-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, буд. 5 у м.Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді
Завершена
9 812 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 125.08 UAH
мін. крок: 1% або 98 125.08 UAH
Номер:
e137f8ab1725423a84c41e2ed28b09ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-08-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2023 00:00
Період моніторингу:
08.11.2023 18:54 - 30.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.11.2023 № 213
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2023-09-23-000143-a
23.09.2023
Бучанська міська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено не дотримання вимог пункту 28 Особливостей та порушено абзац перший частини 3 статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бучанської міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, Протокол від 27.09.2023 № 135, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.10.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 137, тендерну пропозицію учасника ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.10.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.10.2023, договір від 10.10.2023 № 338, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.11.2023 на запит Східного офісу від 21.11.2023.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей установлено, що у пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник визначив вимоги, які не відповідають у повній мірі вимогам пункту 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів, а саме не вказано не застосування Замовником норми частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання.
Таким чином, не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей та порушено вимоги абзацу першого частини 3 статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації, яка не відповідає законодавству.
Період усунення порушень:
29.11.2023 18:04 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житловогу будинку по вул. Склозаводська, буд. 5 у м. Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» було розглянуто на апаратній нараді Бучанської міської ради 04.12.2023р. Уповноважена особа надала пояснення по суті питання. Замовник прийняв до уваги дані зауваження та гарантує недопущення виявлених порушень в подальшому при здійсненні закупівель. Уповноважену особу зобов’язали пройти чергове навчання з питань здійснення публічних закукпівель в умовах воєнного стану до 31.12.2023р.
Дата публікації звіту:
04.12.2023 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
d49b66272d1b4491a135c7e791ac07bb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.11.2023 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-23-000143-a), яку проведено Бучанською міською радою (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. У пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, яка затверджена протоколом від 27.09.2023 №135 зазначено, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі, відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Однак, пунктом 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей у редакції від 17.02.2023.
Просимо пояснити чому Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норму пункту 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів, а саме не вказано не застосування Замовником норми частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c3740579b0244097b5b55bd63c7440be
Назва:
Щодо надання пояснень на запит
Дата опублікування:
22.11.2023 12:38
Опис:
1. На запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку використання коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, затвердженого постановою КМУ від 10 лютого 2023 року № 118 субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів, спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії за об’єктом Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, буд. 5 у м. Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді, код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація сума коштів становить 9 812 508,00 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. . Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підстві відомості робіт та зведеної відомості ресурсів до проектно-кошторисної документації на об’єкт. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Бучанської міської ради за посиланням: https://bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-09-23-000143
2. На питання чому Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норму пункту 17 Особливостей у редакції на дату оголошення торгів повідомляємо наступне
За даними Київської школи економіки https://cep.kse.ua/osoba/ кількість уповноважених осіб, які б мали забезпечити якісне проведення закупівель в Бучанській міській раді (за результатами 2022 року) – становить 3 ставки. В 2023 році кількість закупівель, зокрема відкитих торгів, значно зросла. З 2022 року всі обов’язки щодо здійснення закупівель (планування, проведення процедур, підготовка та публікація договорів без використання електронної системи закупівель, підготовка та публікація обгрунтувань по п.13 Оосбливостей) виконує 1 уповноважена особа. Часті зміни, які вносяться до Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та значне навантаження на уповноважену особу призвело до невчасного її реагування на внесені чергові зміни до зазначено Постанови КМУ та допущення технічної помилки.