21.11.2023. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено, що у пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник визначив вимоги, які не відповідають у повній мірі вимогам пункту 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів, а саме не вказано не застосування Замовником норми частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання. Таким чином, не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей та порушено вимоги абзацу першого частини 3 статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації, яка не відповідає законодавству.
Період усунення порушень: 29.11.2023 18:04 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2023 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житловогу будинку по вул. Склозаводська, буд. 5 у м. Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» було розглянуто на апаратній нараді Бучанської міської ради 04.12.2023р. Уповноважена особа надала пояснення по суті питання. Замовник прийняв до уваги дані зауваження та гарантує недопущення виявлених порушень в подальшому при здійсненні закупівель. Уповноважену особу зобов’язали пройти чергове навчання з питань здійснення публічних закукпівель в умовах воєнного стану до 31.12.2023р.
Дата публікації звіту: 04.12.2023 16:05

Запити/Пояснення